Ah zoquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah zoIk vond je al niet echt het type om een friteuse in huis te hebben
Truequote:Op dinsdag 12 april 2022 18:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat het smaakt is toch belangrijker dan wat voor weer het buiten is
Ik haal zo pizza uit de oven. Altijd lekker en ik had vandaag geen zin om iets te maken of echt iets te bedenken
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkoolquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
De warmste dag van het jaar, dus ik heb vandaag hutspot gegeten
Ik had nog wat in de vriezer liggen en dat was nog steeds erg lekker.
Met rookworst?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet morgenmiddag stamppot zuurkool
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef H_T het volgende:
Ik heb wel een friteuse, maar die heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Dat kan je beter aan een ander vragen. EHBO is niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
Of leg ik hier een paar dwarsverbanden verkeerd?
Wij hebben al jaren alleen nog een Airfryer (zoals het een goed bezoeker van dit topic betaamtquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe het nu zitIk had dat ding vooral gekocht om oliebollen te maken en daarna wel een paar keer gebruikt voor normaal frituurwerk, maar dat was minder dan eens per maand gemiddeld. Nu staat hij al meer dan een jaar in de berging
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus je was eerst zo'n type, maar nu niet meer?
Ik vond het al zo warm!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met rookworst en gekookte hamlappen (sorry @:hamlapjes)
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Thematisch ook nog helemaal correct dus, prachtig.
Niks mis met een frituurpan, zijn zelfs hele programma's over:quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Zoals een Airfryer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontgroei je zo'n frituurpan hè. Dan ga je door naar een volgende fase in je leven.
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb van iemand chocolade gehad met mint. Maar die mint geurt wel erg sterk.
Daarom heb ik ook twee stukjes gegeten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is nu na achten, dus chocola met mint moet gewoon kunnen
Kijk @ijs_beer dáár denken normale ESF-fans aan als @Fred_B voorstelt een piano in de fik te stekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 00:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig maarTe veel stof in zo'n piano en voor je het weet heb je kortsluiting
Soepel bruggetje!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?
Kan ik er wat aan doen dat ik pianist verstond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk @:ijs_beer dáár denken normale ESF-fans aan als @:Fred_b voorstelt een piano in de fik te steken
Heb ik een scharrel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over rakende lippen gesproken, hoe is het met de scharrel?
Is het al een volwaardige relatie dan?quote:
Dat is een leuke grap.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is het al een volwaardige relatie dan?
Het is dus nu niks meer. Jammer joh.quote:
Het is sinds februari al niks meer dan vriendschap. Of er ook nog benefits zijn (quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dus nu niks meer. Jammer joh.
Verwarrend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is sinds februari al niks meer dan vriendschap. Of er ook nog benefits zijn () is me volstrekt onduidelijk. Ik spreek hem nog wel, ik zie hem ook nog (afgelopen weekend nog), volgend weekend gaan we zelfs weer uit (dat ik dat nog aandurf
).
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verwarrend.![]()
Nouja een avondje uit eindigen met benefits is ook geen gek idee natuurlijk.
Dat eindigt in een trio dus!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.![]()
Dat kan heel leuk of erg ongemakkelijk worden ja. Hmm . Nouja, inzetten op een gezellig avondje uit hoe dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat gebeurde de eerste keer na een avondje uit ook niet (bijna het tegenovergestelde zelfs), dus ik verwacht niks. Daarnaast gaan we met z'n 3en uit, en grappig genoeg is die derde een collega van me. Ben heel benieuwd wat dit voor avond/nacht gaat worden.![]()
Of ditte.quote:
Dat zou niet de eerste keer zijn, gezien de jaarwisseling. Uh, geen commentaar.quote:
Ik vraag me ergens een beetje af wat me bezielt, maar aan de andere kant heb ik het ook gewoon gezellig (je weet wel, zoals je dat hebt met een vriend), dus waarschijnlijk maak ik het gewoon ingewikkelder dan nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat kan heel leuk of erg ongemakkelijk worden ja. Hmm . Nouja, inzetten op een gezellig avondje uit hoe dan ook.
Dat is heel wat toch, een gezellige avond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou niet de eerste keer zijn, gezien de jaarwisseling. Uh, geen commentaar.
[..]
Ik vraag me ergens een beetje af wat me bezielt, maar aan de andere kant heb ik het ook gewoon gezellig (je weet wel, zoals je dat hebt met een vriend), dus waarschijnlijk maak ik het gewoon ingewikkelder dan nodig.
En zelfs dat weet ik niet zeker, met de kennis van nu.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is heel wat toch, een gezellige avond.![]()
(Maar ik snap de behoefte en verwarring naar meer hoor.)
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En zelfs dat weet ik niet zeker, met de kennis van nu.
Die uitspraak kennen we hier niet hoor (en daarnaast lijkt het me bijzonder onsmakelijk).quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Ach ja. Koe in z'n kont kijken enzo.
Plus, bij een koe zou het haar kont moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die uitspraak kennen we hier niet hoor (en daarnaast lijkt het me bijzonder onsmakelijk).
Tja ik verzin het ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Plus, bij een koe zou het haar kont moeten zijn
Nee, anders had die koe wel in lichterlaaie gestaanquote:
Een koe in de hens moet je niet achter een piano zettenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, anders had die koe wel in lichterlaaie gestaan
quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een koe in de hens moet je niet achter een piano zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |