VK net iets voor de afsluiter zou ik logischer vinden, als laatste een feestje is wel mooi voor de show uiteraardquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef Meridiaan het volgende:
Kan zomaar zijn dat het VK gaat afsluiten.
Halverwege de finale ineens de boel afsluiten, weet niet of dat een goed idee is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah ik denk dat we dat rond topic #1995 besluiten, dan hebben we nog vijf topics over om die persoon voor te bereiden op de allerlaatste post in deze SC. Want 2000 topics; dan is het toch wel een beetje mooi geweest.
En wat is dan mooier dan wanneer dat gebeurt tijdens de finale van een ESF!
Nee maar je moet eigenlijk op je hoogtepunt stoppen hè.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krijgen we met de SC last van de Y2K bug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italie maakt geen kans. 0,0 om precies te zijn. Durf ik wel een 500 op in te zetten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef Em31 het volgende:
Zou wel grappig zijn als de EBU iets van Oekraïne - Italië - Spanje doet om de kansen van Italië wat kleiner te maken
Is ook weer waar, maar ik zie het VK inmiddels een beetje als een showstopperquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
VK net iets voor de afsluiter zou ik logischer vinden, als laatste een feestje is wel mooi voor de show uiteraard
Bang voorquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is voor de opbouw van de finale echt te hopen dat Zweden in de tweede helft zit, want anders gaat de show op enkele uitzonderingen na als een nachtkaars uit.
Ja joh, gewoon na een stuk of 10 liedjes alles op zwart. Prachtigquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Halverwege de finale ineens de boel afsluiten, weet niet of dat een goed idee is.
Daar heb je me toch een goed punt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is voor de opbouw van de finale echt te hopen dat Zweden in de tweede helft zit, want anders gaat de show op enkele uitzonderingen na als een nachtkaars uit.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je moet eigenlijk op je hoogtepunt stoppen hè.Nee hoor wij doen het gewoon zoals de mannen van VI. Al jaren over het hoogtepunt heen met slechts drie goede grappen en twee goed doordachte reacties per topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard geven we wel met zijn allen aan dat we er mee stoppen, maar elke keer komen we terug.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar dan wel meteen alles, het hele forum, niet alleen ESF, stekker uit Fok!.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon na een stuk of 10 liedjes alles op zwart. Prachtig
Australië in de eerste helft graag en dan op plek 2.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
Zweden en Australië in de tweede helft zou mooi zijn.
Ik bestel vast een pallet Red Bull om wakker te blijven in die tweede helft.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Azerbeidzjan 2e helft hoeft ook niet.
Ik ben op een festival fuck mequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik bestel vast een pallet Red Bull om wakker te blijven in die tweede helft.
Hmm ja goed punt. En dan ook direct Twitter en Discord meenemenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan wel meteen alles, het hele forum, niet alleen ESF, stekker uit Fok!.
Anders krijg je dat iedereen van hier elders gaat klagen en vragen wat er aan de hand is en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |