Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekrainequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik las een halve conspiracy dat België en Zwitserland expres als eerste zijn genoemd, en dat de nummers 10 die uit de enveloppen kwamen publiekswinnaars waren.
Ik houd rrrrrr van
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekraine
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
De nummers 8 waren de televote winnaar Oekraïne en Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Zou het plausibel vinden, maar ben ook niet overtuigd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
Het publiek in de zaal is toch wel wat anders dan het publiek thuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Ja dat kan niet anders na zo'n avond, je had mij & meneer MMF moeten horen gisteravondquote:
Ging Mika ook nog iets solo doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Heb nu al zin in optreden van Maneskin zaterdag. Vet nummer hoorBeter dan alle deelnemers
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Georgië niet door![]()
S10 morgen S11![]()
Niet veel gemist dus vannacht
Jammer is dat dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaald
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountants
Ik een hele verklaring ergens voor gegeven. Krijg je als vraag terug van de accountant, graag nader toelichten.Dan had ik net zo goed niks aan kunnen leveren.
Soms heb ik wel het idee dat hoe meer je aanlevert, hoe meer vragen je krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.
Hele dag vrij dus ik gok dat het wel goed komtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he![]()
Kun je vandaag een beetje bijtanken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |