Je hebt daarbij ook wel genoeg plaspauzes om dat er allemaal weer uit te krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bestel vast een pallet Red Bull om wakker te blijven in die tweede helft.
Wat zou het toch leuk zijn als de jury een keer niét voor zo’n nummer gaat. Maar je kunt het van heel ver aan zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Australië in de eerste helft graag en dan op plek 2.
Tja, dat krijg je als je mensen als Jovie een perspas geeft. Maar kritiek is vast niet de bedoeling van de EBU.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
Enige jammere is wel dat GEEN ENKELE ''journalist'' ook maar 1 kritische vraag stelt aan welke deelnemer dan ook. ALLES is fantastisch, geweldig etc etc
Er waren wat vreemde camera momenten in het eerste stuk, maar ik vond het verder echt prachtig. Ik hou van haar stem en uitstraling.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Em31 het volgende:
Zweden was wel beter dan gisteren, maar alsnog wel wat kil voor mijn gevoel?
Ik ga als een ninja de tv op zender 300 zetten ofzo. Dan naar festival, dan direct 01.30 de uitzending terugkijken en de telefoon staat uit op het festival. Wil geen spoilers genot.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt daarbij ook wel genoeg plaspauzes om dat er allemaal weer uit te krijgen.
Eigenlijk gewoon meteen alles waar men dingen op kan plaatsen, zekere voor het onzekere, stekker uit het internet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ja goed punt. En dan ook direct Twitter en Discord meenemen
Ik zou het vooral sympathiek vinden voor mensen met een zwakke blaas dat ze na de opening gelijk kunnen gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat zou het toch leuk zijn als de jury een keer niét voor zo’n nummer gaat. Maar je kunt het van heel ver aan zien komen
Zweden pakte een gevoel op van jaaa ik zit er lekker in, ik meende dat te zien in Cornelia's glimlachje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Em31 het volgende:
Zweden was wel beter dan gisteren, maar alsnog wel wat kil voor mijn gevoel?
En even bij iedereen langsgaan om alle pennen in beslag te nemen. Straks gaan ze nog brieven sturenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon meteen alles waar men dingen op kan plaatsen, zekere voor het onzekere, stekker uit het internet.
Maar dit is al jaren zo. Echt te genant voor woorden al die fanboysquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je mensen als Jovie een perspas geeft. Maar kritiek is vast niet de bedoeling van de EBU.
Alleen dat blote voeten gedoe hoeft niet. Voegt niks toe. HALLO IK BEN SCHIMPIEquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zweden pakte een gevoel op van jaaa ik zit er lekker in, ik meende dat te zien in Cornelia's glimlachje.
Wie is Jovie en waarvan kan ik haar/hem kennen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je mensen als Jovie een perspas geeft. Maar kritiek is vast niet de bedoeling van de EBU.
Ja ze was sowieso de beste van de avondquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er waren wat vreemde camera momenten in het eerste stuk, maar ik vond het verder echt prachtig. Ik hou van haar stem en uitstraling.
Ja. Ik geloof ook niet dat ESF-pers echt bestaat. Het zijn alleen bloggers en fans.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit is al jaren zo. Echt te genant voor woorden al die fanboys
Ook Cornald is zelden kritisch. Ook een deugneus eerste klas natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit is al jaren zo. Echt te genant voor woorden al die fanboys
Kennen we Michelle nog? Die meid was gewoon 25 jaar te vroeg #wewererobbedquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen dat blote voeten gedoe hoeft niet. Voegt niks toe. HALLO IK BEN SCHIMPIE
Niet als ze haar op plek 5 ofzo plaatsenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef FlyingEagle het volgende:
Denk wel voordelig voor Nederland alle favorieten in de eerste helft
Mijn schoonzus heet Michelle. Komt erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
[..]
Kennen we Michelle nog? Die meid was gewoon 25 jaar te vroeg #wewererobbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |