Ik lees hier niks geks.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om vannacht tot 5 uur Bridgerton te kijken
Dit wordt een verrotte dag
Maar dan kan je het steken op het feit dat het maandag is.quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordt
En hoe laat opgestaan?quote:Op zondag 3 april 2022 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en toch niet kunnen stoppen he
Eigenlijk was het toen 4 uurquote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om vannacht tot 5 uur Bridgerton te kijken
Dit wordt een verrotte dag
Nee, maar ik was wel van plan over een half uur de trein te pakkenquote:
Nee, want ze rijden nietquote:
@H_T is de molquote:
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.quote:
Wat ik lees is dat hij klemgereden is op de snelwegquote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.quote:
Lijkt me een uitstekend ideequote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dat, voor een beetje extra lol richting het ESF, een terugkerend item maken? Gewoon steeds hem vrijlaten en hem dan kort daarop weer aanhouden, graag op beeld elke keer.
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?quote:
Verstandig. Ik moest gisteren wat vroeger op vanwege een afspraak en vandaag werd ik ook rond een redelijke tijd wakker. Ik hoop dat ik nou eigenlijk weer een beter schema heb dan de afgelopen paar weken. Steeds laat wakker en dan ook niet in slaap kunnen vallen 's nachts.quote:Op zondag 3 april 2022 12:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was 9 uur weer automatisch wakkermaar ga vanmiddag wel even slapen
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaanquote:Op zondag 3 april 2022 12:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou gisteren wel, dus misschien met iets vertraging?
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Djuquote:
Dat wordt echt een lange reis zoquote:Op zondag 3 april 2022 13:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ik wel, al zit ik nu in de bus. Van Harderwijk naar Amersfoort Schothorst, naar Amersfoort Centraal, nu naar p&r Walraven en dan naar Nieuwegein. Dju
Leukquote:Op zondag 3 april 2022 13:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteren ging alles zowaar goed! Ik was van plan vanmiddag weer met de trein te gaan, maar dat wordt nu de combi van auto en metro. Ik heb namelijk besloten gewoon nog een keer naar Mormon te gaan
Het is allemaal zeer onrechtmatig!quote:Op zondag 3 april 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie alweer vrij was.
Is ie weer zo hardhandig aangepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |