Maar oke, ik ga het denk ik wel doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Er wordt heel veel naar de originele trilogie verwezen in andere films en series. Als je die verwijzingen beter wilt begrijpen kan je je daar nog wel aan wagen, en daarna bepalen of je de rest ook wil zien
Lekker dan.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn kut ja
Wij hadden ooit eens nieuwe kozijnen gekregen, was dagenlang een heel gedoe in huis. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met dat de kiepramen aan de verkeerde kant zaten (volgens hun).
Zaten we de volgende dag om half 8 's ochtends te wachten tot ze het kwamen herstellen, kwamen ze nooit opdagenNooit meer iets van gehoord.
Dan heb je nu wel weer iets aan je dag.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had dus om iets over acht een monteur over de vloer, voor preventief onderhoud aan de kunststof kozijnen. Het eerste wat die man zegt als hij binnenkomt: "waar moet ik zijn, waar is het probleem?" Dus ik zeg: "Uh, in de brief staat dat er preventief onderhoud moet worden gedaan, maar niet precies bij welke kozijnen. Ik heb overal maar ruimte gemaakt." Dus die man rommelt wat op z'n tablet, mompelt iets over dat hij hier zo moe van wordt, gaat de kunststof kozijnen bij langs, ziet al snel dat alles nog prima is, en kan weer vertrekken. Hij is echt maar drie minuten binnen geweest, voor eigenlijk helemaal niks. En daar moet ik dan vroeg voor opstaan op een vrije dag (en hij drie trappen op en neer met z'n spullen).
Goedemorgen
Het hoeft niet hequote:Op woensdag 13 april 2022 10:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar oke, ik ga het denk ik wel doen.
En nu kiepen de kiepramen nog steeds naar buiten open?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn kut ja
Wij hadden ooit eens nieuwe kozijnen gekregen, was dagenlang een heel gedoe in huis. Toen bleek dat er iets mis was gegaan met dat de kiepramen aan de verkeerde kant zaten (volgens hun).
Zaten we de volgende dag om half 8 's ochtends te wachten tot ze het kwamen herstellen, kwamen ze nooit opdagenNooit meer iets van gehoord.
Ik dacht al, wanneer gaat iemand er iets over zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:43 schreef Dave het volgende:
[..]
En nu kiepen de kiepramen nog steeds naar buiten open?
Ik heb nu net zo veel aan m'n dag als dat ik rond 9 uur was opgestaan.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je nu wel weer iets aan je dag.
Nicequote:Op woensdag 13 april 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:
@:H_T over piano gesproken laatst, ik heb gisteren dit bladmuziekboek besteld:
[ afbeelding ]
Makkelijke versies, met ook E.T en Jurassic Park enzo(Heb de laatste dagen een John Williams-obsessie, vandaar ook Star Wars
)
Jurassic Park denk ikquote:Op woensdag 13 april 2022 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier er alvast mee
Heb je al een idee welke je als eerste gaat proberen?
Dat is niet gebeurd inderdaad, maar het is ook niet echt een discussiepunt meer. Want vergis je niet, tien jaar terug waren de kosten van dat belastinggeldverslindende Oostblokfeestje wel een echt thema hoor. Nederland had op een uitzondering na al decennia matig gepresteerd en het ESF zelf beleefde ook niet echt hoogtijdagen. Daardoor was er serieuze haat richting het festival. En bij die “we-moeten-niet-meer-meedoen-club” waren de kosten natuurlijk een geliefd excuus. Daardoor kwam het ook weleens ter sprake om de nationale voorronde op RTL te doen (bijvoorbeeld via Idols), om op die manier kosten uit te sparen. Een presentator zou ook zo’n manier van kostendeling kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat Chantal betreft uiteindelijk zat @:Fred_B hiermee wel goed. Behalve dat dat de kosten zou verdelen tussen NPO en RTL, dat gebeurde volgens mij niet toch?
Ik had er nog expres #ESC2022 achter gezet.quote:
Tijdens de matige jaren was ik nog jong en naïef (slechts 12 jaar) en volgde ik met name het Junior Eurovisiesongfestivalquote:Op woensdag 13 april 2022 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd inderdaad, maar het is ook niet echt een discussiepunt meer. Want vergis je niet, tien jaar terug waren de kosten van dat belastinggeldverslindende Oostblokfeestje wel een echt thema hoor. Nederland had op een uitzondering na al decennia matig gepresteerd en het ESF zelf beleefde ook niet echt hoogtijdagen. Daardoor was er serieuze haat richting het festival. En bij die “we-moeten-niet-meer-meedoen-club” waren de kosten natuurlijk een geliefd excuus. Daardoor kwam het ook weleens ter sprake om de nationale voorronde op RTL te doen (bijvoorbeeld via Idols), om op die manier kosten uit te sparen. Een presentator zou ook zo’n manier van kostendeling kunnen zijn.
Gelukkig is het nu wel vaak genoeg duidelijk gemaakt dat het ESF relatief goedkope TV is, en de kosten geen argument zijn.
Klinkt mogelijk als iets waar mijn OCD slecht tegen zou kunnen. In de hele rij de ramen netjes symmetrisch geplaatst, behalve bij jouw woning.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer gaat iemand er iets over zeggen.![]()
Nee, het was meer een links/rechts probleem, iets met dat niet klopte ten opzichte van de andere appartementen oid. Nooit helemaal gesnapt wat het issue was.
Goed ideequote:Op woensdag 13 april 2022 10:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jurassic Park denk ik
Er zijn echt heel veel boeken in deze serie, ook met musicalnummers en DisneyMaar moet eerst even kijken naar de moeilijkheidsgraad van deze, kan ook te makkelijk en basic zijn.
Oh dat is fijn hèquote:Op woensdag 13 april 2022 11:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een klusje gedaan dat mij iedere keer weer enorm veel voldoening geeft: de Kledingwissel!
Mijn winterkleding uitgezocht en wat ik niet heb gedragen weggedaan, wat overblijft mag naar zolder. En mijn zomerkleding, die op zolder overwinterd heeft, naar beneden gehaald en in de kast gelegd.
Nu is mijn kast weer zo opgeruimd en netjes en klaar voor de zomer
Haha, volgens mij is het wel ongeveer zoiets ja, kom dan maar niet naar de buitenkant van het gebouw kijkenquote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Klinkt mogelijk als iets waar mijn OCD slecht tegen zou kunnen. In de hele rij de ramen netjes symmetrisch geplaatst, behalve bij jouw woning.
Daar is helemaal geen Koningsdag.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:25 schreef Guanabana het volgende:
Nu zijn we trouwens in Parijs op Koningsdag.
Vergis je niet in glaszetters, zo’n twee jaar geleden nieuwe ruiten laten plaatsen. Alleen zit in een kamer nu geen ventilatierooster, die man gaf aan is duur oid en kon ook wel zo. Enfin ik heb me daar iets teveel in laten meeslepen, en onlangs gemaild wat de mogelijkheden zijn om toch een rooster te laten plaatsen. Daarop kreeg ik echt een stomme mail (niet van die persoon die destijds geweest is hoor), heel kortaf dat het druk was enzquote:Op woensdag 13 april 2022 10:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lekker dan.
Volgens mij is het tijd om kozijnen toe te voegen aan het lijstje staatsvijanden, want ze zijn er duidelijk op uit om ons leven een stuk moeilijker te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |