Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keekquote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
Ja ik snap hier dus helemaal niks van. Je zend het als NPO op maandagavond uit en dan ook nog eens een titel die direct alles zegt.. Ik heb het al gezien maar was alsnog beledigdquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Dikke spoiler via NOS over De Mol dus niet heengaan/op Twitter kijken
Ik had hetzelfde (al was ik niet om 7 uur wakker). Ongeveer heel de aflevering geanalyseerd hahaha.quote:Op maandag 11 april 2022 00:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik stond vanochtend om 7 uur op voor Formule 1 na 4 uurtjes nachtrust (why?), en nu kan ik niet slapen wegens De Mol
LANG weekendquote:Op maandag 11 april 2022 07:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is mooi weer. Vier daagjes werken en dan alweer weekend
Nu ook op nu.nlquote:Op zondag 10 april 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
Dikke spoiler via NOS over De Mol dus niet heengaan/op Twitter kijken
Vrijdag zal die wel vol zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 08:46 schreef Yesse het volgende:
Mijn motivatie meter moet nog wel even oplopen merk ik. Hij zit nu wel tegen het nulpunt aan
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.quote:Op maandag 11 april 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou, ik ben alweer klaar met het werk voor vandaag.
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.quote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Thuis. Morgen en donderdag naar kantoor.quote:Op maandag 11 april 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha dat is altijd leuk. Zeuren over anderenMaar vandaag op kantoor of thuis? Want op kantoor wordt het dan een HEEL lange dag..
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.quote:Op maandag 11 april 2022 10:23 schreef Arizona het volgende:
Mogge!
Ik kom er net achter dat ik vrijdag verplicht de hele dag vrij ben. Wat ouderwets, verplicht vrij op Goede Vrijdag.
Nu was ik toch al van plan vrij te nemenmaar toch.
Vanochtend wel lekker uit kunnen slapen gelukkigquote:Op maandag 11 april 2022 07:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik moest ook al aan jou en je slaap denken toen ik de aflevering keek
Ik heb ook al een opdracht af! Moet nu wachten op het werk van een ander voor ik verder kan. Wel köt want dit moet dus wel op korte termijn afquote:Op maandag 11 april 2022 09:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat ging snel, hoe doe je dat? Ik heb wel ondanks het gebrek aan motivatie mijn eerste (en enige wat vandaag een deadline had) opdracht af.
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 11 april 2022 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen deadlines. Donderdag moet ik een rapportage opleveren, maar daar nog geen zin in om aan te beginnen.Misschien na de lunch daaraan beginnen. Op maandagochtend moeten altijd de facturen verwerkt worden, maar dat waren er maar een paar, dus daar was ik vrij snel mee klaar. Verder zijn alle jaarrekeningen in concept aangeleverd, dus daar ook even geen werk aan. Het is nu eigenlijk wachten op de accountants tot ze met vragen komen en dan kom ik hier weer klagen over de domme vragen die ze stellen.
Dat is veel beterquote:Op maandag 11 april 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker. Hier is het een feestdag, dus het kost me ook geen vrije dag.
En dat het dan meteen morgen en 20 graden is? Mag van mij!quote:
Morgen 20 graden?quote:Op maandag 11 april 2022 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat het dan meteen morgen en 20 graden is? Mag van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |