Stijfje gekregenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
I'm not a girl, maar ik waardeer het honeyyy.
Griekenland ook 2e helft zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:06 schreef Em31 het volgende:
Ga wel lachen als Zweden tweede helft wordt en S10 alsnog als vierde ofzo moet
Er zijn echt heel weinig lichtpuntjes te ontdekken dit jaar he. Wat dat betreft zou Oekraïne als afgetekende winnaar ook wel toepasselijk zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:05 schreef Meridiaan het volgende:
Misschien kijk ik alleen maar de eerste helft zaterdag.
Deze zeer waarschijnlijke boutfinale past wel bij dit jaar.
Behalve Spanje, dat is SloMoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit jaar is alles waar iets meer in zit dan rust uptempo.
Heb ik nu al 3x gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Jongens doe jezelf 1 plezier en ga IL VOLO luisteren![]()
![]()
Je sluit je goed aan bij het niveau van onze grappenquote:
Jan vond ik ook uitstekend trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met die amateurs van dit jaar, wordt Chantal wel heel erg gemist
Wat een kont he! Thicccccquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je sluit je goed aan bij het niveau van onze grappen
Gelukkig kijk ik langer dan vandaag inderdaad, maar het kan niet elk jaar leuk zijn en vorig jaar zijn we gewoon ook verwend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Redefine het volgende:
Er zijn echt heel weinig lichtpuntjes te ontdekken dit jaar he. Wat dat betreft zou Oekraïne als afgetekende winnaar ook wel toepasselijk zijn
Ik sluit aan bij het niveau van de muziek dit jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je sluit je goed aan bij het niveau van onze grappen
Chantal zou vanuit haar luie stoel, zonder voorbereiding het al beter doen dan dit zooitje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met die amateurs van dit jaar, wordt Chantal wel heel erg gemist
Vond het wel leuk maar ik zal wel simpel zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nico doet ook al 20 jaar hetzelfde kunstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |