quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Em31 het volgende:
Je voelt weer aan alles dat Zweden eerste helft krijgt
Nije Ljubav Stvar. Prachtige inzending. Misschien zelfs beter dan Molitva.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.
Die pakken het gekartelde lootje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Em31 het volgende:
Je voelt weer aan alles dat Zweden eerste helft krijgt
Crno i Beloquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nije Ljubav Stvar. Prachtige inzending. Misschien zelfs beter dan Molitva.
Ze kunnen om het eerlijk te doen beter zo'n lotto machine neerzetten met balletjes die rondvliegen en die je open moet maken zeg maar.quote:
Dan springt de producer nog echt van een brug.quote:
Oké nee dan zoeken we nog even verder naar een verklaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik zeg ik ben voor team asperger, goede zanger!
Aan de kwaliteit van de uitzendingen te zien vraag ik mij af of ze uberhaupt een producer hebben dit jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan springt de producer nog echt van een brug.
Ja, maar dat zei ik dinsdag al. Wilde de grap eens wat variatie geven.quote:
En dan afsluiten met Australië ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou bijna zeggen, zet het VK en Moldavië maar aan het begin van de tweede helft, kunnen we daarna collectief een paar uur wat anders gaan doen.
Moldavië aan het begin van de 2de helft vind ik een prima plan, hebben we het maar meteen gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou bijna zeggen, zet het VK en Moldavië maar aan het begin van de tweede helft, kunnen we daarna collectief een paar uur wat anders gaan doen.
Servie, Italie, Spanje, Moldavie, Azerbaijan, Duitsland, Bosnie & Herzegovina. Om meer dan een handvol te noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.
Even slapen om fris te zijn voor de interval act en puntentelling die ongetwijfeld uren gaat duren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |