Nee, je hebt maar één jas nodig, alleen je tussenjas in de ochtend en ́'s middags kun je met-zonder-jas naar buitenquote:Op maandag 11 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zomerse temperaturen, maar 's ochtends nog wel koud, dus heb je eigenlijk twee jassen nodig.
Ik zou DRIE jassen aantrekken!quote:
Nee, maar dat geeft niet.quote:Op maandag 11 april 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
Maarja, zo makkelijk gaat het niet @:cyan9![]()
Kunnen wij iets doen om jou deze dag door te komen?
Deze keer op de laptop het nieuwe topic geopend, dan gaat het wel goedquote:Op maandag 11 april 2022 11:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het ging in één keer goed met de TT. Ik ben trots.
Wederom een bevestiging dat FOK!ken op mobiel inferieur is.quote:Op maandag 11 april 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deze keer op de laptop het nieuwe topic geopend, dan gaat het wel goed
Ik werk morgen ook thuis. In principe is dinsdag mijn kantoordag maar er komt morgen niemandquote:Op maandag 11 april 2022 11:48 schreef Yesse het volgende:
Hier wordt 20 graden voorspeldEn ik heb weinig afspraken én ik werk thuis
Dat wordt lekker in de tuin lunchen en koffiedrinken
of nouja koffie, ik drink thee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan ga ik ook niet alleen op kantoor zitten. Heb twee online meetings.
Dus dat wordt morgen een extra lange lunchwandeling en net als jij koffie- en theepauzes in de tuin in plaats van achter de laptop
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja super fijnquote:Op maandag 11 april 2022 11:59 schreef Fred_B het volgende:
Het Paasweekend lijkt ook wel aardig te worden. Iets minder warm, maar wel zonnig en droog
Binnen zitten is een keuzequote:Op maandag 11 april 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi weer met PasenGelukkig zit ik dan het hele weekend binnen, dus geen last van
Ik ook. Uiteraard kreeg ik pas om 16:25 het sein dat ik verder kon met "mijn" stuk van het project dat haast heeftquote:
Die lui denken zeker dat jij er dan nog aan gaat beginnen.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Uiteraard kreeg ik pas om 16:25 het sein dat ik verder kon met "mijn" stuk van het project dat haast heeftNou, dat wordt toch echt morgen hoor
Klinkt als de perfecte maandagmiddagquote:Op maandag 11 april 2022 15:38 schreef Arizona het volgende:
Het gaat hier thuis niet zo goed met de motivatie
Ik heb even boodschapjes gedaan, New Mexico is uitgebreid met de kat aan het spelen en dochter is aan het dansen op jaren '80 muziek (in plaats van leren voor haar her).
Hier ookquote:
SPOILER: de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk. Een van mijn favoriete mollenquote:Op maandag 11 april 2022 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Gilles van Bouwel vanavond bij Khalid & Sophie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die iets ontzettend goed doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was een sportcommentator die dat wel eens zei
Er was toch ook een seizoen waar ze dat voor de afvallers zongen ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 19:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Iemand die iets ontzettend goed doet.
Er was een sportcommentator die dat wel eens zei
WAS ZE ERquote:
Volgens mij is dat op donderdagen.quote:
Lichte stalkervibes welquote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op donderdagen.
Op maandag werkt Luctor aan zijn hardbody bij de fitness.
/kent inmiddels zijn agenda
Hoef je geen stalker voor te zijn als hij hier elke week weer alles post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee okee goed puntquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoef je geen stalker voor te zijn als hij hier elke week weer alles post.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil trouwens nog 1 ding zeggen over De Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vat de aflevering wel goed samen
Ja wat een heerlijke uitspraak ook weerquote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
En wat te denken van:
los met de mossel in het zeemvel!
Roepen jullie tijdens het kijken ook weleens van 'ah seg, allez!!!' en zo, ik wel.quote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wat een heerlijke uitspraak ook weerJe leert veel van de Vlaamse taal met De Mol wel
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vergeet alles wat ik zei.quote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Je kent mijn agenda niet zo goed dan.quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 11 april 2022 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Roepen jullie tijdens het kijken ook weleens van 'ah seg, allez!!!' en zo, ik wel.
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.quote:
Kende het niet. Wat een droge voiceoverquote:Op maandag 11 april 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Iemand die deze recaps ook kijkt?
Vind ze echt heerlijk met die rijmpjes. Die van de nieuwste aflevering vond ik niet zo sterk, maar de eerste 3 zijn wel leuk vind ik
quote:Op maandag 11 april 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En meanwhile zit ik op de bank.quote:Op maandag 11 april 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Intussen lig ik al in bed en ga ik zo slapen.quote:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat hetzelfde kaliber als de 'los in de wei-broek'?quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
En wat te denken van:
los met de mossel in het zeemvel!
Net als niet te vroeg je Python tevoorschijn halen is de tijd misschien nog niet rijp dat je met haar beschuitbus mag spelenquote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Maar ik heb zojuist haar nog wel even gesproken via WhatsApp.
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?quote:
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kanquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kan) maar verder wel oke, hij staat niet alleen stof te vangen.
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
[ afbeelding ]
Heb je nog een project lopen of zoiets?
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestiequote:Op dinsdag 12 april 2022 00:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.
Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toevalquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestie
Oh grappigquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toeval![]()
Ik kan het een beetje, maar ligt eraan hoe moeilijk de versie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
Waren ze vorige keer ook al, zanger is echt geweldig liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij die van in Spanje wonende pensionados jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:19 schreef Strani het volgende:
1951 alweer. We komen langzaam aan bij onze geboortejaren aan!
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij die van in Spanje wonende pensionados ja![]()
Did you hold her closer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef Fascination het volgende:
Vannacht over Cornelia Jakobs gedroomd. Was een leuke droom
*Njieuw njieuw njienjienjienjie njieeeeeuuuuuuw*quote:
Leuk geprobeerd, maar een beetje zwakjes hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?
Misschien als ze van naam veranderd, S-trik met De Diepte. Dan past het nog bij de act.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik ook maar één oversized strik zie, dan zwaait er wat.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Wat een weertje hèStraks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Werelds plan, topgozer!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
(Is wel beter zo. Toch op een ondankbaar moment de baan opgepakt)quote:
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschapquote:
Je klinkt als Lilianne zelf.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschap
Was natuurlijk al een ondankbare taak zo, maar paste haar gewoon niet.
Neuh, ik zit straks heerlijk in een online college en verder werk ik aan m'n scriptie vandaag. Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
Eigenlijk moet ik weer eens bij ze op bezoek gaanquote:
Ik vind het wel heel opmerkelijk dat dit opeens "per direct" moet. Ze geeft ook gelijk haar zetel op. Er zijn geen verkiezingen, er is geen schandaal. Ik zou zelf denk ik eerder denken dat het voor de partij beter is als ze nog even een weekje of maand zou blijven zitten tot er een opvolger is gevonden. Onder het mom van 'goed overdragen' ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschap
Was natuurlijk al een ondankbare taak zo, maar paste haar gewoon niet.
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.quote:
Dat ligt niet aan 1 vrouw hoor, daar is best een stroming voor binnen de partij, er was een meerderheid voor bij de leden.. Dus ik denk niet dat met het opstappen van Ploumen nu opeens de koers wijzigt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.
benieuwd naar de opvolging, Arib lijkt me een goede kanshebber. Voor de langere termijn hoop ik op iemand als Aboutaleb.
Ze is ouder dan ikquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar een beetje zwakjes hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.
benieuwd naar de opvolging, Arib lijkt me een goede kanshebber. Voor de langere termijn hoop ik op iemand als Aboutaleb.
Hier is de zon opeens zich aan het verstoppen achter de grote grijze massa die wolken hetenquote:
Euhhhhh???quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij die van in Spanje wonende pensionados ja![]()
En jij natuurlijkquote:
Nee hoorquote:
Ik vind de prijs niet leuk meer van ze.quote:
Maar jij bent geen luie Spaanse pensionado wiens leven bestaat uit koffiedrinken en zo nu en dan een dartpijltje gooien als zijn lichaam het toestaat, jij bent een actieve, creatieve en dierenliefhebbende zestigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen zin meer on te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat is ook wel weer zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nieuwste parfumaanwinst is binnen
Ik vind alleen die omschrijvingen altijd zo stomquote:Lancôme Idôle is een geur die ergens voor staat.
Een geur voor de vrouw met ambitie, die haar eigen regels bepaalt.
Een geur voor de vrouw die altijd trouw is aan zichzelf.
Een fris & stralend parfum. Een geur die u voor altijd wilt blijven dragen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik vind dat er zo koddig uitzien, zulke hondjes in een fietskarretje of -mandjequote:Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Fietskarretje voor Benji gekocht, ben heel benieuwd hoe ie dat vindt als we gaan fietsen.![]()
Hij sprong er wel alvast in toen ik ‘m net in elkaar had gezet, dus da’s een goed teken.
Ik ga graag in een natuurgebied met hem wandelen in het weekend of als ik vrij ben, maar da’s net te ver lopen vanaf mijn huis. Het is wel 10 minuten met de auto, maar hij is klein zat voor zo’n kar dus ik wilde dat weleens proberen. Dan kan ik er gewoon met hem heen fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat er zo koddig uitzien, zulke hondjes in een fietskarretje of -mandje
Oh daar wennen ze zo snel aan! Ik heb voor Senna een Doggy ride buggy. In het begin moest ik haar lokken met een snackje maar nu springt ze er uit zichzelf in. Ze is al bijna 15 en kan niet meer zover lopen en ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken. Dus Senna in de buggy, wandelschoenen aan en lopen maar. In het bos laat ik haar eruit zodat ze rustig kan kuieren. Een beetje onduidelijke foto.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Fietskarretje voor Benji gekocht, ben heel benieuwd hoe ie dat vindt als we gaan fietsen.![]()
Hij sprong er wel alvast in toen ik ‘m net in elkaar had gezet, dus da’s een goed teken.
Er zit zo’n ding in waar je de riem aan kunt vastmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben altijd bang dat zo'n hond er dan tijdens het rijden uit springt.
Wat leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh daar wennen ze zo snel aan! Ik heb voor Senna een Doggy ride buggy. In het begin moest ik haar lokken met een snackje maar nu springt ze er uit zichzelf in. Ze is al bijna 15 en kan niet meer zover lopen en ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken. Dus Senna in de buggy, wandelschoenen aan en lopen maar. In het bos laat ik haar eruit zodat ze rustig kan kuieren. Een beetje onduidelijke foto.
[ afbeelding ]
Heb je wel een tuigje erin of iets waaraan je Benji vast kan maken? Want Senna had in het begin de neiging om eruit te springen. In de Doggyride zit standaard een riempje wat je aan de halsband kan vastmaken! Met een fietskar moet je helemaal voorzichtig zijn want je kan niet zien of Benji blijft zitten en je moet er toch niet aan denken dat hij eruit springt!quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:00 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wat leuk.![]()
Benji vind het vooralsnog niet griezelig, maar ik heb er nog niet mee gefietst. Hij staat in de garage en wil er nu wel steeds in.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]Kijk dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit inderdaad zo’n haakje aan waar ik z’n riem mee kan vastmaken dus hij zou er niet uit moeten kunnen springen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
Heb je wel een tuigje erin of iets waaraan je Benji vast kan maken? Want Senna had in het begin de neiging om eruit te springen. In de Doggyride zit standaard een riempje wat je aan de halsband kan vastmaken! Met een fietskar moet je helemaal voorzichtig zijn want je kan niet zien of Benji blijft zitten en je moet er toch niet aan denken dat hij eruit springt!
Ik ga zo weer met hen naar de fitness en ik moet ook eerlijk bekennen dat zij met (bijna)66 en 67 veel fitter zijn dan ikquote:
https://nos.nl/video/2424(...)rslag-van-de-openingquote:
Spannend hoor! Benji is gelukkig klein want ik zie ook wel eens fietskarren met een joekel van een hond erin. Als die springen dan slaat zo'n kar zo om. Wel even een foto maken van Benji's eerste ritje want die wil ik wel zien!quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad zo’n haakje aan waar ik z’n riem mee kan vastmaken dus hij zou er niet uit moeten kunnen springen.
Ik word in augustus 70 jaar en ben ook redelijk fit. Veel bewegen, klussen in huis en tuin en niet achter de geraniums blijven zitten is het beste.En je niet druk maken over van alles, maar dat lukt mij niet altijd!quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga zo weer met hen naar de fitness en ik moet ook eerlijk bekennen dat zij met (bijna)66 en 67 veel fitter zijn dan ik
Ze maken er wel wat vanquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo ja![]()
Mijn nieuwste parfumaanwinst is binnen
Ik vind alleen die omschrijvingen altijd zo stom
[..]
Jaaa, doe ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:46 schreef summer52 het volgende:
[..]
Spannend hoor! Benji is gelukkig klein want ik zie ook wel eens fietskarren met een joekel van een hond erin. Als die springen dan slaat zo'n kar zo om. Wel even een foto maken van Benji's eerste ritje want die wil ik wel zien!
Ja.quote:
"Voor de huisvrouw die lekker geurend in haar huispak naar Bridgerton wil kijken"quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze maken er wel wat vanEn ze kunnen er ook moeilijk op zetten 'voor de slons die zich tegen beter weten in wat wil opkalefateren'
"Deze geur combineert uitstekend met Chardonnay of BonBon Bloc. Omdat je niet meer waard bent."quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Voor de huisvrouw die lekker geurend in haar huispak naar Bridgerton wil kijken"
[/me]
Mag ik meedoen?quote:
Nou, hopen dat het meevalt en je keelpijn vooral komt omdat je flink hebt mee lopen zingen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef Nexum het volgende:
En ja hoor, 2 dagen na EIC slaat de keelpijn toe. Op naar de verstopte neus in een dag en dan verschrikkelijke keelkriebels en hoesten voor nog eens 2 dagen![]()
![]()
Dat het smaakt is toch belangrijker dan wat voor weer het buiten isquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
De warmste dag van het jaar, dus ik heb vandaag hutspot gegeten
Ik had nog wat in de vriezer liggen en dat was nog steeds erg lekker.
Heb je thuis friet gebakken?quote:
Ah zoquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah zoIk vond je al niet echt het type om een friteuse in huis te hebben
Truequote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat het smaakt is toch belangrijker dan wat voor weer het buiten is
Ik haal zo pizza uit de oven. Altijd lekker en ik had vandaag geen zin om iets te maken of echt iets te bedenken
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkoolquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
De warmste dag van het jaar, dus ik heb vandaag hutspot gegeten
Ik had nog wat in de vriezer liggen en dat was nog steeds erg lekker.
Met rookworst?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkool
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel een friteuse, maar die heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Dat kan je beter aan een ander vragen. EHBO is niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Of leg ik hier een paar dwarsverbanden verkeerd?
Wij hebben al jaren alleen nog een Airfryer (zoals het een goed bezoeker van dit topic betaamtquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitIk had dat ding vooral gekocht om oliebollen te maken en daarna wel een paar keer gebruikt voor normaal frituurwerk, maar dat was minder dan eens per maand gemiddeld. Nu staat hij al meer dan een jaar in de berging
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Ik vond het al zo warm!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met rookworst en gekookte hamlappen (sorry @:hamlapjes)
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Thematisch ook nog helemaal correct dus, prachtig.
Niks mis met een frituurpan, zijn zelfs hele programma's over:quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Zoals een Airfryer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb van iemand chocolade gehad met mint. Maar die mint geurt wel erg sterk.
Daarom heb ik ook twee stukjes gegeten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnen
Kijk @ijs_beer dáár denken normale ESF-fans aan als @Fred_B voorstelt een piano in de fik te stekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
Soepel bruggetje!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?
Kan ik er wat aan doen dat ik pianist verstond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk @:ijs_beer dáár denken normale ESF-fans aan als @:Fred_b voorstelt een piano in de fik te steken
Heb ik een scharrel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?
Is het al een volwaardige relatie dan?quote:
Dat is een leuke grap.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het al een volwaardige relatie dan?
Het is dus nu niks meer. Jammer joh.quote:
Het is sinds februari al niks meer dan vriendschap. Of er ook nog benefits zijn (quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dus nu niks meer. Jammer joh.
Verwarrend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is sinds februari al niks meer dan vriendschap. Of er ook nog benefits zijn () is me volstrekt onduidelijk. Ik spreek hem nog wel, ik zie hem ook nog (afgelopen weekend nog), volgend weekend gaan we zelfs weer uit (dat ik dat nog aandurf
).
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verwarrend.![]()
Nouja een avondje uit eindigen met benefits is ook geen gek idee natuurlijk.
Dat eindigt in een trio dus!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.![]()
Dat kan heel leuk of erg ongemakkelijk worden ja. Hmm . Nouja, inzetten op een gezellig avondje uit hoe dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.![]()
Of ditte.quote:
Dat zou niet de eerste keer zijn, gezien de jaarwisseling. Uh, geen commentaar.quote:
Ik vraag me ergens een beetje af wat me bezielt, maar aan de andere kant heb ik het ook gewoon gezellig (je weet wel, zoals je dat hebt met een vriend), dus waarschijnlijk maak ik het gewoon ingewikkelder dan nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kan heel leuk of erg ongemakkelijk worden ja. Hmm . Nouja, inzetten op een gezellig avondje uit hoe dan ook.
Dat is heel wat toch, een gezellige avond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn, gezien de jaarwisseling. Uh, geen commentaar.
[..]
Ik vraag me ergens een beetje af wat me bezielt, maar aan de andere kant heb ik het ook gewoon gezellig (je weet wel, zoals je dat hebt met een vriend), dus waarschijnlijk maak ik het gewoon ingewikkelder dan nodig.
En zelfs dat weet ik niet zeker, met de kennis van nu.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is heel wat toch, een gezellige avond.![]()
(Maar ik snap de behoefte en verwarring naar meer hoor.)
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En zelfs dat weet ik niet zeker, met de kennis van nu.
Die uitspraak kennen we hier niet hoor (en daarnaast lijkt het me bijzonder onsmakelijk).quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Ach ja. Koe in z'n kont kijken enzo.
Plus, bij een koe zou het haar kont moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die uitspraak kennen we hier niet hoor (en daarnaast lijkt het me bijzonder onsmakelijk).
Tja ik verzin het ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Plus, bij een koe zou het haar kont moeten zijn
Nee, anders had die koe wel in lichterlaaie gestaanquote:
Een koe in de hens moet je niet achter een piano zettenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, anders had die koe wel in lichterlaaie gestaan
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een koe in de hens moet je niet achter een piano zetten
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 12 april 2022 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een koe in de hens moet je niet achter een piano zetten
Een hoop negativiteitquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zonet dit topic uit 2013:
ESF / Stel he.. We zouden winnen..
Grappig om met de kennis van nu te lezen
Ik hou zo van het teruglezen van dat soort topics.quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zonet dit topic uit 2013:
ESF / Stel he.. We zouden winnen..
Grappig om met de kennis van nu te lezen
Hopelijk staat die straks niet in de filequote:Op woensdag 13 april 2022 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het weekend komt echt al snel dichterbij.
Nee, inderdaad. Dat zou jammer zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk staat die straks niet in de file
Vooral omdat het een lang weekend is.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat zou jammer zijn.
quote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef Yesse het volgende:
Weer op kantoor. Ik heb er nu al geen zin meer in
Vlucht weg voor het te laat is!quote:Op woensdag 13 april 2022 08:43 schreef Yesse het volgende:
Weer op kantoor. Ik heb er nu al geen zin meer in
Ik was al iets te laatquote:
Ik heb eens gehoord dat een oud-collega eens zei. Ik was vanmorgen te laat, maar dat gaat me vanavond niet weer gebeuren.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was al iets te laatBen stiekem naar binnen gesneakt en gewoon aan een bureau in een hokje gaan zitten
Hahahahaha dat ga ik ook doen jaquote:Op woensdag 13 april 2022 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat een oud-collega eens zei. Ik was vanmorgen te laat, maar dat gaat me vanavond niet weer gebeuren.
Chantal was toen toch nog niet helemaal voor de hand liggend? Zij was toentertijd meer opkomend toch? Als ik het zo lees zat ze nog bij de AVRO, toen was ze een stuk minder "groot" dan toen ze uiteindelijk bij RTL4 kwam.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou zo van het teruglezen van dat soort topics.![]()
@:Greys die al over de Ahoy sprak, iedereen die Chantal Janzen dit zag doen, iemand had het over Mika, oké het zijn wel voor de hand liggende namen, maar toch.
Mijn favoriete oude topic hier blijft toch de Q&A met Sietse Bakker uit 2011 waarin hij zich hardop afvraagt hoe het ESF in 2020 er uit ziet.![]()
Wat Chantal betreft uiteindelijk zat @Fred_B hiermee wel goed. Behalve dat dat de kosten zou verdelen tussen NPO en RTL, dat gebeurde volgens mij niet toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een RTL-gezicht erbij zorgt inderdaad wel voor een grotere hype, en daarmee meer inkomsten en eventueel een betere verdeling van de kosten.
Er wordt heel veel naar de originele trilogie verwezen in andere films en series. Als je die verwijzingen beter wilt begrijpen kan je je daar nog wel aan wagen, en daarna bepalen of je de rest ook wil zienquote:Op woensdag 13 april 2022 10:17 schreef Guanabana het volgende:
Nu ik Disney+ heb kan ik alle Star Wars kijken. Ik heb alleen 10 jaar geleden de eerste film uit 1977 gezien, vond het niet per se naar meer smaken.
Dus twijfel nog een beetje of ik het zal doen of nietZijn wel 9 fucking films (als je alleen de drie trilogieën meetelt
).
Haha precies hetzelfde zei mijn vriend ook al ja, zelf kom ik die verwijzingen niet zo vaak tegen thoughquote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Er wordt heel veel naar de originele trilogie verwezen in andere films en series. Als je die verwijzingen beter wilt begrijpen kan je je daar nog wel aan wagen, en daarna bepalen of je de rest ook wil zien
Dat soort dingen zijn kut jaquote:Op woensdag 13 april 2022 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had dus om iets over acht een monteur over de vloer, voor preventief onderhoud aan de kunststof kozijnen. Het eerste wat die man zegt als hij binnenkomt: "waar moet ik zijn, waar is het probleem?" Dus ik zeg: "Uh, in de brief staat dat er preventief onderhoud moet worden gedaan, maar niet precies bij welke kozijnen. Ik heb overal maar ruimte gemaakt." Dus die man rommelt wat op z'n tablet, mompelt iets over dat hij hier zo moe van wordt, gaat de kunststof kozijnen bij langs, ziet al snel dat alles nog prima is, en kan weer vertrekken. Hij is echt maar drie minuten binnen geweest, voor eigenlijk helemaal niks. En daar moet ik dan vroeg voor opstaan op een vrije dag (en hij drie trappen op en neer met z'n spullen).
Goedemorgen
Maar oke, ik ga het denk ik wel doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Er wordt heel veel naar de originele trilogie verwezen in andere films en series. Als je die verwijzingen beter wilt begrijpen kan je je daar nog wel aan wagen, en daarna bepalen of je de rest ook wil zien
Lekker dan.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn kut ja
Wij hadden ooit eens nieuwe kozijnen gekregen, was dagenlang een heel gedoe in huis. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met dat de kiepramen aan de verkeerde kant zaten (volgens hun).
Zaten we de volgende dag om half 8 's ochtends te wachten tot ze het kwamen herstellen, kwamen ze nooit opdagenNooit meer iets van gehoord.
Dan heb je nu wel weer iets aan je dag.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had dus om iets over acht een monteur over de vloer, voor preventief onderhoud aan de kunststof kozijnen. Het eerste wat die man zegt als hij binnenkomt: "waar moet ik zijn, waar is het probleem?" Dus ik zeg: "Uh, in de brief staat dat er preventief onderhoud moet worden gedaan, maar niet precies bij welke kozijnen. Ik heb overal maar ruimte gemaakt." Dus die man rommelt wat op z'n tablet, mompelt iets over dat hij hier zo moe van wordt, gaat de kunststof kozijnen bij langs, ziet al snel dat alles nog prima is, en kan weer vertrekken. Hij is echt maar drie minuten binnen geweest, voor eigenlijk helemaal niks. En daar moet ik dan vroeg voor opstaan op een vrije dag (en hij drie trappen op en neer met z'n spullen).
Goedemorgen
Het hoeft niet hequote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar oke, ik ga het denk ik wel doen.
En nu kiepen de kiepramen nog steeds naar buiten open?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn kut ja
Wij hadden ooit eens nieuwe kozijnen gekregen, was dagenlang een heel gedoe in huis. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met dat de kiepramen aan de verkeerde kant zaten (volgens hun).
Zaten we de volgende dag om half 8 's ochtends te wachten tot ze het kwamen herstellen, kwamen ze nooit opdagenNooit meer iets van gehoord.
Ik dacht al, wanneer gaat iemand er iets over zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:43 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu kiepen de kiepramen nog steeds naar buiten open?
Ik heb nu net zo veel aan m'n dag als dat ik rond 9 uur was opgestaan.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel weer iets aan je dag.
Nicequote:Op woensdag 13 april 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
@:H_T over piano gesproken laatst, ik heb gisteren dit bladmuziekboek besteld:
[ afbeelding ]
Makkelijke versies, met ook E.T en Jurassic Park enzo(Heb de laatste dagen een John Williams-obsessie, vandaar ook Star Wars
)
Jurassic Park denk ikquote:Op woensdag 13 april 2022 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier er alvast mee
Heb je al een idee welke je als eerste gaat proberen?
Dat is niet gebeurd inderdaad, maar het is ook niet echt een discussiepunt meer. Want vergis je niet, tien jaar terug waren de kosten van dat belastinggeldverslindende Oostblokfeestje wel een echt thema hoor. Nederland had op een uitzondering na al decennia matig gepresteerd en het ESF zelf beleefde ook niet echt hoogtijdagen. Daardoor was er serieuze haat richting het festival. En bij die “we-moeten-niet-meer-meedoen-club” waren de kosten natuurlijk een geliefd excuus. Daardoor kwam het ook weleens ter sprake om de nationale voorronde op RTL te doen (bijvoorbeeld via Idols), om op die manier kosten uit te sparen. Een presentator zou ook zo’n manier van kostendeling kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat Chantal betreft uiteindelijk zat @:Fred_B hiermee wel goed. Behalve dat dat de kosten zou verdelen tussen NPO en RTL, dat gebeurde volgens mij niet toch?
Ik had er nog expres #ESC2022 achter gezet.quote:
Tijdens de matige jaren was ik nog jong en naïef (slechts 12 jaar) en volgde ik met name het Junior Eurovisiesongfestivalquote:Op woensdag 13 april 2022 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd inderdaad, maar het is ook niet echt een discussiepunt meer. Want vergis je niet, tien jaar terug waren de kosten van dat belastinggeldverslindende Oostblokfeestje wel een echt thema hoor. Nederland had op een uitzondering na al decennia matig gepresteerd en het ESF zelf beleefde ook niet echt hoogtijdagen. Daardoor was er serieuze haat richting het festival. En bij die “we-moeten-niet-meer-meedoen-club” waren de kosten natuurlijk een geliefd excuus. Daardoor kwam het ook weleens ter sprake om de nationale voorronde op RTL te doen (bijvoorbeeld via Idols), om op die manier kosten uit te sparen. Een presentator zou ook zo’n manier van kostendeling kunnen zijn.
Gelukkig is het nu wel vaak genoeg duidelijk gemaakt dat het ESF relatief goedkope TV is, en de kosten geen argument zijn.
Klinkt mogelijk als iets waar mijn OCD slecht tegen zou kunnen. In de hele rij de ramen netjes symmetrisch geplaatst, behalve bij jouw woning.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer gaat iemand er iets over zeggen.![]()
Nee, het was meer een links/rechts probleem, iets met dat niet klopte ten opzichte van de andere appartementen oid. Nooit helemaal gesnapt wat het issue was.
Goed ideequote:Op woensdag 13 april 2022 10:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jurassic Park denk ik
Er zijn echt heel veel boeken in deze serie, ook met musicalnummers en DisneyMaar moet eerst even kijken naar de moeilijkheidsgraad van deze, kan ook te makkelijk en basic zijn.
Oh dat is fijn hèquote:Op woensdag 13 april 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een klusje gedaan dat mij iedere keer weer enorm veel voldoening geeft: de Kledingwissel!
Mijn winterkleding uitgezocht en wat ik niet heb gedragen weggedaan, wat overblijft mag naar zolder. En mijn zomerkleding, die op zolder overwinterd heeft, naar beneden gehaald en in de kast gelegd.
Nu is mijn kast weer zo opgeruimd en netjes en klaar voor de zomer
Haha, volgens mij is het wel ongeveer zoiets ja, kom dan maar niet naar de buitenkant van het gebouw kijkenquote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt mogelijk als iets waar mijn OCD slecht tegen zou kunnen. In de hele rij de ramen netjes symmetrisch geplaatst, behalve bij jouw woning.
Daar is helemaal geen Koningsdag.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn we trouwens in Parijs op Koningsdag.
Vergis je niet in glaszetters, zo’n twee jaar geleden nieuwe ruiten laten plaatsen. Alleen zit in een kamer nu geen ventilatierooster, die man gaf aan is duur oid en kon ook wel zo. Enfin ik heb me daar iets teveel in laten meeslepen, en onlangs gemaild wat de mogelijkheden zijn om toch een rooster te laten plaatsen. Daarop kreeg ik echt een stomme mail (niet van die persoon die destijds geweest is hoor), heel kortaf dat het druk was enzquote:Op woensdag 13 april 2022 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lekker dan.
Volgens mij is het tijd om kozijnen toe te voegen aan het lijstje staatsvijanden, want ze zijn er duidelijk op uit om ons leven een stuk moeilijker te maken.
Dat een grapje over cake kan uitmonden in een republiek, wie had dat verwacht.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen Koningsdag.
Glazen, kozijnen, één pot nat.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vergis je niet in glaszetters, zo’n twee jaar geleden nieuwe ruiten laten plaatsen. Alleen zit in een kamer nu geen ventilatierooster, die man gaf aan is duur oid en kon ook wel zo. Enfin ik heb me daar iets teveel in laten meeslepen, en onlangs gemaild wat de mogelijkheden zijn om toch een rooster te laten plaatsen. Daarop kreeg ik echt een stomme mail (niet van die persoon die destijds geweest is hoor), heel kortaf dat het druk was enz![]()
Dus ga maar elders informeren en ze zoeken het daar maar uit, ga er ook niet meer op reageren.
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Matcha lemon paaseitjes, ik ben benieuwd..
Die actrice, Matcha Schuurmanquote:
"Matcha is groene thee uit Japan." Google is je vriend, waarde Luctor.quote:
Ik heb ooit een matcha KitKat gehad, was best lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Google en ik zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Matcha is groene thee uit Japan." Google is je vriend, waarde Luctor.
Vive le roi!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn we trouwens in Parijs op Koningsdag.
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Is dat niet de borg dan? New Mexico had laatst een kettingzaag bij de Gamma gehuurd, was iets van 25 euro en 50 euro borg.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader wilde een kettingzaag huren bij Boels. Staat op de site vanaf 35 euro per dag. Vervolgens als je 'm dan wil huren, komen er nog allerlei verplichte zaken bij waardoor je uiteindelijk 95 euro moet betalen.
Ik heb drie soorten paaseitjes meegenomen die ik nog nooit eerder in de Jumbo had gezien: matcha lemon, stroopwafel en vlaflip. Alleen die eerste heeft een smaak die ik echt "nieuw" vind.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een matcha KitKat gehad, was best lekker
Pech gehad, dan maak je het maar weer goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google en ik zijn uit elkaar.
Dit zou mijn post kunnen zijn, behalve dat ik 2x per week wel volhoud. Dat is me nog nooit eerder gelukt, dus ik ben ook trots.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:28 schreef Arizona het volgende:
Ik ben net weer naar de sportschool geweest. 2x per week red ik momenteel niet maar ik ben wel trots dat ik wel keurig nog iedere keer 1x per week ga
Gelukkig is Bing nog altijd je vriendquote:Op woensdag 13 april 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google en ik zijn uit elkaar.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2022 15:32 schreef H_T het volgende:
Ik hou mijn gemiddelde van nul keer per week naar de sportschool gaan ook keurig op peil
Voor mij is dat ook beter, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 13 april 2022 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen moet ik echt gaan sporten.
Bing uit GTST?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is Bing nog altijd je vriend
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen moet ik echt gaan sporten.
Jullie kunnen hetquote:Op woensdag 13 april 2022 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook beter, maar ik heb geen zin![]()
Is ie dan wel open?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
O WACHT! We hebben een lang weekend! En 2e paasdag heb ik nog niets, dus dan kan ik wel naar de sportschool
Ja nee moet je nu altijd weer de sfeer verpestenquote:
Wat goed!quote:
Het was gewoon een vraag.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja nee moet je nu altijd weer de sfeer verpesten
Zie PI van die postquote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:53 schreef Arizona het volgende:
Ja, de sportschool is wel open op tweede paasdag
Hoeveel km per dag willen jullie gemiddeld fietsen naar Disney?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een uurtje gefietst (als voorbereiding op de Tour de Disney natuurlijk!) en met het lange weekend voor de deur is het wel mijn bedoeling om dan even flink wat kilometers te maken
Dit.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:32 schreef H_T het volgende:
Ik hou mijn gemiddelde van nul keer per week naar de sportschool gaan ook keurig op peil
Op dag 1 en 3 doen we ongeveer 120 km, op dag 2 ongeveer 85 en op dag 4 ongeveer 50 kilometer!quote:Op woensdag 13 april 2022 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoeveel km per dag willen jullie gemiddeld fietsen naar Disney?
Zoquote:Op woensdag 13 april 2022 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op dag 1 en 3 doen we ongeveer 120 km, op dag 2 ongeveer 85 en op dag 4 ongeveer 50 kilometer!
(Ja, dat schema is al helemaal klaar)
Dat moet je ook oefenenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat goed!
Daar kan ik me dus niet toe zetten. Ik heb dat tijdens die gekke pandemie van laatst wel eens geprobeerd. Maar heel vaak zijn dat van die airobics-achtige dingen waar je coördinatie voor nodig hebt. Dat je je armen en je benen tegelijk moet bewegen. En dat KAN ik niet
![]()
Heb deze ook opgeslagen in mijn workouts-mapje.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat moet je ook oefenen
In het begin had ik ook dagen last van spierpijn. Nog steeds moet ik pauzes houden bij een abworkout, maar aan het eind ben ik wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb
Ik probeer 1x of 2x in week een (dance) cardo workouts of abworkout (medium level) en vaker een stretchroutine omdat ik een zittend beroep heb.
Ik ben zelf begonnen met deze dance cardio workout en het is nog steeds mijn favoriet
Dat is al een begin. Kleine stapjes.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb deze ook opgeslagen in mijn workouts-mapje.
(Heb voorlopig alleen een mapje, nog niets gedaan.![]()
)
Mental workoutquote:Op woensdag 13 april 2022 16:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb deze ook opgeslagen in mijn workouts-mapje.
(Heb voorlopig alleen een mapje, nog niets gedaan.![]()
)
Tussendoor goed uitrusten wordt wel de sleutel tot succes! Daarom hebben we ook niet bespaard op de overnachtingenquote:Op woensdag 13 april 2022 16:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zodat zijn de afstanden wel! Heb je dan nog wel energie om kilometers door Disney te lopen?
(Ik zou volgens mij geen been voor het andere meer kunnen zetten als ik meer dan 50 km moest fietsen, laat staan 4 dagen achtereen)
Ik wilde hier een opmerking over maken, maar dat doe ik bij nader inzien toch maar niet, om etdeefjes te voorkomen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op dag 1 en 3 doen we ongeveer 120 km, op dag 2 ongeveer 85 en op dag 4 ongeveer 50 kilometer!
(Ja, dat schema is al helemaal klaar)
Gave trip hoor! Wanneer ga je ook al weer?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tussendoor goed uitrusten wordt wel de sleutel tot succes! Daarom hebben we ook niet bespaard op de overnachtingen
En je kan wel lekker rustig aan doen natuurlijk, we hebben de hele dag voor die afstanden, moeten ergens een keer lunchen en zo, dat scheelt wel
Oh, we zijn ook wel wat gewend trouwens, we hebben al een paar keer een weekend Disney gecombineerd met het lopen van een halve marathon daar
Gave plannen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tussendoor goed uitrusten wordt wel de sleutel tot succes! Daarom hebben we ook niet bespaard op de overnachtingen
En je kan wel lekker rustig aan doen natuurlijk, we hebben de hele dag voor die afstanden, moeten ergens een keer lunchen en zo, dat scheelt wel
Oh, we zijn ook wel wat gewend trouwens, we hebben al een paar keer een weekend Disney gecombineerd met het lopen van een halve marathon daar
Laatste week van juni! En ik ga wel misbaar maken als ze niet overnemen, hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 17:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Gave trip hoor! Wanneer ga je ook al weer?
Hopelijk zijn je fietsmaten leuker dan Evenepoel, die had vandaag weer een dagje op de fiets.
Ook als je er de hele dag over mag doen blijft 120 km een best endquote:Op woensdag 13 april 2022 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Begint de zomervakantie dan niet?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laatste week van juni! En ik ga wel misbaar maken als ze niet overnemen, hoor
Lapjes Stravaquote:Op woensdag 13 april 2022 18:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Tegen die tijd vast ook allemaal te volgen op mijn Strava!
Gaat grotendeels mee op de fiets. Er komen er nog een paar na met de auto, dus daar zal ook nog wel wat mee kunnenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als je er de hele dag over mag doen blijft 120 km een best endHoe doe je het eigenlijk met bagage?
Precies nog nietquote:Op woensdag 13 april 2022 19:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Begint de zomervakantie dan niet?
Ah dat helptquote:Op woensdag 13 april 2022 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaat grotendeels mee op de fiets. Er komen er nog een paar na met de auto, dus daar zal ook nog wel wat mee kunnen
[..]
Precies nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |