En van die andere twee uit die poule.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
ESP - GER ook mooi, maar voor wie moeten we dan juichen?
Danny Makkelie?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:00 schreef AgnesGru het volgende:
ESP - GER ook mooi, maar voor wie moeten we dan juichen?
Doe dan Tunesië of Marokko erbij uit pot 3. Op papier een groep waar NL makkelijk de volgende ronde kan halen.quote:
Nee, dat mag dan ook niet. boycot is boycot.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Nu staat het zwart op wit dus mag ik ook echt niet kijken.
Nou, als we in de finale komen ga ik wel kijken, oke?
Nee je hebt het nu gezegd, dus ook geen finale voor jouquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik neem dezelfde dealquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:04 schreef Guanabana het volgende:
Hoe ga jij met je boycot van betalen voor Formule 1?quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag dan ook niet. boycot is boycot.
Ik heb geen Viaplay.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe ga jij met je boycot van betalen voor Formule 1?
Dan neem ik deze dezelfde dealquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga gewoon alles kijken. Althans alles wat mogelijk is.
Senegal is beter dan Qatar... daar kun je best van verliezen, als je van Qatar verliest moet je je doodschamen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |