Klopt. Maar is meer de reden dat het won. Op diezelfde manier won Running Scared.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verdeelde concurrentie. Oost-Europa dat het er niet over eens kon worden of Azerbaijan of Oekraïne moest winnen.
Het was ook een matig nummer en erg cliché Eurovisie.
Het is wel de logische topkandidaat. Al sluit ik Zwitserland ook niet uit. Die zijn op basis van de jury waarschijnlijk doorgegaan, en voor de jury’s komen er nu de nodige alternatieven bij.quote:
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet dat Azerbeidzjan of Oekraïne nou zulke betere opties waren als winnaar
Simkaartenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.
Running Scaredquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel de logische topkandidaat. Al sluit ik Zwitserland ook niet uit. Die zijn op basis van de jury waarschijnlijk doorgegaan, en voor de jury’s komen er nu de nodige alternatieven bij.
Ik denk met de startvolgorde dat Roemenië en Litouwen 10e zijn geworden in hun semi’s. Maar die gaan wel punten pakken in de finale.
Slecht gezongen kutnummer waar we nooit meer iets van hebben gehoord en daarna ook nog die vreselijke over de top organisatiequote:
Ik denk dat Letland in de eerste halve 11e is geworden, en dan toch dat Israël in de tweede halve 11e is geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou er dit jaar nog iemand zijn die de finale op een paar punten heeft gemist? Dat is altijd zo zuur hè.
Afgezien van 2x Lena en die ene rooie krullenbol in 2018 slaan ze al 15 jaar geen deuk in een pakje boter, die Duitsers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.
Ik durf wel te zeggen dat van die overwinning niks klopte, ze wouden ook iets te graag winnen. Het was wel een matig jaar maar andere nummers waren wel echt beterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Slecht gezongen kutnummer waar we nooit meer iets van hebben gehoord en daarna ook nog die vreselijke over de top organisatie
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Afgezien van 2x Lena en die ene rooie krullenbol in 2018 slaan ze al 15 jaar geen deuk in een pakje boter, die Duitsers.
Ja, er zullen wel wat juryleden zijn met nostalgische gevoelens voor Eminem-achtige muziek. Misschien onze Barry Paf wel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.
De organisatie heeft de afgelopen jaren laten zien dat ze weten wat radiovriendelijk is!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatie
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zullen wel wat juryleden zijn met nostalgische gevoelens voor Eminem-achtige muziek. Misschien onze Barry Paf wel bijvoorbeeld.
Zwitserland doet ook mee voor 0 punten bij de televoting.
Nee, Måneskin, Go_A of Blind Channel hadden het in de Duitse voorronde ook niet geredquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatie
Dat soort landen (Op Weg Naar Het ESF-modusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)
Meest discutabele overwinning inderdaad, samen met dat ruknummer van Dima Bilan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat van die overwinning niks klopte, ze wouden ook iets te graag winnen. Het was wel een matig jaar maar andere nummers waren wel echt beter
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Måneskin, Go_A of Blind Channel hadden het in de Duitse voorronde ook niet gered
Dat is trouwens vanavond op NPO3, samen met het grote songfestivalfeest.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort landen (Op Weg Naar Het ESF-modus) krijgen vaak toch nog wel wat random punten uit de regio. Misschien van Albanië, Georgië of Cyprus ofzo.
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk
Ja, ik was echt verbaasd over dat Roemenië door was eigenlijk. Had ik niet verwacht na zulke slechte Eurojury-scores. Ik dacht, die zullen wel 15e of slechter zijn geworden bij de jury's en dan moet je wel top 3 bijna halen bij televote om het nog te halen. En dat geloof ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)
Enig! Dit moeten we echt sturen! Je weet gewoon dat dit gebeurd was.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.
Maar ze hadden dit jaar 100% televote bij de Duitse voorronde dus ze hadden er met twee vingers in de neus doorheen kúnnen fietsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |