Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op donderdagen.
Op maandag werkt Luctor aan zijn hardbody bij de fitness.
/kent inmiddels zijn agenda
Vergeet alles wat ik zei.quote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Je kent mijn agenda niet zo goed dan.quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op donderdagen.
Op maandag werkt Luctor aan zijn hardbody bij de fitness.
/kent inmiddels zijn agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 11 april 2022 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Roepen jullie tijdens het kijken ook weleens van 'ah seg, allez!!!' en zo, ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.quote:
Kende het niet. Wat een droge voiceoverquote:Op maandag 11 april 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Iemand die deze recaps ook kijkt?
Vind ze echt heerlijk met die rijmpjes. Die van de nieuwste aflevering vond ik niet zo sterk, maar de eerste 3 zijn wel leuk vind ik
quote:Op maandag 11 april 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En meanwhile zit ik op de bank.quote:Op maandag 11 april 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Intussen lig ik al in bed en ga ik zo slapen.quote:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat hetzelfde kaliber als de 'los in de wei-broek'?quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
En wat te denken van:
los met de mossel in het zeemvel!
Net als niet te vroeg je Python tevoorschijn halen is de tijd misschien nog niet rijp dat je met haar beschuitbus mag spelenquote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Maar ik heb zojuist haar nog wel even gesproken via WhatsApp.
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?quote:
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kanquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kan) maar verder wel oke, hij staat niet alleen stof te vangen.
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
[ afbeelding ]
Heb je nog een project lopen of zoiets?
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestiequote:Op dinsdag 12 april 2022 00:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |