Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toevalquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het intronummer van Inspector Gadget is mijn suggestie
Oh grappigquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik al aan begonnen ooit, wat een toeval![]()
Ik kan het een beetje, maar ligt eraan hoe moeilijk de versie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:53 schreef H_T het volgende:
Ik heb nu dit topnummer aan staan
en vroeg me af of die binnen afzienbare tijd ook een concert in Nederland geven, want dat lijkt me best leuk om een keer bij te zijn. Wat blijkt, dat doen ze! En in de Ziggo Dome
! Helemaal onder de indruk, want da's best een grote zaal voor een band waarvan ik denk dat weinig mensen die kennen
Waren ze vorige keer ook al, zanger is echt geweldig liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij die van in Spanje wonende pensionados jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:19 schreef Strani het volgende:
1951 alweer. We komen langzaam aan bij onze geboortejaren aan!
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij die van in Spanje wonende pensionados ja![]()
Did you hold her closer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:18 schreef Fascination het volgende:
Vannacht over Cornelia Jakobs gedroomd. Was een leuke droom
*Njieuw njieuw njienjienjienjie njieeeeeuuuuuuw*quote:
Leuk geprobeerd, maar een beetje zwakjes hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat doe jij eigenlijk nog in Nederland?
Misschien als ze van naam veranderd, S-trik met De Diepte. Dan past het nog bij de act.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als ik ook maar één oversized strik zie, dan zwaait er wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
Wat een weertje hèStraks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Werelds plan, topgozer!quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
(Is wel beter zo. Toch op een ondankbaar moment de baan opgepakt)quote:
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschapquote:
Je klinkt als Lilianne zelf.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschap
Was natuurlijk al een ondankbare taak zo, maar paste haar gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |