Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.quote:
Nee hoor zeker niet. Niet het sterkste maar ook absoluut niet zwak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Vond 2019 volgens mij ook helemaal niet zo'n zwak jaar.
Maar wel een uniek lied, kun je niet zeggen eigenlijk van veel andere nummers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja in 3-4 landen ofzo las ik? Maar O-EU is veel groter dan die paar landen. Ik vraag het mij af. Ik snap het verhaal, maar het is toch geen goed lied?
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het contrast met vorig jaar is gewoon ook enorm, dat helpt ook niet. Misschien had toch Soldi moeten winnen en Jeangu vorig jaar.
Het schaaltje waar mijn snacks van vanavond in zaten!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik wil wel wat spul zien vliegen eigenlijk.
Nou ja qua aantal bezoekers hadden ze dan best veilig kunnen verdelen over de zaalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweest
Kans op vliegende schotels dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het schaaltje waar mijn snacks van vanavond in zaten!
Terecht punt welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweest
Doe maar even rustig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
Ik ben niet echt van cocktails, maar tijdens de finale van het songfestival zou ik er wel eentje lusten!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
Heb jij het echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |