Ja, die was ik alweer vergeten joh. Ik kwam op YouTube laatst Verjamem tegen. Van Eva Boto. Zelfde jaar. Dat bleef tegen alle verwachtingen in steken in de semi. Zo zonde vond ik dat toen.quote:
De meesten daarvan vond ik niet zo best.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Servie, Italie, Spanje, Moldavie, Azerbaijan, Duitsland, Bosnie & Herzegovina. Om meer dan een handvol te noemen.
Die luister ik nog vier keer per jaar ofzo, dat was een heeeeeeel mooi liedje inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, die was ik alweer vergeten joh. Ik kwam op YouTube laatst Verjamem tegen. Van Eva Boto. Zelfde jaar. Dat bleef tegen alle verwachtingen in steken in de semi. Zo zonde vond ik dat toen.
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Em31 het volgende:
Nu hopelijk S10 op 12 ofzo
Finland - Nederland - België lijkt me wel wat
oefquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ik deze editie bij Eurovision Again niet tot het einde ga kijken zodra die aan de beurt is
Daar kan gewoon een stuk worden overgeslagenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ik deze editie bij Eurovision Again niet tot het einde ga kijken zodra die aan de beurt is
Ik vrees een beetje op een kutplek, 3, 4 of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.
Ik tag Mister @Sableheart alvastquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ja wel een beetje wensdenken dit om één van de beste plekken aan ons te gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.
Sorry dat ik geen TT wist enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Strani het volgende:
En dank je @:guanabana voor het openen van ons topic
Enorme applaus bij Spanje niet gehoord? MADRID 2023quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Zweden moet dit zo kneiterhard gaan winnen, het was fantastisch in de hal
All die sadboys in de 2e helft, daar gaat de UK ook wel last van krijgen
Het was van dezelfde schrijver als Molitva. En dat was ook wel te horen. Het was een vocale powerhouse alleen de uitvoering op de avond zelf was niet al te zuiver.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die luister ik nog vier keer per jaar ofzo, dat was een heeeeeeel mooi liedje inderdaad
Je hoorde mensen op tv ook gewoon meezingenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
UK is één van de weinigen van niveau in de tweede helft.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Zou mij niet verbazen, maar het hangt wel een beetje af van wat de halve finale deed.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje op een kutplek, 3, 4 of 5 ofzo.
doorposten danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu zitten we wel met een wat matige TT maar vooruit.
Klopt Malta won de halve. Vond haar eindresultaat nogal bijzonder / vraagtekens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen, maar het hangt wel een beetje af van wat de halve finale deed.
Al flikten ze zoiets Destiny ook vorig jaar, die won haar halve finale dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Ah, het werktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moedig die jongen nou niet te veel aan, dat gaat fout!
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezichtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu zitten we wel met een wat matige TT maar vooruit.
Kippenvel was hetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je hoorde mensen op tv ook gewoon meezingen
Spanje gozerrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Het doet pijn jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezicht
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Ik zou het ook niet terecht vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Het zou Toy all over zijn. Vooraf torenhoge favoriet, gedurende de week zakte het wat in maar uiteindelijk toch binnenhengelen. Waarna iedereen hier gedesillusioneerd afdroop. Maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Waar is @Koen66 als je hem nodig hebt om een topic te killen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.
Winst kan ik mij wel iets bij voorstellen als bookmaker. Maar de landslide die ze voorspellen is wel wat bizar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijn
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
Dan moeten de tekst nog even aanpassen. Al snap ik wel dat je liever niet de kant van Chisinau op wilt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Frankrijk er nog bij en de EK poule van 2008 is compleetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef grazz het volgende:
Ik wil Roemenië voor ons. Italie - Roemenie - NL zoiets
4e en 2e startpositie dan. Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de 'beste' kandidaat ervoor
Puur sentimentquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.
Ik houd van deze poëtische profetiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Dat ja. Plus dat het vaak ook wel een selffulling prophecy is die wedkantoren rond het ESF.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Ik ben zo klaar met dit nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |