Nog nooit gezien, maar sriracha maakt het wel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze is echt lekker. De BBQ-variant ook.
[ afbeelding ]
Nee toen was ik aan het lunchenquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan had je wel hallo mogen zeggen![]()
Als je er niet tussen half twee en twee was heb je niets te vrezen
Dan heb ik je niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee toen was ik aan het lunchenIk was er om half één en om half vijf
Klinkt als een goede film na Jungle Cruisequote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.quote:Op zaterdag 2 april 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond naar de film Uncharted geweest. Als je een avondje hersenloze actie wil zien met oké-grapjes, maar zonder enige realiteitszin, is dit een aanrader
Ik ben er nogquote:Op zondag 3 april 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
Moet ik het licht nu al uit doen? Dat wil ik eigenlijk niet, maar soms gaan die dingen
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?quote:Op zondag 3 april 2022 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik Helena en Alexander Rybak bij het songfestivalfeest ga zien![]()
Die had idd opnames met The Voice maar ze meldde op tijd af. Volgens mij twee maanden van te voren.quote:Op zondag 3 april 2022 01:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zou Helena er twee jaar geleden niet ook bij zijn? Om een paar dagen van te voren alsnog af te melden?
Daar mis je toch niks aanquote:Op zondag 3 april 2022 01:08 schreef NailQueen het volgende:
Degene die volgens mij een paar dagen van te voren afzegde was Dima Bilan. Om een belachelijke reden
Ja.quote:Op zondag 3 april 2022 09:12 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:roger_epiales toch! Beterschap! Bijna was het écht Roger en Epiales
Ik ken de games niet, maar ik kan je gerust stellen: nee, dat niveau haalt het nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het niveau van de games zal het wel niet gehaald hebben gezien de casting.
Daar heb ik een poster van gezien, die is met Sandra Bullock toch? Zag er hetzelfde qua kwaliteit uit inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2022 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een goede film na Jungle Cruise
Gewoon nachtje doorhalen, toch.quote:Op zondag 3 april 2022 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik ben zo dom geweest om vannacht tot 5 uur Bridgerton te kijken
Dit wordt een verrotte dag
Nu gaat het nog wel, meestal heb ik dat het morgen wat minder wordtquote:Op zondag 3 april 2022 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon nachtje doorhalen, toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |