Als UA wint en niet zelf host, gaat de organisatie waarschijnlijk naar een land dat er 100% zeker geen zooitje van maakt. Dus dan kom je al gauw uit bij Duitsland, UK, Zweden of Denemarken ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Polen een idee, kunnen die het ook eens organiseren
hopen dat de Russen er niet zijn binnengevallen voor volgend jaar
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij niet echt aan zijn gunfactor heeft gewerkt.
Het JESC hebben ze in Polen toch wel goed gedaan. In moeilijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als UA wint en niet zelf host, gaat de organisatie waarschijnlijk naar een land dat er 100% zeker geen zooitje van maakt. Dus dan kom je al gauw uit bij Duitsland, UK, Zweden of Denemarken ofzo.
Rotterdam. Deze keer een vol Ahoy.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.
In ieder geval heeft iedereen het goed kunnen zienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?
Dat cringe stukje bij de presentatoren voor de stemming wel in elk geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?
Ook als de oorlog dan al voorbij is, lijkt me dat Oekraïne wel iets anders aan hun hoofd heeft dan een ESF organiseren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Zonder verder inhoudelijk over de oorlog te willen discussiëren denk ik nu wel dat het beter was geweest om Oekraïne niet mee te laten doen. Er is nu totaal geen gelijk speelveld meer, we stevenen af op een anticlimax en dan moet het gezeik over het “waar gaan we hosten” nog beginnen
eens welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...
Je had Rusland en Oekraïne allebei kunnen weren onder het motto “geen politiek op het ESF”.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...
Inderdaad, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen nu ik weet dat bepaalde landen die ik in de top 10 had staan zich niet voor de finale hebben geplaatst?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:47 schreef Momo het volgende:
Nu we weten wie in de finale staat, nog even een reminder voor de prijsvraag:
Moira in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Zeker dat mag tot morgenavond 21:00 nogquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen nu ik weet dat bepaalde landen die ik in de top 10 had staan zich niet voor de finale hebben geplaatst?
Maar ik kan mijn post niet aanpassen.quote:
Even je oude post quoten met een nieuw lijstjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan mijn post niet aanpassen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik nog ergens zien wat de finalisten zijn. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Ja denk ik ook. Als er een “capabel” land tweede wordt vragen ze dat land misschien wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:49 schreef Em31 het volgende:
Denk trouwens dat het voor het organiseren er ook aan ligt wie tweede wordt. Als dat de UK is zullen ze die eerst wel vragen.
Wij hadden een externe voor 1 a 2 dagen per week maar die is ook gestopt, had leukere klussen eldersquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag is gelukkig onze ingehuurde parttimer beschikbaar gelukkig. Maar verder zijn onze 2 managers ziek en is onze andere infra fulltimer laatst gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |