Hier stonden ze ook keihard aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.quote:
Dat lijkt me een goede. Armenië kan nog als ze slecht hebben gescoord.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.
Best knap om de engerd te zijn terwijl je naast Putin staat.quote:
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.
Kikorov wat een ventquote:
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Duitsland als 2e start komt hun bottom 5-streak in ieder geval niet in gevaar.
Die foto past beter in een spoilerquote:
Au.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Nee ze hebben het uitstekend aangepaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.
Ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Als je halve finale gaat terugkijken zal dat niet goed lukken nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik lees het nog wel op mijn telefoon in bed als het me lukt om wakker te blijven.
In 2018 werden ze 4e. Maar verder is het eigenlijk altijd ellende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Dit is allemaal allang besproken en het lijkt me goed als we dat niet opnieuw gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |