quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm oké ik was me niet bewust van deze verplichting maar ik pas me aan: @:arizona ik kijk momenteel naar Jeuk.
Dankquote:
Ja ik was het ook een beetje vergeten, is ook een beetje ondergewaardeerd denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookIk was het eigenlijk helemaal vergeten maar herinnerde het me net.
Nee, hoe heet die?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was het ook een beetje vergeten, is ook een beetje ondergewaardeerd denk ik![]()
Heb jij de serie gezien van de burgemeester die de ruimte in ging? Denk dat het ook wel wat voor jou is!
Precies waar ik zin in hadquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Verstand op nul en gewoon lekker kijken
Ohh maar is dat niet diezelfde van die loterij?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Harkum, heb net even gekeken![]()
Met deze fantastische promofoto![]()
[ afbeelding ]
Nee denk ik niet?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh maar is dat niet diezelfde van die loterij?
Dus je hoeft niet te gaan en je krijgt nog je geld terug ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg net een berichtje dat de theatervoorstelling waar ik kaartjes voor had morgen niet door kan gaan.
Dus ik krijg gewoon geld terug.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's het risico van niet teruglezenquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je blij bent dat ie niet doorgaat.
Ah, ik ben in een goede bui, ik laat je niet teruglezen en geef wel een samenvatting.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je blij bent dat ie niet doorgaat.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
want dan krijg je gesprekken over incontinentie
Geen idee, maar op de site staat ook dat ie geannuleerd is, dus lijkt het geen 1 april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:37 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom gaat de voorstelling niet door?
heb je nu pas gekeken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Wat is De Mol toch een verademing om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |