1quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoeveel eerste helft plekken zijn er nog?
1quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoeveel eerste helft plekken zijn er nog?
@Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij het niveau van de muziek dit jaar.
Ohjaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee de persco is nu nog bezig, volgorde zelf komt rond 01:30
Nou..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar he
Jawel en dat weet je best. Nog slechter zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar he
Nee, mensen kunnen ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pff, de liedjes zijn beter. There i said it.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oke, dit niveau is dan weer iets te laagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel TOEVALLIG he dat Roemenie zich volgend jaar terug wilde trekken wegens tegenvallende resultaten en nu door is naar de finale
Gewoon lekker nummertje johquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel TOEVALLIG he dat Roemenie zich volgend jaar terug wilde trekken wegens tegenvallende resultaten en nu door is naar de finale
Was gewoon een leuk nummer, haterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik sokken met dat motiefje van haar shirt, stijlicoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
Is deze mevrouw van De Freggels?
[ afbeelding ]
Onzeker type lijkt mij. Toont haar rondingen niet, alles bedekken. Is ook een trend ofzo he. Triest wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik sokken met dat motiefje van haar shirt, stijlicoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |