Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!
quote:
quote:
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk niet doen, maarja
Zal je zien dat het deze keer wel half 3 wordt
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aan
Il Divo en Siaquote:
Begrijp jeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeee
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?
Il Divo soms. Hebben een aantal nummers die veel betekenen helaas (uitvaarten etc je kent het wel) Draai ze niet wekelijks. Sia godin wat een stem!quote:
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!
Mart baas! Mag ook wel een x een nummer insturen. Wat een stem!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gap wat denk je zelf? Het is hier zo gezellig!
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig van
Juist in het voetbal zijn er heel veel dopingsoorten waar ze wat aan hebben. Anabolen om spieren te kweken en sterker te worden, zie al die iele mannetjes die in hele kort tijd extreem gespierd worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Chris StapletonGOD.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Dr. Fuentes is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjes
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Guy Sebastien
Prince
Hatseflats
Volgens mij tussen de postcard en het optreden zelf.quote:
Net aan het begin van het optreden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |