De peperplantjes komen ook vrolijk op, dus een ochtend zal ook wel moeten lukken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar is het nu nog niet te koud om te plannen?
Ah, nou, helemaal top.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De peperplantjes komen ook vrolijk op, dus een ochtend zal ook wel moeten lukken.
quote:
Fact check: ijs_beer heeft gelijkquote:
Staat weer tegenover dat we voortdurend onderweg naar morgen zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar morgen niet meer natuurlijk.
Maar het zal nooit morgen zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus dan heb ik weer gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar daarna ijs_weerquote:
Dan is het zondagmiddag!quote:
En dan Ajax al om half 5. Wat voor rare tijd is dat nou weer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het vaag dat er vandaag weer eredivisievoetbal is. Voor mijn gevoel zitten we nu nog met de interlands.
Bij mij in de buurt is er morgen kermisquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan is het zondagmiddag!![]()
En natuurlijk de Hoogmis! (Maar goed, dat is natuurlijk voor de kenners @:Hamlapjes @:momo )
En de zon valt in slaap met de Maan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het zal nooit morgen zijn.
Dat klinkt eerder als de zaterdagklassequote:Op zaterdag 2 april 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan Ajax al om half 5. Wat voor rare tijd is dat nou weer.
Als je Marco Borsato als de zon beschouwt, wellicht dan wel ja.quote:
Maar Jop zong Jij bent de zon, jij bent de zee voor Antonette!quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je Marco Borsato als de zon beschouwt, wellicht dan wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |