Volgens mij heeft Orban daar al aardig voor elkaar dat je echt met een groter verschil moet winnen, voordat je echt van 'm wint.quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:51 schreef molloot200 het volgende:
Ah, morgen zijn de verkiezingen in Hongarije. Die ongetwijfeld weer precies de verkeerde kant op zullen vallen
Die gasten weten dus niet van het bestaan van San Remo af?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat een stukje van een Songfestivalpodcast te luisteren van het AD. Twee Songfestivalkenners die zeggen dat Mahmood één van de grootste sterren van Italië is en daarom waarschijnlijk gevraagd is om mee te doen dit jaar. Wat een kenners![]()
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gasten weten dus niet van het bestaan van San Remo af?
En dan maak je een Songfestival podcast. Net of je vogelpodcast maakt en alleen een duif en een ekster kentquote:
Ja al hebben ze het nu ineens wel over Melfest en Benidorm Fest, dus misschien toch een dom foutje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:46 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan maak je een Songfestival podcast. Net of je vogelpodcast maakt en alleen een duif en een ekster kent
Kwalitatieve podcast dus. Goed ingelezen etc.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ik zat een stukje van een Songfestivalpodcast te luisteren van het AD. Twee Songfestivalkenners die zeggen dat Mahmood één van de grootste sterren van Italië is en daarom waarschijnlijk gevraagd is om mee te doen dit jaar. Wat een kenners![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik luisterde de Ding a Dong podcast, en daar belden ze met iemand (even vergeten wie het precies was, niet iemand die een enorme ESF-kenner is), maar hij was wel bij de pre-party vorige week in Barcelona. En hij zei iets van: 'Oekraïne was echt heel goed, die gaan waarschijnlijk wel winnen dit jaar met een heel betekenisvol nummer'.
Bleek dat hij Jamala bedoelde en blijkbaar niet wist dat zij in 2016 had gewonnen en niet de inzending van dit jaar is.![]()
Maar jij hebt geen podcast waar je jezelf als kenner neerzetquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik moet zelf niet te hard roepen, want ik leer ook nog elke dag bij.
F1 is geen sportquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Die AD Mediapodcast luister ik weleens, maar ik vind het af en toe maar een stelletje proleten ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:36 schreef Em31 het volgende:
Ja die, ik heb 'm op de helft maar weggeklikt omdat het me niet echt meer boeidequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die AD Mediapodcast luister ik weleens, maar ik vind het af en toe maar een stelletje proleten ofzoIk weet ook nog niet zeker of die Songfestivalspecial (die bedoel je toch?) ga luisteren, want dat wordt waarschijnlijk supercringe
Was Angela de Jong er ook bij?
Het was één zijn favoriet en de ander noemde het inderdaad wanstaltig.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Guanabana het volgende:
In de omschrijving van de podcast hebben ze het o.a. ook over 'wanstaltige folklore'. Als daarmee Moldavië bedoeld wordt ben ik ZIEDEND.
[ afbeelding ]
Dat was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
Bij Ding-a-dong was het een gast die tenminste nog liefkozend door de hosts uit werd gelachen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was één zijn favoriet en de ander noemde het inderdaad wanstaltig.
En iemand vond Zweden helemaal niks
Alhoewel Aran Bade de laatste keer bij boulevard ook geen grondig onderzoek had gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen deze mensen alsjeblieft ophouden met zichzelf songfestival-expert te noemen en daarmee op tv komen?
De enige "expert" die zich nog een beetje inleest is Aran Bade. Maar goed, die denkt nu ook dat Italie de doodgeverfde winnaar is. Dan heb ik liever dat Cornald Maas zijn zegje hierover doet. Je kunt veel over hem zeggen, maar hij heeft meer verstand van het songfestival dan alle zogenaamde experts bij elkaar (Frits Huffnagel, Carlo Boszhard, Paul de Leeuw..)![]()
(tot zover mijn frustratie hierover..)
Ik was vandaag in je hometown trouwens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |