Nou ja zeg, hoe kan dat nou.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hele dag vrij dus ik gok dat het wel goed komt![]()
Ik zat net een beetje te kijken wat de top tweets zijn van gisterenavond. Mijn conclusie: mensen snappen nog steeds niet dat verschillende mensen verschillende smaken hebben. Dus dat wat jij leuk vindt niet per de door de meerderheid leuk gevonden wordt en andersom
*blijftuitdebuurtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een hoest die maar niet over wil
Beterschap.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een hoest die maar niet over wil
Bij vlagen. Het vervelende is dat eind mei naar de orthodontist ga en die hebben nog steeds zo'n corona protocol als een corona klacht hebt, kom nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beterschap.
Is die hoest zo af en toe (bij vlagen) of gewoon de hele dag door?
Dit heb ik ook en volgens mij heeft het te maken met hooikoorts/pollen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij vlagen. Het vervelende is dat eind mei naar de orthodontist ga en die hebben nog steeds zo'n corona protocol als een corona klacht hebt, kom niet
hm, 2 jaar terug op getest en toen geen hooikoortsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook en volgens mij heeft het te maken met hooikoorts/pollen.
Dat wil niet zeggen dat je het nu niet alsnog kan hebben. En het hoeft ook niet specifiek hooikoorts te zijn, maar overgevoeligheid voor bepaalde pollen die nu in de lucht zitten. Ik ben namelijk zelf ook geen hooikoorts officieel, maar ik heb er wel ieder jaar last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
hm, 2 jaar terug op getest en toen geen hooikoorts
Ik ben ook druk nog vanmorgen maar ik kan niets uitbestedenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:13 schreef Koen66 het volgende:
drukke werkdag vandaag nog, kijken wat ik dan uitbesteden
Gefeliciteerd Luctor.et.emama! Veel plezier met je nieuwe tuinkabouterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LucMa is vandaag 66 jaar geworden
Laten we zeggen dat hij niet echt aan zijn gunfactor heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:06 schreef Fascination het volgende:
Ik ben trouwens verbaasd dat Israël niet door is. Waar zou dat aan liggen? Viste Roemenië teveel in die vijver? Vond het een gelikte show van Israël.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LucMa is vandaag 66 jaar geworden
Wat balenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:59 schreef Guanabana het volgende:
Net als na de eerste semi zo. slecht. geslapen.
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Oekraïne loopt nog verder weg in de odds. Italië zakt nu een beetje in.
Ik vrees ook voor een enorme anticlimax.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)
vandaag is gelukkig onze ingehuurde parttimer beschikbaar gelukkig. Maar verder zijn onze 2 managers ziek en is onze andere infra fulltimer laatst gestoptquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook druk nog vanmorgen maar ik kan niets uitbesteden![]()
Ben de enige in mijn functie momenteel. Ik merk dat ik wel een “sparringpartner” mis zo nu en dan.
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)
1 grote juichshow voor Oekrainequote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor een enorme anticlimax.
Polen een idee, kunnen die het ook eens organiserenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |