Jaquote:
ik had zondag al live meegekeken, toffe afleveringquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja
Vrijdagavond is een van de weinige avonden waar ik echt laat kan maken en niet de volgende dag vroeg moet opstaan
Echt een verademing na het Nederlandse seizoenquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had zondag al live meegekeken, toffe aflevering
ik heb me met het NL seizoen ook best vermaakt hoor, maar dit is toch een ander levelquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Echt een verademing na het Nederlandse seizoen
Ah top.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, ik ben in een goede bui, ik laat je niet teruglezen en geef wel een samenvatting.
Ik zou met een man van achterin de 60, die ik ken van de kroeg, naar een voorstelling gaan. Ruim een week terug had hij twee anderen uitgenodigd, die ouder zijn dan hij is. Daar had ik al niet zo'n zin in, want dan krijg je gesprekken over incontinentie en andere dingen waar bejaarden mee zitten. Een dag later zei een vriend van me dat hij op 2 april een feestje wilde geven, waardoor ik daar liever heen ging.
Nou hoef ik me niet lullig te voelen dat ik niet naar de voorstelling ga en krijg ik het entreegeld terug.
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf isquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef Fred_B het volgende:
WE spelen gewoon de openingswedstrijd van het WK![]()
De hele wereld heeft dan maanden uitgekeken naar het WK en dan spelen Nederland en Senegal bloedeloos 0-0 gelijk
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemenquote:Op zaterdag 2 april 2022 09:32 schreef Fred_B het volgende:
WE spelen gewoon de openingswedstrijd van het WK![]()
De hele wereld heeft dan maanden uitgekeken naar het WK en dan spelen Nederland en Senegal bloedeloos 0-0 gelijk
Ja, het is een opmerkelijke keuze. De temperatuur valt relatief nog wel mee, met iets van 27 graden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf is
Edit: ook echt om 11 uur ‘s ochtends op een maandag in novemberen dan ‘s avonds pas de opening enzo.
Gehaktbal?quote:
Ronald de Boer wel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemen
quote:
quote:
Misschien dat de FIFA dat als gepaste straf zag.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo zou ik het WK in Qatar niet willen noemen
*plant een vrije ochtend.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh hoe raar dat het niet Qatar zelf is
Edit: ook echt om 11 uur ‘s ochtends op een maandag in novemberen dan ‘s avonds pas de opening enzo.
Als je 'm nu plant heb je wellicht tegen die tijd een volgroeide vrije ochtend, verstandig.quote:
Maar is het nu nog niet te koud om te plannen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je 'm nu plant heb je wellicht tegen die tijd een volgroeide vrije ochtend, verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |