Dan moeten de tekst nog even aanpassen. Al snap ik wel dat je liever niet de kant van Chisinau op wilt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijn
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Frankrijk er nog bij en de EK poule van 2008 is compleetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef grazz het volgende:
Ik wil Roemenië voor ons. Italie - Roemenie - NL zoiets
4e en 2e startpositie dan. Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de 'beste' kandidaat ervoor
Puur sentimentquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijn
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.
Ik houd van deze poëtische profetiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Dat ja. Plus dat het vaak ook wel een selffulling prophecy is die wedkantoren rond het ESF.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Ik ben zo klaar met dit nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |