Neuh, ik zit straks heerlijk in een online college en verder werk ik aan m'n scriptie vandaag. Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Straks een terrasje pakken met een paar goudgele rakkers en een bitterballetje erbij?
Eigenlijk moet ik weer eens bij ze op bezoek gaanquote:
Ik vind het wel heel opmerkelijk dat dit opeens "per direct" moet. Ze geeft ook gelijk haar zetel op. Er zijn geen verkiezingen, er is geen schandaal. Ik zou zelf denk ik eerder denken dat het voor de partij beter is als ze nog even een weekje of maand zou blijven zitten tot er een opvolger is gevonden. Onder het mom van 'goed overdragen' ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verstandige keuze voor wat betreft het partijleiderschap
Was natuurlijk al een ondankbare taak zo, maar paste haar gewoon niet.
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.quote:
Dat ligt niet aan 1 vrouw hoor, daar is best een stroming voor binnen de partij, er was een meerderheid voor bij de leden.. Dus ik denk niet dat met het opstappen van Ploumen nu opeens de koers wijzigt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.
benieuwd naar de opvolging, Arib lijkt me een goede kanshebber. Voor de langere termijn hoop ik op iemand als Aboutaleb.
Ze is ouder dan ikquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar een beetje zwakjes hoor.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Goed nieuws. Was nooit fan van haar koers van het tegen Groenlinks aanschurken. Moorman bewees in Amsterdam dat je beter het klassieke verhaal kunt vertellen.
benieuwd naar de opvolging, Arib lijkt me een goede kanshebber. Voor de langere termijn hoop ik op iemand als Aboutaleb.
Hier is de zon opeens zich aan het verstoppen achter de grote grijze massa die wolken hetenquote:
Euhhhhh???quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij die van in Spanje wonende pensionados ja![]()
En jij natuurlijkquote:
Nee hoorquote:
Ik vind de prijs niet leuk meer van ze.quote:
Maar jij bent geen luie Spaanse pensionado wiens leven bestaat uit koffiedrinken en zo nu en dan een dartpijltje gooien als zijn lichaam het toestaat, jij bent een actieve, creatieve en dierenliefhebbende zestigerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
Ik heb geen zin meer on te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat is ook wel weer zo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn nieuwste parfumaanwinst is binnen
Ik vind alleen die omschrijvingen altijd zo stomquote:Lancôme Idôle is een geur die ergens voor staat.
Een geur voor de vrouw met ambitie, die haar eigen regels bepaalt.
Een geur voor de vrouw die altijd trouw is aan zichzelf.
Een fris & stralend parfum. Een geur die u voor altijd wilt blijven dragen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik vind dat er zo koddig uitzien, zulke hondjes in een fietskarretje of -mandjequote:Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Fietskarretje voor Benji gekocht, ben heel benieuwd hoe ie dat vindt als we gaan fietsen.![]()
Hij sprong er wel alvast in toen ik ‘m net in elkaar had gezet, dus da’s een goed teken.
Ik ga graag in een natuurgebied met hem wandelen in het weekend of als ik vrij ben, maar da’s net te ver lopen vanaf mijn huis. Het is wel 10 minuten met de auto, maar hij is klein zat voor zo’n kar dus ik wilde dat weleens proberen. Dan kan ik er gewoon met hem heen fietsen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat er zo koddig uitzien, zulke hondjes in een fietskarretje of -mandje
Oh daar wennen ze zo snel aan! Ik heb voor Senna een Doggy ride buggy. In het begin moest ik haar lokken met een snackje maar nu springt ze er uit zichzelf in. Ze is al bijna 15 en kan niet meer zover lopen en ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken. Dus Senna in de buggy, wandelschoenen aan en lopen maar. In het bos laat ik haar eruit zodat ze rustig kan kuieren. Een beetje onduidelijke foto.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Fietskarretje voor Benji gekocht, ben heel benieuwd hoe ie dat vindt als we gaan fietsen.![]()
Hij sprong er wel alvast in toen ik ‘m net in elkaar had gezet, dus da’s een goed teken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |