Hier stonden ze ook keihard aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.quote:
Dat lijkt me een goede. Armenië kan nog als ze slecht hebben gescoord.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.
Best knap om de engerd te zijn terwijl je naast Putin staat.quote:
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.
Kikorov wat een ventquote:
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Duitsland als 2e start komt hun bottom 5-streak in ieder geval niet in gevaar.
Die foto past beter in een spoilerquote:
Au.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Nee ze hebben het uitstekend aangepaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.
Ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Als je halve finale gaat terugkijken zal dat niet goed lukken nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik lees het nog wel op mijn telefoon in bed als het me lukt om wakker te blijven.
In 2018 werden ze 4e. Maar verder is het eigenlijk altijd ellende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Dit is allemaal allang besproken en het lijkt me goed als we dat niet opnieuw gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
We moeten allemaal op Litouwen stemmen zodat hij er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het was net leuk vanavond
Volgend jaar komt ie weer met een 'bijdrage'.
Daar ben ik het deels mee eens. Ze hadden gewoon het origineel moeten zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
That's rich coming from you.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.
moiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie blijft nog hangen voor de running order?
Daarmee had de complete Big Five gewoon linkerrijtje kunnen halenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Ik probeer het welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet het eigenlijk niet doen, maarjaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:quote:
Ik geloof niet dat ik het ga redden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Inderdaad, dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
quote:
Ik niet, ik denk dat het heeeeeel laat gaat worden dit keer voordat de running order bekend isquote:
Het ging dan ook niet om je muzieksmaakquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om je muzieksmaak
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie de running order morgen wel. Welterusten!
Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!
quote:
quote:
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk niet doen, maarja
Zal je zien dat het deze keer wel half 3 wordt
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aan
Il Divo en Siaquote:
Begrijp jeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeee
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?
Il Divo soms. Hebben een aantal nummers die veel betekenen helaas (uitvaarten etc je kent het wel) Draai ze niet wekelijks. Sia godin wat een stem!quote:
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!
Mart baas! Mag ook wel een x een nummer insturen. Wat een stem!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gap wat denk je zelf? Het is hier zo gezellig!
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig van
Juist in het voetbal zijn er heel veel dopingsoorten waar ze wat aan hebben. Anabolen om spieren te kweken en sterker te worden, zie al die iele mannetjes die in hele kort tijd extreem gespierd worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Chris StapletonGOD.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Dr. Fuentes is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjes
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Guy Sebastien
Prince
Hatseflats
Volgens mij tussen de postcard en het optreden zelf.quote:
Net aan het begin van het optreden.quote:
Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekrainequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik las een halve conspiracy dat België en Zwitserland expres als eerste zijn genoemd, en dat de nummers 10 die uit de enveloppen kwamen publiekswinnaars waren.
Ik houd rrrrrr van
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekraine
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
De nummers 8 waren de televote winnaar Oekraïne en Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Zou het plausibel vinden, maar ben ook niet overtuigd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
Het publiek in de zaal is toch wel wat anders dan het publiek thuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Ja dat kan niet anders na zo'n avond, je had mij & meneer MMF moeten horen gisteravondquote:
Ging Mika ook nog iets solo doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Heb nu al zin in optreden van Maneskin zaterdag. Vet nummer hoorBeter dan alle deelnemers
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Georgië niet door![]()
S10 morgen S11![]()
Niet veel gemist dus vannacht
Jammer is dat dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaald
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountants
Ik een hele verklaring ergens voor gegeven. Krijg je als vraag terug van de accountant, graag nader toelichten.Dan had ik net zo goed niks aan kunnen leveren.
Soms heb ik wel het idee dat hoe meer je aanlevert, hoe meer vragen je krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.
Hele dag vrij dus ik gok dat het wel goed komtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he![]()
Kun je vandaag een beetje bijtanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |