Mag ik meedoen?quote:
Nou, hopen dat het meevalt en je keelpijn vooral komt omdat je flink hebt mee lopen zingen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef Nexum het volgende:
En ja hoor, 2 dagen na EIC slaat de keelpijn toe. Op naar de verstopte neus in een dag en dan verschrikkelijke keelkriebels en hoesten voor nog eens 2 dagen![]()
![]()
Dat het smaakt is toch belangrijker dan wat voor weer het buiten isquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
De warmste dag van het jaar, dus ik heb vandaag hutspot gegeten
Ik had nog wat in de vriezer liggen en dat was nog steeds erg lekker.
Heb je thuis friet gebakken?quote:
Ah zoquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah zoIk vond je al niet echt het type om een friteuse in huis te hebben
Truequote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat het smaakt is toch belangrijker dan wat voor weer het buiten is
Ik haal zo pizza uit de oven. Altijd lekker en ik had vandaag geen zin om iets te maken of echt iets te bedenken
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkoolquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
De warmste dag van het jaar, dus ik heb vandaag hutspot gegeten
Ik had nog wat in de vriezer liggen en dat was nog steeds erg lekker.
Met rookworst?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkool
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel een friteuse, maar die heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Dat kan je beter aan een ander vragen. EHBO is niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Of leg ik hier een paar dwarsverbanden verkeerd?
Wij hebben al jaren alleen nog een Airfryer (zoals het een goed bezoeker van dit topic betaamtquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitIk had dat ding vooral gekocht om oliebollen te maken en daarna wel een paar keer gebruikt voor normaal frituurwerk, maar dat was minder dan eens per maand gemiddeld. Nu staat hij al meer dan een jaar in de berging
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hč. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Ik vond het al zo warm!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met rookworst en gekookte hamlappen (sorry @:hamlapjes)
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Thematisch ook nog helemaal correct dus, prachtig.
Niks mis met een frituurpan, zijn zelfs hele programma's over:quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hč. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Zoals een Airfryer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hč. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb van iemand chocolade gehad met mint. Maar die mint geurt wel erg sterk.
Daarom heb ik ook twee stukjes gegeten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnen
Kijk @ijs_beer dįįr denken normale ESF-fans aan als @Fred_B voorstelt een piano in de fik te stekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
Soepel bruggetje!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |