Klopt Malta won de halve. Vond haar eindresultaat nogal bijzonder / vraagtekens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen, maar het hangt wel een beetje af van wat de halve finale deed.
Al flikten ze zoiets Destiny ook vorig jaar, die won haar halve finale dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Ah, het werktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moedig die jongen nou niet te veel aan, dat gaat fout!
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezichtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu zitten we wel met een wat matige TT maar vooruit.
Kippenvel was hetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je hoorde mensen op tv ook gewoon meezingen
Spanje gozerrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Het doet pijn jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezicht
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Ik zou het ook niet terecht vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Het zou Toy all over zijn. Vooraf torenhoge favoriet, gedurende de week zakte het wat in maar uiteindelijk toch binnenhengelen. Waarna iedereen hier gedesillusioneerd afdroop. Maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Waar is @Koen66 als je hem nodig hebt om een topic te killen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.
Winst kan ik mij wel iets bij voorstellen als bookmaker. Maar de landslide die ze voorspellen is wel wat bizar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijn
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |