Voor de show is het te hopen dat Zweden, Estland, Roemenië en Servië nog in helft 2 komen en Australië in 1.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel TOEVALLIG he dat Roemenie zich volgend jaar terug wilde trekken wegens tegenvallende resultaten en nu door is naar de finale
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik langer dan vandaag inderdaad, maar het kan niet elk jaar leuk zijn en vorig jaar zijn we gewoon ook verwend.
Maar daarom, Oekraïne wint inderdaad wel vanaf startplek 1 of 2, volgend jaar organisatie met de BBC in Engeland/het VK en dan nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Snap de hype totaal niet. UK etc snap ik nog, maar Servie? Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Als Servie in de tweede helft komt, kan dat nog best hoog eindigen.
Euphoria genot. Die had elk jaar gewonnen. LANDSLIDE.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.
Over dit jaar kan ik echt heel weinig positiefs zeggen.
In Oost Europa spreekt het wel echt mensen aan, zeker het verhaal van geen zorgverzekering hebben,.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap de hype totaal niet. UK etc snap ik nog, maar Servie? Nee.
Het zij Moldavië gegund, maar voor ons wordt het echt moeilijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef grazz het volgende:
Die 2e helft lijkt echt een lange zit te wordenMoldavië gaat er enorm uitspringen
Ik heb al wat in mijn hand, hopelijk kan ik het terugleggen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Finland nu eerste helft pakt en Australië tweede helft, ga ik met dingen gooien
2012 was een sterk jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.
Ja in 3-4 landen ofzo las ik? Maar O-EU is veel groter dan die paar landen. Ik vraag het mij af. Ik snap het verhaal, maar het is toch geen goed lied?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef Momo het volgende:
[..]
In Oost Europa spreekt het wel echt mensen aan, zeker het verhaal van geen zorgverzekering hebben,.
Het contrast met vorig jaar is gewoon ook enorm, dat helpt ook niet. Misschien had toch Soldi moeten winnen en Jeangu vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wordt dat de afsluiter.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef grazz het volgende:
Die 2e helft lijkt echt een lange zit te wordenMoldavië gaat er enorm uitspringen
Wat is het?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb al wat in mijn hand, hopelijk kan ik het terugleggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |