Hebben ze mooi plek voor nu de Efteling-kennel verdwijntquote:
Vroeg of laat moet er een keer een eind aan komen, en ik denk niet dat het in Oekraïne tot kamervragen gaat leidenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Het komt misschien raar over als ik mijn eigen UI weer neem hè? Maar ga het toch doen denk ik.
Ik blijf juist binnen vandaag als het even kan, het is echt vies koud vind ikquote:Op vrijdag 1 april 2022 12:00 schreef Guanabana het volgende:
Straks lekker wandelen in de kounu het nog kan.
Ik vind die hartjes wel makkelijk omdat ik dit topic dan heel snel ziequote:Op vrijdag 1 april 2022 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Vroeg of laat moet er een keer een eind aan komen, en ik denk niet dat het in Oekraïne tot kamervragen gaat leidenDe hartjes hoeven ook niet eeuwig in de TT te blijven staan.
Een mooi gebaar én handig navigatiemiddel ineen!quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind die hartjes wel makkelijk omdat ik dit topic dan heel snel zie![]()
Is dat je nummer 1?quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:41 schreef NailQueen het volgende:
HELENA KOMT NAAR HET SONGFESTIVALFEEST. IK STA HIER HELEMAAL TE TRILLEN!!!
Vandaag is niet de beste dag om naar Gouda te gaan neequote:Op vrijdag 1 april 2022 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal werk ik op vrijdag altijd thuis, maar vandaag even een ochtendje naar kantoor en straks door naar Gouda. Om van daar naar Delft te rijden en dan weer terug naar huis.
Ik heb wel echt de juiste dag hiervoor gekozen.
Een baken van vrede binnen FOK!quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Een mooi gebaar én handig navigatiemiddel ineen!
Ik moest een stuk tegen de wind in lopen en dat was heel erg koud op mijn arme tere gezichtje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik blijf juist binnen vandaag als het even kan, het is echt vies koud vind ik![]()
Wij hebben de houtkachel al aan
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest een stuk tegen de wind in lopen en dat was heel erg koud op mijn arme tere gezichtje.
Hou ze daar maarquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb net een zak chocoladekruidnoten geopend
quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hou ze daar maar
Zijn ze nog van vorig jaar? Hoe hebben ze zo lang kunnen overleven bij je, of worden ze al weer ergens verkocht![]()
Eet smakelijk
Ik ga ook niet. Ik heb een hometrainer en een hoepel sinds kort, die ga ik wel proberen ofzo. In elk geval de hometrainer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
Ik ben nog steeds niet buiten geweest. De gordijnen open doen, dat was het dichtst bij buiten dat ik vandaag ben geweest![]()
Tot 1 mei? Eigenlijk bewijs je de wereld gewoon een dienst door ze op tijd op te eten, geen verspilling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]En houdbaar tot 1 mei, wat langer was dan de kerstkoekjes
Ik vind het ook best knap van mezelf dat ze niet eerder open zijn gegaan
Ik had er gelukkig niet al te veel last van. Ik was uiteindelijk om 16 uur thuis.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vandaag is niet de beste dag om naar Gouda te gaan neeVanochtend al last van vertragingen en nu weer
quote:Op vrijdag 1 april 2022 16:31 schreef H_T het volgende:
Ha, de 1 april-special van Lockpicking Lawyer is er weer en bevat weer flink wat dubbelzinnigheden
Ach, dat is zielig.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:58 schreef Fred_B het volgende:
De koudeprik heeft hier toch wat slachtoffers geëist. Op het paadje achter het huis lagen twee dode egels.
Toch niet @egeltje1985 he?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:58 schreef Fred_B het volgende:
De koudeprik heeft hier toch wat slachtoffers geëist. Op het paadje achter het huis lagen twee dode egels.
Daar ga ik maar even niet vanuit.quote:
Je leeft nogquote:
Ik ben weer een beetje op adem. Geen grap, ik zat echt te trillen toen ik het las. Ik was ook alleen op kantoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |