Ohquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was vandaag in je hometown trouwens!
Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, voor het eerst eens een tripje naar de SEH.
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Nieuwe ervaring rijker, bevalt niet, 1 ster.
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet dat je dan een Songfestivalpodcast maakt dan?? Bij Ding-a-dong was het een gast die tenminste nog liefkozend door de hosts uit werd gelachenEn je hoeft heus niet alles te weten maar doe op z'n minst een beetje research
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?
Sterkte!
Ja lunch met vriendinnenquote:
Aaii, beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijk![]()
En ze hebben wel een persaccreditatie voor Turijn
Juffrouw Jacoba!quote:
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.
Dank je.
Eerst bij de buren gevraagd of die konden rijden, konden ze wel (vonden ze) maar die hadden blijkbaar een etentje en al een paar glazen wijn op. Dat leek me toch minder verstandig dan zelf rijden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.
Oeiquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.quote:
Classic memequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Guanabana het volgende:
In de omschrijving van de podcast hebben ze het o.a. ook over 'wanstaltige folklore'. Als daarmee Moldaviė bedoeld wordt ben ik ZIEDEND.
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.
Ik heb wel eens ergere pijn gehad, zal ik maar zeggen.
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was vandaag in je hometown trouwens!
Dank je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik heb ooit een gloednieuwe rasp uitgeprobeerd de dag dat ik terug kwam van Lowlands en ineens had ik veel pijn en was de komkommer opvallend roodWel opgelost zonder SEH overigens.
Moet de bolide nog flink gereinigd worden vanbinnen?
Misschien heb ik je wel gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjes
Dan had je wel hallo mogen zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |