Dat een grapje over cake kan uitmonden in een republiek, wie had dat verwacht.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen Koningsdag.
Glazen, kozijnen, één pot nat.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vergis je niet in glaszetters, zo’n twee jaar geleden nieuwe ruiten laten plaatsen. Alleen zit in een kamer nu geen ventilatierooster, die man gaf aan is duur oid en kon ook wel zo. Enfin ik heb me daar iets teveel in laten meeslepen, en onlangs gemaild wat de mogelijkheden zijn om toch een rooster te laten plaatsen. Daarop kreeg ik echt een stomme mail (niet van die persoon die destijds geweest is hoor), heel kortaf dat het druk was enz![]()
Dus ga maar elders informeren en ze zoeken het daar maar uit, ga er ook niet meer op reageren.
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Matcha lemon paaseitjes, ik ben benieuwd..
Die actrice, Matcha Schuurmanquote:
"Matcha is groene thee uit Japan." Google is je vriend, waarde Luctor.quote:
Ik heb ooit een matcha KitKat gehad, was best lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Google en ik zijn uit elkaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Matcha is groene thee uit Japan." Google is je vriend, waarde Luctor.
Vive le roi!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn we trouwens in Parijs op Koningsdag.
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
Is dat niet de borg dan? New Mexico had laatst een kettingzaag bij de Gamma gehuurd, was iets van 25 euro en 50 euro borg.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader wilde een kettingzaag huren bij Boels. Staat op de site vanaf 35 euro per dag. Vervolgens als je 'm dan wil huren, komen er nog allerlei verplichte zaken bij waardoor je uiteindelijk 95 euro moet betalen.
Ik heb drie soorten paaseitjes meegenomen die ik nog nooit eerder in de Jumbo had gezien: matcha lemon, stroopwafel en vlaflip. Alleen die eerste heeft een smaak die ik echt "nieuw" vind.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een matcha KitKat gehad, was best lekker
Pech gehad, dan maak je het maar weer goed.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google en ik zijn uit elkaar.
Dit zou mijn post kunnen zijn, behalve dat ik 2x per week wel volhoud. Dat is me nog nooit eerder gelukt, dus ik ben ook trots.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:28 schreef Arizona het volgende:
Ik ben net weer naar de sportschool geweest. 2x per week red ik momenteel niet maar ik ben wel trots dat ik wel keurig nog iedere keer 1x per week ga
Gelukkig is Bing nog altijd je vriendquote:Op woensdag 13 april 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google en ik zijn uit elkaar.
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2022 15:32 schreef H_T het volgende:
Ik hou mijn gemiddelde van nul keer per week naar de sportschool gaan ook keurig op peil
Voor mij is dat ook beter, maar ik heb geen zinquote:Op woensdag 13 april 2022 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen moet ik echt gaan sporten.
Bing uit GTST?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig is Bing nog altijd je vriend
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen moet ik echt gaan sporten.
Jullie kunnen hetquote:Op woensdag 13 april 2022 15:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook beter, maar ik heb geen zin![]()
Is ie dan wel open?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:
O WACHT! We hebben een lang weekend! En 2e paasdag heb ik nog niets, dus dan kan ik wel naar de sportschool
Ja nee moet je nu altijd weer de sfeer verpestenquote:
Wat goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |