Nee, je hebt maar één jas nodig, alleen je tussenjas in de ochtend en ́'s middags kun je met-zonder-jas naar buitenquote:Op maandag 11 april 2022 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zomerse temperaturen, maar 's ochtends nog wel koud, dus heb je eigenlijk twee jassen nodig.
Ik zou DRIE jassen aantrekken!quote:
Nee, maar dat geeft niet.quote:Op maandag 11 april 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
Maarja, zo makkelijk gaat het niet @:cyan9![]()
Kunnen wij iets doen om jou deze dag door te komen?
Deze keer op de laptop het nieuwe topic geopend, dan gaat het wel goedquote:Op maandag 11 april 2022 11:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het ging in één keer goed met de TT. Ik ben trots.
Wederom een bevestiging dat FOK!ken op mobiel inferieur is.quote:Op maandag 11 april 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deze keer op de laptop het nieuwe topic geopend, dan gaat het wel goed
Ik werk morgen ook thuis. In principe is dinsdag mijn kantoordag maar er komt morgen niemandquote:Op maandag 11 april 2022 11:48 schreef Yesse het volgende:
Hier wordt 20 graden voorspeldEn ik heb weinig afspraken én ik werk thuis
Dat wordt lekker in de tuin lunchen en koffiedrinken
of nouja koffie, ik drink thee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dan ga ik ook niet alleen op kantoor zitten. Heb twee online meetings.
Dus dat wordt morgen een extra lange lunchwandeling en net als jij koffie- en theepauzes in de tuin in plaats van achter de laptop
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja super fijnquote:Op maandag 11 april 2022 11:59 schreef Fred_B het volgende:
Het Paasweekend lijkt ook wel aardig te worden. Iets minder warm, maar wel zonnig en droog
Binnen zitten is een keuzequote:Op maandag 11 april 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi weer met PasenGelukkig zit ik dan het hele weekend binnen, dus geen last van
Ik ook. Uiteraard kreeg ik pas om 16:25 het sein dat ik verder kon met "mijn" stuk van het project dat haast heeftquote:
Die lui denken zeker dat jij er dan nog aan gaat beginnen.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Uiteraard kreeg ik pas om 16:25 het sein dat ik verder kon met "mijn" stuk van het project dat haast heeftNou, dat wordt toch echt morgen hoor
Klinkt als de perfecte maandagmiddagquote:Op maandag 11 april 2022 15:38 schreef Arizona het volgende:
Het gaat hier thuis niet zo goed met de motivatie
Ik heb even boodschapjes gedaan, New Mexico is uitgebreid met de kat aan het spelen en dochter is aan het dansen op jaren '80 muziek (in plaats van leren voor haar her).
Hier ookquote:
SPOILER: de molOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk. Een van mijn favoriete mollenquote:Op maandag 11 april 2022 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
Gilles van Bouwel vanavond bij Khalid & Sophie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 19:30 schreef NailQueen het volgende:
Iemand die iets ontzettend goed doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was een sportcommentator die dat wel eens zei
Er was toch ook een seizoen waar ze dat voor de afvallers zongen ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 19:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Iemand die iets ontzettend goed doet.
Er was een sportcommentator die dat wel eens zei
WAS ZE ERquote:
Volgens mij is dat op donderdagen.quote:
Lichte stalkervibes welquote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op donderdagen.
Op maandag werkt Luctor aan zijn hardbody bij de fitness.
/kent inmiddels zijn agenda
Hoef je geen stalker voor te zijn als hij hier elke week weer alles post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee okee goed puntquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoef je geen stalker voor te zijn als hij hier elke week weer alles post.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil trouwens nog 1 ding zeggen over De Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vat de aflevering wel goed samen
Ja wat een heerlijke uitspraak ook weerquote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
En wat te denken van:
los met de mossel in het zeemvel!
Roepen jullie tijdens het kijken ook weleens van 'ah seg, allez!!!' en zo, ik wel.quote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wat een heerlijke uitspraak ook weerJe leert veel van de Vlaamse taal met De Mol wel
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vergeet alles wat ik zei.quote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Je kent mijn agenda niet zo goed dan.quote:Op maandag 11 april 2022 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 11 april 2022 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Roepen jullie tijdens het kijken ook weleens van 'ah seg, allez!!!' en zo, ik wel.
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.quote:
Kende het niet. Wat een droge voiceoverquote:Op maandag 11 april 2022 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Iemand die deze recaps ook kijkt?
Vind ze echt heerlijk met die rijmpjes. Die van de nieuwste aflevering vond ik niet zo sterk, maar de eerste 3 zijn wel leuk vind ik
quote:Op maandag 11 april 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En meanwhile zit ik op de bank.quote:Op maandag 11 april 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op maandag en donderdag doe ik badminton en op zaterdag doe ik fitness. Maar deze zaterdag niet, want dan heb ik een badmintontoernooi.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Intussen lig ik al in bed en ga ik zo slapen.quote:
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen die bij zijn met De Mol nog één vraag dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat hetzelfde kaliber als de 'los in de wei-broek'?quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
En wat te denken van:
los met de mossel in het zeemvel!
Net als niet te vroeg je Python tevoorschijn halen is de tijd misschien nog niet rijp dat je met haar beschuitbus mag spelenquote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb niet met haar gespeeld. We hadden een beschuitbussentoernooi.
Maar ik heb zojuist haar nog wel even gesproken via WhatsApp.
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?quote:
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kanquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pianospel eigenlijk?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan beter qua nieuwe dingen leren (het is verleidelijk om te spelen wat je al kan) maar verder wel oke, hij staat niet alleen stof te vangen.
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
[ afbeelding ]
Heb je nog een project lopen of zoiets?
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestiequote:Op dinsdag 12 april 2022 00:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Momenteel niet nee, moet weer aan iets beginnen.
Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toevalquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestie
Oh grappigquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toeval![]()
Ik kan het een beetje, maar ligt eraan hoe moeilijk de versie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
Waren ze vorige keer ook al, zanger is echt geweldig liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij die van in Spanje wonende pensionados jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:19 schreef Strani het volgende:
1951 alweer. We komen langzaam aan bij onze geboortejaren aan!
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij die van in Spanje wonende pensionados ja![]()
Did you hold her closer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef Fascination het volgende:
Vannacht over Cornelia Jakobs gedroomd. Was een leuke droom
*Njieuw njieuw njienjienjienjie njieeeeeuuuuuuw*quote:
Leuk geprobeerd, maar een beetje zwakjes hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?
Misschien als ze van naam veranderd, S-trik met De Diepte. Dan past het nog bij de act.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik ook maar één oversized strik zie, dan zwaait er wat.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Wat een weertje hèStraks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Werelds plan, topgozer!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
(Is wel beter zo. Toch op een ondankbaar moment de baan opgepakt)quote:
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschapquote:
Je klinkt als Lilianne zelf.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschap
Was natuurlijk al een ondankbare taak zo, maar paste haar gewoon niet.
Neuh, ik zit straks heerlijk in een online college en verder werk ik aan m'n scriptie vandaag. Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |