1quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoeveel eerste helft plekken zijn er nog?
1quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoeveel eerste helft plekken zijn er nog?
@Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik sluit aan bij het niveau van de muziek dit jaar.
Ohjaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee de persco is nu nog bezig, volgorde zelf komt rond 01:30
Nou..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar he
Jawel en dat weet je best. Nog slechter zelfsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B dit pikken we toch niet? Onze grappen zijn slecht maar niet zo slecht als de liedjes van dit jaar he
Nee, mensen kunnen ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pff, de liedjes zijn beter. There i said it.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oke, dit niveau is dan weer iets te laagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel TOEVALLIG he dat Roemenie zich volgend jaar terug wilde trekken wegens tegenvallende resultaten en nu door is naar de finale
Gewoon lekker nummertje johquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel TOEVALLIG he dat Roemenie zich volgend jaar terug wilde trekken wegens tegenvallende resultaten en nu door is naar de finale
Was gewoon een leuk nummer, haterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Ik sokken met dat motiefje van haar shirt, stijlicoon.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
Is deze mevrouw van De Freggels?
[ afbeelding ]
Onzeker type lijkt mij. Toont haar rondingen niet, alles bedekken. Is ook een trend ofzo he. Triest wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik sokken met dat motiefje van haar shirt, stijlicoon.
Voor de show is het te hopen dat Zweden, Estland, Roemenië en Servië nog in helft 2 komen en Australië in 1.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:10 schreef Poepz0r het volgende:
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik langer dan vandaag inderdaad, maar het kan niet elk jaar leuk zijn en vorig jaar zijn we gewoon ook verwend.
Maar daarom, Oekraïne wint inderdaad wel vanaf startplek 1 of 2, volgend jaar organisatie met de BBC in Engeland/het VK en dan nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Snap de hype totaal niet. UK etc snap ik nog, maar Servie? Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Als Servie in de tweede helft komt, kan dat nog best hoog eindigen.
Euphoria genot. Die had elk jaar gewonnen. LANDSLIDE.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.
Over dit jaar kan ik echt heel weinig positiefs zeggen.
In Oost Europa spreekt het wel echt mensen aan, zeker het verhaal van geen zorgverzekering hebben,.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap de hype totaal niet. UK etc snap ik nog, maar Servie? Nee.
Het zij Moldavië gegund, maar voor ons wordt het echt moeilijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef grazz het volgende:
Die 2e helft lijkt echt een lange zit te wordenMoldavië gaat er enorm uitspringen
Ik heb al wat in mijn hand, hopelijk kan ik het terugleggen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Finland nu eerste helft pakt en Australië tweede helft, ga ik met dingen gooien
2012 was een sterk jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs in de matige jaren waren er nog wel wat lichtpuntjes. Het jaar van Euphoria was ook zwak, maar toen had je de winnaar nog. En in 2019 was het ook vrij zwak en geen al te beste organisatie, maar die hadden af en toe nog wel wat goed en leuks.
Ja in 3-4 landen ofzo las ik? Maar O-EU is veel groter dan die paar landen. Ik vraag het mij af. Ik snap het verhaal, maar het is toch geen goed lied?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:13 schreef Momo het volgende:
[..]
In Oost Europa spreekt het wel echt mensen aan, zeker het verhaal van geen zorgverzekering hebben,.
Het contrast met vorig jaar is gewoon ook enorm, dat helpt ook niet. Misschien had toch Soldi moeten winnen en Jeangu vorig jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet wordt dat de afsluiter.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef grazz het volgende:
Die 2e helft lijkt echt een lange zit te wordenMoldavië gaat er enorm uitspringen
Wat is het?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb al wat in mijn hand, hopelijk kan ik het terugleggen!
Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.quote:
Nee hoor zeker niet. Niet het sterkste maar ook absoluut niet zwak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
Vond 2019 volgens mij ook helemaal niet zo'n zwak jaar.
Maar wel een uniek lied, kun je niet zeggen eigenlijk van veel andere nummers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja in 3-4 landen ofzo las ik? Maar O-EU is veel groter dan die paar landen. Ik vraag het mij af. Ik snap het verhaal, maar het is toch geen goed lied?
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweestquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het contrast met vorig jaar is gewoon ook enorm, dat helpt ook niet. Misschien had toch Soldi moeten winnen en Jeangu vorig jaar.
Het schaaltje waar mijn snacks van vanavond in zaten!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik wil wel wat spul zien vliegen eigenlijk.
Nou ja qua aantal bezoekers hadden ze dan best veilig kunnen verdelen over de zaalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweest
Kans op vliegende schotels dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het schaaltje waar mijn snacks van vanavond in zaten!
Terecht punt welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Italië dat had moeten organiseren tijdens al het Corona gedoe, dat was denk ik niet best geweest
Doe maar even rustig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
Ik ben niet echt van cocktails, maar tijdens de finale van het songfestival zou ik er wel eentje lusten!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
Heb jij het echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
TEAM ASPERGER!
Welk team zitten jullie?
ADHD
ADD
PDD-NOS
Of een andere cocktail?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Em31 het volgende:
Je voelt weer aan alles dat Zweden eerste helft krijgt
Nije Ljubav Stvar. Prachtige inzending. Misschien zelfs beter dan Molitva.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.
Die pakken het gekartelde lootje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:17 schreef Em31 het volgende:
Je voelt weer aan alles dat Zweden eerste helft krijgt
Crno i Beloquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nije Ljubav Stvar. Prachtige inzending. Misschien zelfs beter dan Molitva.
Ze kunnen om het eerlijk te doen beter zo'n lotto machine neerzetten met balletjes die rondvliegen en die je open moet maken zeg maar.quote:
Dan springt de producer nog echt van een brug.quote:
Oké nee dan zoeken we nog even verder naar een verklaring.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik zeg ik ben voor team asperger, goede zanger!
Aan de kwaliteit van de uitzendingen te zien vraag ik mij af of ze uberhaupt een producer hebben dit jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan springt de producer nog echt van een brug.
Ja, maar dat zei ik dinsdag al. Wilde de grap eens wat variatie geven.quote:
En dan afsluiten met Australië ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou bijna zeggen, zet het VK en Moldavië maar aan het begin van de tweede helft, kunnen we daarna collectief een paar uur wat anders gaan doen.
Moldavië aan het begin van de 2de helft vind ik een prima plan, hebben we het maar meteen gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zou bijna zeggen, zet het VK en Moldavië maar aan het begin van de tweede helft, kunnen we daarna collectief een paar uur wat anders gaan doen.
Servie, Italie, Spanje, Moldavie, Azerbaijan, Duitsland, Bosnie & Herzegovina. Om meer dan een handvol te noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Slechts een handvol goede nummers. De Russische oma's werden niet voor niets tweede.
Even slapen om fris te zijn voor de interval act en puntentelling die ongetwijfeld uren gaat duren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:20 schreef Hamlapjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |