Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, voor het eerst eens een tripje naar de SEH.
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Nieuwe ervaring rijker, bevalt niet, 1 ster.
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2022 19:41 schreef Meke het volgende:
Ik snap echt niet dat je dan een Songfestivalpodcast maakt dan?? Bij Ding-a-dong was het een gast die tenminste nog liefkozend door de hosts uit werd gelachenEn je hoeft heus niet alles te weten maar doe op z'n minst een beetje research
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even niet opletten tijdens het snijden, vingertop tot op het bot ingesneden, drie hechtingen.
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo mooi. Zelf naar de SEH gereden nog wel?
Sterkte!
Ja lunch met vriendinnenquote:
Aaii, beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar op een klein groepje na heeft niemand door dat wat ze zeggen niet klopt natuurlijk![]()
En ze hebben wel een persaccreditatie voor Turijn
Juffrouw Jacoba!quote:
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, even goed stevig ingebonden en zelf gereden, is gelukkig niet ver.
Dank je.
Eerst bij de buren gevraagd of die konden rijden, konden ze wel (vonden ze) maar die hadden blijkbaar een etentje en al een paar glazen wijn op. Dat leek me toch minder verstandig dan zelf rijden.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig is dat allemaal goed gegaan dan.
Oeiquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.quote:
Classic memequote:Op zaterdag 2 april 2022 18:06 schreef Guanabana het volgende:
In de omschrijving van de podcast hebben ze het o.a. ook over 'wanstaltige folklore'. Als daarmee Moldaviė bedoeld wordt ben ik ZIEDEND.
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, wat is veel. Hij klopt en doet pijn, maar dat is niet onlogisch natuurlijk.
Ik heb wel eens ergere pijn gehad, zal ik maar zeggen.
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjesquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was vandaag in je hometown trouwens!
Dank je.quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik heb ooit een gloednieuwe rasp uitgeprobeerd de dag dat ik terug kwam van Lowlands en ineens had ik veel pijn en was de komkommer opvallend roodWel opgelost zonder SEH overigens.
Moet de bolide nog flink gereinigd worden vanbinnen?
Misschien heb ik je wel gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook! Maar alleen voor een overstap, niet voor flensjes
Dan had je wel hallo mogen zeggenquote:
Nog nooit gezien, maar sriracha maakt het wel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze is echt lekker. De BBQ-variant ook.
[ afbeelding ]
Nee toen was ik aan het lunchenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan had je wel hallo mogen zeggen![]()
Als je er niet tussen half twee en twee was heb je niets te vrezen
Dan heb ik je niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toen was ik aan het lunchenIk was er om half één en om half vijf
Klinkt als een goede film na Jungle Cruisequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Ik ben er nogquote:Op zondag 3 april 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Moet ik het licht nu al uit doen? Dat wil ik eigenlijk niet, maar soms gaan die dingen
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?quote:Op zondag 3 april 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik Helena en Alexander Rybak bij het songfestivalfeest ga zien![]()
Die had idd opnames met The Voice maar ze meldde op tijd af. Volgens mij twee maanden van te voren.quote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?
Daar mis je toch niks aanquote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Degene die volgens mij een paar dagen van te voren afzegde was Dima Bilan. Om een belachelijke reden
Ja.quote:Op zondag 3 april 2022 09:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:roger_epiales toch! Beterschap! Bijna was het écht Roger en Epiales
Ik ken de games niet, maar ik kan je gerust stellen: nee, dat niveau haalt het nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.
Daar heb ik een poster van gezien, die is met Sandra Bullock toch? Zag er hetzelfde qua kwaliteit uit inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een goede film na Jungle Cruise
Gewoon nachtje doorhalen, toch.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om vannacht tot 5 uur Bridgerton te kijken
Dit wordt een verrotte dag
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordtquote:Op zondag 3 april 2022 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen, toch.
Ik lees hier niks geks.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Maar dan kan je het steken op het feit dat het maandag is.quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordt
En hoe laat opgestaan?quote:Op zondag 3 april 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en toch niet kunnen stoppen he
Eigenlijk was het toen 4 uurquote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Nee, maar ik was wel van plan over een half uur de trein te pakkenquote:
Nee, want ze rijden nietquote:
@H_T is de molquote:
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.quote:
Wat ik lees is dat hij klemgereden is op de snelwegquote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.quote:
Lijkt me een uitstekend ideequote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?quote:
Verstandig. Ik moest gisteren wat vroeger op vanwege een afspraak en vandaag werd ik ook rond een redelijke tijd wakker. Ik hoop dat ik nou eigenlijk weer een beter schema heb dan de afgelopen paar weken. Steeds laat wakker en dan ook niet in slaap kunnen vallen 's nachts.quote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was 9 uur weer automatisch wakkermaar ga vanmiddag wel even slapen
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaanquote:Op zondag 3 april 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Djuquote:
Dat wordt echt een lange reis zoquote:Op zondag 3 april 2022 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Dju
Leukquote:Op zondag 3 april 2022 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaan
Het is allemaal zeer onrechtmatig!quote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
Ik had weer te veel op zie ikquote:Op zondag 3 april 2022 02:19 schreef BillDauterive het volgende:
Gelukkig heeft niemand geluisterd en was het licht nog aan!!
Flink aan de allora gezeten?quote:
Het was zeker weer leukquote:
Hebben ze gewoon hetzelfde script gebruik?quote:Op zondag 3 april 2022 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was zeker weer leukalleen iets minder verrassend dan dezelfde show drie weken geleden
quote:Op zondag 3 april 2022 16:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon hetzelfde script gebruik?Flauw zeg
![]()
Je had hem toch ook al eerder gezien?
Daarvoor moeten we ver terug. Als ik het zie laatste 1-2 in een klassieker was Milaan - San Remo in 1985 met Hennie Kuiper en Teun van Vliet.quote:
Lieveheersbeestje erop.quote:Op zondag 3 april 2022 17:21 schreef zorro28 het volgende:
1 van mijn planten heeft bladluis. RIP plantToch iets van 10 jaar geworden.
Ik was al aan het zoeken naar nieuwsberichten dat VDP toch niet gewonnen had.quote:
quote:Lotte Kopecky wint de Ronde van Vlaanderen! Ze is duidelijk sneller dan Van Vleuten, die wel het uiterste eruit haalde. Van den Broek-Blaak wordt derde.
Geen garantie voor succes maar het zou kunnen werken.quote:Op zondag 3 april 2022 17:21 schreef zorro28 het volgende:
1 van mijn planten heeft bladluis. RIP plantToch iets van 10 jaar geworden.
quote:Nattigheid
Bladluizen kunnen niet goed tegen de regen. Als het een paar dagen regent ben je zo af van de luis! De regen doodt de luizen en spoelt ze weg, zo kan de plant zich weer herstellen. Wanneer je binnenplanten last hebben van bladluis of het regent niet, dan kan je de planten ook een paar dagen achter elkaar natspuiten. Dat heeft hetzelfde effect als regen, waardoor je zo weer van de luizen af bent.
Spuiten maar
Planten bespuiten met gif is dus helemaal niet al te best voor je plant, maar dat betekent niet dat bespuiten helemaal niet kan. Een mix van water en afwasmiddel doet bijvoorbeeld wonderen! Ook kun je knoflook, rode peper en citroensap mixen met water. Dit zouden de luizen niet lekker vinden en dus vertrekken.
Je kunt ook andere planten in de tuin zetten om zo de bladluizen weg te lokken van je mooie plant. De brandnetel is hier een goed voorbeeld van, aangezien de bladluis hier gek op is. Hoewel de brandnetel waarschijnlijk niet een plant is die je heel graag in je tuin hebt, is het toch een heel handige plant om te hebben!
En als het een binnen plant is werkt het nog wel eens om ze er af te vegen met een keukenpapiertje een week lang. In ieder geval dat heeft bij mij een keer gewerktquote:Op zondag 3 april 2022 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen garantie voor succes maar het zou kunnen werken.
[..]
Love, Love, Peace, Peacequote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben uiteindelijk in Harderwijk afgezet door iemand die naar Apeldoorn moest. Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan of moest ik met de bus naar Amersfoort en stond ik daar te wachten.
Fijnquote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben uiteindelijk in Harderwijk afgezet door iemand die naar Apeldoorn moest. Super aardig, anders had ik nu nog op Utrecht Centraal gestaan of moest ik met de bus naar Amersfoort en stond ik daar te wachten.
Wat fijn! Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 3 april 2022 19:18 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |