Hebben ze mooi plek voor nu de Efteling-kennel verdwijntquote:
Vroeg of laat moet er een keer een eind aan komen, en ik denk niet dat het in Oekraïne tot kamervragen gaat leidenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Het komt misschien raar over als ik mijn eigen UI weer neem hè? Maar ga het toch doen denk ik.
Ik blijf juist binnen vandaag als het even kan, het is echt vies koud vind ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:00 schreef Guanabana het volgende:
Straks lekker wandelen in de kounu het nog kan.
Ik vind die hartjes wel makkelijk omdat ik dit topic dan heel snel ziequote:Op vrijdag 1 april 2022 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeg of laat moet er een keer een eind aan komen, en ik denk niet dat het in Oekraïne tot kamervragen gaat leidenDe hartjes hoeven ook niet eeuwig in de TT te blijven staan.
Een mooi gebaar én handig navigatiemiddel ineen!quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind die hartjes wel makkelijk omdat ik dit topic dan heel snel zie![]()
Is dat je nummer 1?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:41 schreef NailQueen het volgende:
HELENA KOMT NAAR HET SONGFESTIVALFEEST. IK STA HIER HELEMAAL TE TRILLEN!!!
Vandaag is niet de beste dag om naar Gouda te gaan neequote:Op vrijdag 1 april 2022 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal werk ik op vrijdag altijd thuis, maar vandaag even een ochtendje naar kantoor en straks door naar Gouda. Om van daar naar Delft te rijden en dan weer terug naar huis.
Ik heb wel echt de juiste dag hiervoor gekozen.
Een baken van vrede binnen FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Een mooi gebaar én handig navigatiemiddel ineen!
Ik moest een stuk tegen de wind in lopen en dat was heel erg koud op mijn arme tere gezichtje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik blijf juist binnen vandaag als het even kan, het is echt vies koud vind ik![]()
Wij hebben de houtkachel al aan
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest een stuk tegen de wind in lopen en dat was heel erg koud op mijn arme tere gezichtje.
Hou ze daar maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een zak chocoladekruidnoten geopend
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hou ze daar maar
Zijn ze nog van vorig jaar? Hoe hebben ze zo lang kunnen overleven bij je, of worden ze al weer ergens verkocht![]()
Eet smakelijk
Ik ga ook niet. Ik heb een hometrainer en een hoepel sinds kort, die ga ik wel proberen ofzo. In elk geval de hometrainer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
Ik ben nog steeds niet buiten geweest. De gordijnen open doen, dat was het dichtst bij buiten dat ik vandaag ben geweest![]()
Tot 1 mei? Eigenlijk bewijs je de wereld gewoon een dienst door ze op tijd op te eten, geen verspilling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]En houdbaar tot 1 mei, wat langer was dan de kerstkoekjes
Ik vind het ook best knap van mezelf dat ze niet eerder open zijn gegaan
Ik had er gelukkig niet al te veel last van. Ik was uiteindelijk om 16 uur thuis.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag is niet de beste dag om naar Gouda te gaan neeVanochtend al last van vertragingen en nu weer
quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:31 schreef H_T het volgende:
Ha, de 1 april-special van Lockpicking Lawyer is er weer en bevat weer flink wat dubbelzinnigheden
Ach, dat is zielig.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:58 schreef Fred_B het volgende:
De koudeprik heeft hier toch wat slachtoffers geëist. Op het paadje achter het huis lagen twee dode egels.
Toch niet @egeltje1985 he?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:58 schreef Fred_B het volgende:
De koudeprik heeft hier toch wat slachtoffers geëist. Op het paadje achter het huis lagen twee dode egels.
Daar ga ik maar even niet vanuit.quote:
Je leeft nogquote:
Ik ben weer een beetje op adem. Geen grap, ik zat echt te trillen toen ik het las. Ik was ook alleen op kantoor.quote:
Never argue with Van Gaalquote:
En van die andere twee uit die poule.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
ESP - GER ook mooi, maar voor wie moeten we dan juichen?
Danny Makkelie?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
ESP - GER ook mooi, maar voor wie moeten we dan juichen?
Doe dan Tunesië of Marokko erbij uit pot 3. Op papier een groep waar NL makkelijk de volgende ronde kan halen.quote:
Nee, dat mag dan ook niet. boycot is boycot.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Nu staat het zwart op wit dus mag ik ook echt niet kijken.
Nou, als we in de finale komen ga ik wel kijken, oke?
Nee je hebt het nu gezegd, dus ook geen finale voor jouquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik neem dezelfde dealquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Hoe ga jij met je boycot van betalen voor Formule 1?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag dan ook niet. boycot is boycot.
Ik heb geen Viaplay.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe ga jij met je boycot van betalen voor Formule 1?
Dan neem ik deze dezelfde dealquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga gewoon alles kijken. Althans alles wat mogelijk is.
Senegal is beter dan Qatar... daar kun je best van verliezen, als je van Qatar verliest moet je je doodschamen.quote:
De loting zelf is klaar. Nu gaan ze de loting nabeschouwen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:20 schreef H_T het volgende:
Duurt die loting echt een uur en drie kwartier?
Ik vond hem probleemloos gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De loting zelf is klaar. Nu gaan ze de loting nabeschouwen.
Als er ook een paar keer duidelijk word gezegd dat ze de rode bal moeten pakken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond hem probleemloos gaan eigenlijk.
Dat vond ik wel het interessantste stukje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als er ook een paar keer duidelijk word gezegd dat ze de rode bal moeten pakken.
Nogal logisch dat het goed gaat.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:33 schreef Fred_B het volgende:
Maar goed, groep winnen, Wales verslaan in de achtste finale en dan na penalty’s eruit tegen Argentinië in de kwartfinale.
En dan heeft hij het nummer ook nog overgenomen van onze oosterburen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jezus, dit is het ergste gifje wat ik ooit heb gezien.
Parijs-Roubaix is wel pas over 2 weken, dat valt dan weer mee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Wout van Aert hep kerona![]()
Zondag geen RVV en Parijs-Roubaix staat ook op de tocht.
ja, precies daar maken ze reclame voor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet dat het 1 April is vandaag ?
https://www.ah.nl/product(...)-bitterballen-salami
Zou je als Dr. Oetker reclame zendtijd kopen voor een 1 april grap?quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, zijn ze echt, of is het een grap? Op zich zou het best echt kunnen zijn
Hm oké ik was me niet bewust van deze verplichting maar ik pas me aan: @Arizona ik kijk momenteel naar Jeuk.quote:
Ja, hopelijk heeft hij geen zware verschijnselen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix is wel pas over 2 weken, dat valt dan weer mee.
O dat vond ik ZO LEUKquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm oké ik was me niet bewust van deze verplichting maar ik pas me aan: @:arizona ik kijk momenteel naar Jeuk.
Leuk, veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm oké ik was me niet bewust van deze verplichting maar ik pas me aan: @:arizona ik kijk momenteel naar Jeuk.
Dankquote:
Ja ik was het ook een beetje vergeten, is ook een beetje ondergewaardeerd denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookIk was het eigenlijk helemaal vergeten maar herinnerde het me net.
Vond ik ookquote:
Nee, hoe heet die?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was het ook een beetje vergeten, is ook een beetje ondergewaardeerd denk ik![]()
Heb jij de serie gezien van de burgemeester die de ruimte in ging? Denk dat het ook wel wat voor jou is!
Precies waar ik zin in hadquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Verstand op nul en gewoon lekker kijken
Ohh maar is dat niet diezelfde van die loterij?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Harkum, heb net even gekeken![]()
Met deze fantastische promofoto![]()
[ afbeelding ]
Nee denk ik niet?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh maar is dat niet diezelfde van die loterij?
Dus je hoeft niet te gaan en je krijgt nog je geld terug ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg net een berichtje dat de theatervoorstelling waar ik kaartjes voor had morgen niet door kan gaan.
Dus ik krijg gewoon geld terug.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's het risico van niet teruglezenquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je blij bent dat ie niet doorgaat.
Ah, ik ben in een goede bui, ik laat je niet teruglezen en geef wel een samenvatting.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je blij bent dat ie niet doorgaat.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
want dan krijg je gesprekken over incontinentie
Geen idee, maar op de site staat ook dat ie geannuleerd is, dus lijkt het geen 1 april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom gaat de voorstelling niet door?
heb je nu pas gekeken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Wat is De Mol toch een verademing om naar te kijken
Jaquote:
ik had zondag al live meegekeken, toffe afleveringquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja
Vrijdagavond is een van de weinige avonden waar ik echt laat kan maken en niet de volgende dag vroeg moet opstaan
Echt een verademing na het Nederlandse seizoenquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had zondag al live meegekeken, toffe aflevering
ik heb me met het NL seizoen ook best vermaakt hoor, maar dit is toch een ander levelquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Echt een verademing na het Nederlandse seizoen
Ah top.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik ben in een goede bui, ik laat je niet teruglezen en geef wel een samenvatting.
Ik zou met een man van achterin de 60, die ik ken van de kroeg, naar een voorstelling gaan. Ruim een week terug had hij twee anderen uitgenodigd, die ouder zijn dan hij is. Daar had ik al niet zo'n zin in, want dan krijg je gesprekken over incontinentie en andere dingen waar bejaarden mee zitten. Een dag later zei een vriend van me dat hij op 2 april een feestje wilde geven, waardoor ik daar liever heen ging.
Nou hoef ik me niet lullig te voelen dat ik niet naar de voorstelling ga en krijg ik het entreegeld terug.
Partymodus nu al aan?quote:
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf isquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef Fred_B het volgende:
WE spelen gewoon de openingswedstrijd van het WK![]()
De hele wereld heeft dan maanden uitgekeken naar het WK en dan spelen Nederland en Senegal bloedeloos 0-0 gelijk
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef Fred_B het volgende:
WE spelen gewoon de openingswedstrijd van het WK![]()
De hele wereld heeft dan maanden uitgekeken naar het WK en dan spelen Nederland en Senegal bloedeloos 0-0 gelijk
Ja, het is een opmerkelijke keuze. De temperatuur valt relatief nog wel mee, met iets van 27 graden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf is
Edit: ook echt om 11 uur ‘s ochtends op een maandag in novemberen dan ‘s avonds pas de opening enzo.
Gehaktbal?quote:
Ronald de Boer wel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemen
quote:
quote:
Misschien dat de FIFA dat als gepaste straf zag.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemen
*plant een vrije ochtend.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf is
Edit: ook echt om 11 uur ‘s ochtends op een maandag in novemberen dan ‘s avonds pas de opening enzo.
Als je 'm nu plant heb je wellicht tegen die tijd een volgroeide vrije ochtend, verstandig.quote:
Maar is het nu nog niet te koud om te plannen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je 'm nu plant heb je wellicht tegen die tijd een volgroeide vrije ochtend, verstandig.
De peperplantjes komen ook vrolijk op, dus een ochtend zal ook wel moeten lukken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar is het nu nog niet te koud om te plannen?
Ah, nou, helemaal top.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De peperplantjes komen ook vrolijk op, dus een ochtend zal ook wel moeten lukken.
quote:
Fact check: ijs_beer heeft gelijkquote:
Staat weer tegenover dat we voortdurend onderweg naar morgen zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar morgen niet meer natuurlijk.
Maar het zal nooit morgen zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus dan heb ik weer gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar daarna ijs_weerquote:
Dan is het zondagmiddag!quote:
En dan Ajax al om half 5. Wat voor rare tijd is dat nou weer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het vaag dat er vandaag weer eredivisievoetbal is. Voor mijn gevoel zitten we nu nog met de interlands.
Bij mij in de buurt is er morgen kermisquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan is het zondagmiddag!![]()
En natuurlijk de Hoogmis! (Maar goed, dat is natuurlijk voor de kenners @:Hamlapjes @:momo )
En de zon valt in slaap met de Maan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het zal nooit morgen zijn.
Dat klinkt eerder als de zaterdagklassequote:Op zaterdag 2 april 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan Ajax al om half 5. Wat voor rare tijd is dat nou weer.
Als je Marco Borsato als de zon beschouwt, wellicht dan wel ja.quote:
Maar Jop zong Jij bent de zon, jij bent de zee voor Antonette!quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je Marco Borsato als de zon beschouwt, wellicht dan wel ja.
Volgens mij heeft Orban daar al aardig voor elkaar dat je echt met een groter verschil moet winnen, voordat je echt van 'm wint.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Ah, morgen zijn de verkiezingen in Hongarije. Die ongetwijfeld weer precies de verkeerde kant op zullen vallen
Die gasten weten dus niet van het bestaan van San Remo af?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat een stukje van een Songfestivalpodcast te luisteren van het AD. Twee Songfestivalkenners die zeggen dat Mahmood één van de grootste sterren van Italië is en daarom waarschijnlijk gevraagd is om mee te doen dit jaar. Wat een kenners![]()
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gasten weten dus niet van het bestaan van San Remo af?
En dan maak je een Songfestival podcast. Net of je vogelpodcast maakt en alleen een duif en een ekster kentquote:
Ja al hebben ze het nu ineens wel over Melfest en Benidorm Fest, dus misschien toch een dom foutje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan maak je een Songfestival podcast. Net of je vogelpodcast maakt en alleen een duif en een ekster kent
Kwalitatieve podcast dus. Goed ingelezen etc.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat een stukje van een Songfestivalpodcast te luisteren van het AD. Twee Songfestivalkenners die zeggen dat Mahmood één van de grootste sterren van Italië is en daarom waarschijnlijk gevraagd is om mee te doen dit jaar. Wat een kenners![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik luisterde de Ding a Dong podcast, en daar belden ze met iemand (even vergeten wie het precies was, niet iemand die een enorme ESF-kenner is), maar hij was wel bij de pre-party vorige week in Barcelona. En hij zei iets van: 'Oekraïne was echt heel goed, die gaan waarschijnlijk wel winnen dit jaar met een heel betekenisvol nummer'.
Bleek dat hij Jamala bedoelde en blijkbaar niet wist dat zij in 2016 had gewonnen en niet de inzending van dit jaar is.![]()
Maar jij hebt geen podcast waar je jezelf als kenner neerzetquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik moet zelf niet te hard roepen, want ik leer ook nog elke dag bij.
F1 is geen sportquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Die AD Mediapodcast luister ik weleens, maar ik vind het af en toe maar een stelletje proleten ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ja die, ik heb 'm op de helft maar weggeklikt omdat het me niet echt meer boeidequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die AD Mediapodcast luister ik weleens, maar ik vind het af en toe maar een stelletje proleten ofzoIk weet ook nog niet zeker of die Songfestivalspecial (die bedoel je toch?) ga luisteren, want dat wordt waarschijnlijk supercringe
Was Angela de Jong er ook bij?
Het was één zijn favoriet en de ander noemde het inderdaad wanstaltig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Guanabana het volgende:
In de omschrijving van de podcast hebben ze het o.a. ook over 'wanstaltige folklore'. Als daarmee Moldavië bedoeld wordt ben ik ZIEDEND.
[ afbeelding ]
Dat was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
Bij Ding-a-dong was het een gast die tenminste nog liefkozend door de hosts uit werd gelachen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was één zijn favoriet en de ander noemde het inderdaad wanstaltig.
En iemand vond Zweden helemaal niks
Alhoewel Aran Bade de laatste keer bij boulevard ook geen grondig onderzoek had gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen deze mensen alsjeblieft ophouden met zichzelf songfestival-expert te noemen en daarmee op tv komen?
De enige "expert" die zich nog een beetje inleest is Aran Bade. Maar goed, die denkt nu ook dat Italie de doodgeverfde winnaar is. Dan heb ik liever dat Cornald Maas zijn zegje hierover doet. Je kunt veel over hem zeggen, maar hij heeft meer verstand van het songfestival dan alle zogenaamde experts bij elkaar (Frits Huffnagel, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw..)![]()
(tot zover mijn frustratie hierover..)
Ik was vandaag in je hometown trouwens!quote:
Ohquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was vandaag in je hometown trouwens!
Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, voor het eerst eens een tripje naar de SEH.
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Nieuwe ervaring rijker, bevalt niet, 1 ster.
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet dat je dan een Songfestivalpodcast maakt dan?? Bij Ding-a-dong was het een gast die tenminste nog liefkozend door de hosts uit werd gelachenEn je hoeft heus niet alles te weten maar doe op z'n minst een beetje research
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?
Sterkte!
Ja lunch met vriendinnenquote:
Aaii, beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijk![]()
En ze hebben wel een persaccreditatie voor Turijn
Juffrouw Jacoba!quote:
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.
Dank je.
Eerst bij de buren gevraagd of die konden rijden, konden ze wel (vonden ze) maar die hadden blijkbaar een etentje en al een paar glazen wijn op. Dat leek me toch minder verstandig dan zelf rijden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.
Oeiquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.quote:
Classic memequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Guanabana het volgende:
In de omschrijving van de podcast hebben ze het o.a. ook over 'wanstaltige folklore'. Als daarmee Moldavië bedoeld wordt ben ik ZIEDEND.
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.
Ik heb wel eens ergere pijn gehad, zal ik maar zeggen.
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was vandaag in je hometown trouwens!
Dank je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik heb ooit een gloednieuwe rasp uitgeprobeerd de dag dat ik terug kwam van Lowlands en ineens had ik veel pijn en was de komkommer opvallend roodWel opgelost zonder SEH overigens.
Moet de bolide nog flink gereinigd worden vanbinnen?
Misschien heb ik je wel gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjes
Dan had je wel hallo mogen zeggenquote:
Nog nooit gezien, maar sriracha maakt het wel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze is echt lekker. De BBQ-variant ook.
[ afbeelding ]
Nee toen was ik aan het lunchenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan had je wel hallo mogen zeggen![]()
Als je er niet tussen half twee en twee was heb je niets te vrezen
Dan heb ik je niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toen was ik aan het lunchenIk was er om half één en om half vijf
Klinkt als een goede film na Jungle Cruisequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Ik ben er nogquote:Op zondag 3 april 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Moet ik het licht nu al uit doen? Dat wil ik eigenlijk niet, maar soms gaan die dingen
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?quote:Op zondag 3 april 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik Helena en Alexander Rybak bij het songfestivalfeest ga zien![]()
Die had idd opnames met The Voice maar ze meldde op tijd af. Volgens mij twee maanden van te voren.quote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?
Daar mis je toch niks aanquote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Degene die volgens mij een paar dagen van te voren afzegde was Dima Bilan. Om een belachelijke reden
Ja.quote:Op zondag 3 april 2022 09:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:roger_epiales toch! Beterschap! Bijna was het écht Roger en Epiales
Ik ken de games niet, maar ik kan je gerust stellen: nee, dat niveau haalt het nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.
Daar heb ik een poster van gezien, die is met Sandra Bullock toch? Zag er hetzelfde qua kwaliteit uit inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een goede film na Jungle Cruise
Gewoon nachtje doorhalen, toch.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om vannacht tot 5 uur Bridgerton te kijken
Dit wordt een verrotte dag
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordtquote:Op zondag 3 april 2022 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen, toch.
Ik lees hier niks geks.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Maar dan kan je het steken op het feit dat het maandag is.quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordt
En hoe laat opgestaan?quote:Op zondag 3 april 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en toch niet kunnen stoppen he
Eigenlijk was het toen 4 uurquote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Nee, maar ik was wel van plan over een half uur de trein te pakkenquote:
Nee, want ze rijden nietquote:
@H_T is de molquote:
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.quote:
Wat ik lees is dat hij klemgereden is op de snelwegquote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.quote:
Lijkt me een uitstekend ideequote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?quote:
Verstandig. Ik moest gisteren wat vroeger op vanwege een afspraak en vandaag werd ik ook rond een redelijke tijd wakker. Ik hoop dat ik nou eigenlijk weer een beter schema heb dan de afgelopen paar weken. Steeds laat wakker en dan ook niet in slaap kunnen vallen 's nachts.quote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was 9 uur weer automatisch wakkermaar ga vanmiddag wel even slapen
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaanquote:Op zondag 3 april 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Djuquote:
Dat wordt echt een lange reis zoquote:Op zondag 3 april 2022 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Dju
Leukquote:Op zondag 3 april 2022 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaan
Het is allemaal zeer onrechtmatig!quote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
Ik had weer te veel op zie ikquote:Op zondag 3 april 2022 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig heeft niemand geluisterd en was het licht nog aan!!
Flink aan de allora gezeten?quote:
Het was zeker weer leukquote:
Hebben ze gewoon hetzelfde script gebruik?quote:Op zondag 3 april 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was zeker weer leukalleen iets minder verrassend dan dezelfde show drie weken geleden
quote:Op zondag 3 april 2022 16:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon hetzelfde script gebruik?Flauw zeg
![]()
Je had hem toch ook al eerder gezien?
Daarvoor moeten we ver terug. Als ik het zie laatste 1-2 in een klassieker was Milaan - San Remo in 1985 met Hennie Kuiper en Teun van Vliet.quote:
Lieveheersbeestje erop.quote:Op zondag 3 april 2022 17:21 schreef zorro28 het volgende:
1 van mijn planten heeft bladluis. RIP plantToch iets van 10 jaar geworden.
Ik was al aan het zoeken naar nieuwsberichten dat VDP toch niet gewonnen had.quote:
quote:Lotte Kopecky wint de Ronde van Vlaanderen! Ze is duidelijk sneller dan Van Vleuten, die wel het uiterste eruit haalde. Van den Broek-Blaak wordt derde.
Geen garantie voor succes maar het zou kunnen werken.quote:Op zondag 3 april 2022 17:21 schreef zorro28 het volgende:
1 van mijn planten heeft bladluis. RIP plantToch iets van 10 jaar geworden.
quote:Nattigheid
Bladluizen kunnen niet goed tegen de regen. Als het een paar dagen regent ben je zo af van de luis! De regen doodt de luizen en spoelt ze weg, zo kan de plant zich weer herstellen. Wanneer je binnenplanten last hebben van bladluis of het regent niet, dan kan je de planten ook een paar dagen achter elkaar natspuiten. Dat heeft hetzelfde effect als regen, waardoor je zo weer van de luizen af bent.
Spuiten maar
Planten bespuiten met gif is dus helemaal niet al te best voor je plant, maar dat betekent niet dat bespuiten helemaal niet kan. Een mix van water en afwasmiddel doet bijvoorbeeld wonderen! Ook kun je knoflook, rode peper en citroensap mixen met water. Dit zouden de luizen niet lekker vinden en dus vertrekken.
Je kunt ook andere planten in de tuin zetten om zo de bladluizen weg te lokken van je mooie plant. De brandnetel is hier een goed voorbeeld van, aangezien de bladluis hier gek op is. Hoewel de brandnetel waarschijnlijk niet een plant is die je heel graag in je tuin hebt, is het toch een heel handige plant om te hebben!
En als het een binnen plant is werkt het nog wel eens om ze er af te vegen met een keukenpapiertje een week lang. In ieder geval dat heeft bij mij een keer gewerktquote:Op zondag 3 april 2022 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen garantie voor succes maar het zou kunnen werken.
[..]
Love, Love, Peace, Peacequote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben uiteindelijk in Harderwijk afgezet door iemand die naar Apeldoorn moest. Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan of moest ik met de bus naar Amersfoort en stond ik daar te wachten.
Fijnquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben uiteindelijk in Harderwijk afgezet door iemand die naar Apeldoorn moest. Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan of moest ik met de bus naar Amersfoort en stond ik daar te wachten.
Wat fijn! Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |