Door het tweede krijg je geen like.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin genteresseerd is)
en dat ik het oneens ben met de TT.
Dat is niet voor het eerstquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond wel dat Max veel aan het klagen was over Leclerc.
De TT blijft de TTquote:Op zondag 27 maart 2022 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ja als het in de TT staat is het natuurlijk helemaaaaal waar.
Het is goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Wel teleurgesteld dat NIEMAND de Dirkjan classic gepost heeft vannacht
Getverdemmequote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin genteresseerd is)
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jouquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Walgelijk!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lekker een pizza met zeeappel, zeekiwi en oceaansinaasappelquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En in de zomer weer klagen dat het zo warm isquote:
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog een restje melk over, maar geen cacaopoeder, dus heb ik 2 chocoladeeitjes in de melk gedaan en warm dat nu op. Ik ben benieuwd of het een beetje smaakt
Al het groen staat links.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experimentquote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.
Fijn je weer even te zien Rodzjquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
Huh ik snap hem niet?quote:
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijdquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijd
Ojaquote:
Er stond drie uur in het plaatje dat ik zag, en dat is voor zomer- naar wintertijd. Maar net even gezocht en daar staat twee uur op het plaatje, wat weer toepasselijker is van winter- naar zomertijd.quote:
Jij hebt duidelijk de memo gemist dat we jou hiervoor hadden aangewezenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Helemaal top.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experiment
quote:
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.itquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wintquote:Op zondag 27 maart 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.it
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wint
Waarom like je mijn postquote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet isquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij bent inderdaad in slechts 0,0000000005% van de gevallen voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Idem hier. En bij zoveel beleefdheid hoort dan weer een beleefde like.quote:
Echt een verademing.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
Eensquote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
100% dit.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
Als het hierbij blijft heb ik er vrede meequote:Op zondag 27 maart 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
100% dit.
En daarom vind ik het alleen maar jammerder dat Hamilton nt weer die 3e plek pakte vorige week door geluk, en nu nt ook weer 1 puntje pakte. Doe dan lekker 11e en 0 punten pakken
Zou geweldig zijn als dit om een uur of twee was. Toen keek ik nl ook de blauwe lucht in en moest niezen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jou
quote:
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.quote:
Ik had jou al op mijn lijstje gezetquote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
Ik denk dat we @TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.
Je was dus gisteren niet scherp.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik was vergeten mijn wekker op zomertijd te zetten.
Maar vandaag enorm scherp.quote:
Ik vind het maar raar. Al snap ik het wel waarom hij gerriteerd is. Mijn moeder heeft alopecia en daar kun je als vrouw echt heel onzeker van worden en die opmerking was dan gewoon niet handig. Dat is alsof je tegen een persoon die net z'n benen is verloren een grap maakt over de marathon rennen. En dan snap ik wel dat je als man je vrouw wil beschermen. Maar de manier waarop het ging vind ik heeeeeeeeel bijzonder.quote:
Ja ergens snap ik het ook. Maar jeetje, op deze manier inderdaad. Hier helpt hij haar ook helemaal niet mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Al snap ik het wel waarom hij gerriteerd is. Mijn moeder heeft alopecia en daar kun je als vrouw echt heel onzeker van worden en die opmerking was dan gewoon niet handig. Dat is alsof je tegen een persoon die net z'n benen is verloren een grap maakt over de marathon rennen. En dan snap ik wel dat je als man je vrouw wil beschermen. Maar de manier waarop het ging vind ik heeeeeeeeel bijzonder.
Nee, hier help je niemand mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ergens snap ik het ook. Maar jeetje, op deze manier inderdaad. Hier helpt hij haar ook helemaal niet mee.
Zeker. Amerikaanse televisie kennende vonden ze het vloeken erger dan het slaanquote:Op maandag 28 maart 2022 09:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, hier help je niemand mee.
Kan hooguit nog zeggen dat het een vrij "beheerste" klap was, geen vuist in het gezicht ofzo.
Maar juist als je je in andere situaties goed kan verwoorden moet je zoiets met woorden af kunnen.
Denzel Washington schijnt met 'm naar achteren gelopen te zijn, die lijkt me iets stabieler op dat vlak
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:49 schreef Strani het volgende:
En het precedent dat dit schept is ook niet echt handig voor awardshows.
Ja, met 2 blauwe ogen als je niet oppast.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:52 schreef Strani het volgende:
Ik kijk wel opeens met hele andere ogen naar je @:TheFreshPrince
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.
Aan de andere kant, het lijkt soms ook maar alsof alles maar gezegd moet kunnen worden uit de naam van "humor".
Kijk, ga je vrijwillig bij een "roast" zitten dan weet je dat je zoiets over je heen kan krijgen.
Maar dit zijn de Oscars...
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, met 2 blauwe ogen als je niet oppast.
Ja, die heeft ze aardig ge-Epsteind.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.
Aan de andere kant, het lijkt soms ook maar alsof alles maar gezegd moet kunnen worden uit de naam van "humor".
Kijk, ga je vrijwillig bij een "roast" zitten dan weet je dat je zoiets over je heen kan krijgen.
Maar dit zijn de Oscars...
Het had meer kracht gehad als hij het podium op was gelopen en het bij z'n tekst gelaten had, die klap leidt de aandacht nogal af van de boodschap.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Eindelijk een reden om een highlight van de Oscars te checken 😅quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Guanabana het volgende:
Wtf Will Smith?![]()
![]()
Net filmpje gezien en ik zit van???
Dit zou Gervais nooit gezegd hebben. Die gaat heel ver, maar wel altijd op de persoon zelf. Mevrouw Smith kan er toch niks aan doen dat Will Smith daar zit? Gervais snapt dat, Chris Rock niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.
Ik zie hier niks bijzonders in.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgen
Ricky Gervais was wel echt genietenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaalquote:Op maandag 28 maart 2022 09:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om een highlight van de Oscars te checken 😅
Ik keek ze wel toen ik in Colombia woonde want de tijdzone was toen handig, maar ik vind ze eigenlijk vooral heel saaiquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaal
Ik vond het ook wel raar dat het net een soort ingestudeerde klap leek..quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Ja ik kijk het uiteraard niet livequote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik keek ze wel toen ik in Colombia woonde want de tijdzone was toen handig, maar ik vind ze eigenlijk vooral heel saai
Werd vanochtend wakker toen m’n zus het filmpje doorstuurde en ik dacht “ja het zal vast zo’n gescript dingetje zijn waarvan de ingedutte kijker weer van z’n stoel op gaat veren” maarquote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Guanabana het volgende:
Wtf Will Smith?![]()
![]()
Net filmpje gezien en ik zit van???
https://nos.nl/artikel/24(...)duwt-zijn-oscarwinstquote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Will gedaan? Wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:45 schreef molloot200 het volgende:
Gefeliciteerd @:Strani
Speciaal voor jou wat muziek:
Het voorpagina nieuws blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Will gedaan? Wat heb ik gemist?
Dit kon je verwachten idd...quote:Op maandag 28 maart 2022 10:05 schreef Strani het volgende:
Eerste referentie aan 'he got in one little fight' op Twitter al gespot
De klap zag eruit als een filmklap inderdaad, maar dat Will daarna zat te schelden kan onmogelijk de bedoeling zijn geweest. Dat vinden Amerikanen doodeng, iemand die 'fuck' zegt op national television. Behalve bij HBO.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat het net een soort ingestudeerde klap leek..
[ twitter ]
Daarom vind ik het ook zo surrealistisch. Het was op 't oog zowel echt als nep..quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De klap zag eruit als een filmklap inderdaad, maar dat Will daarna zat te schelden kan onmogelijk de bedoeling zijn geweest. Dat vinden Amerikanen doodeng, iemand die 'fuck' zegt op national television. Behalve bij HBO.
Ja die zijn van toen Moonlight had gewonnen en La La Land niet, toch?quote:
Oh jezus en dan zeggen dat het van gisteren was, mensen zijn kutquote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die zijn van toen Moonlight had gewonnen en La La Land niet, toch?
Was ook al zo'n leuke ophef
Ik herken in elk geval een deel ervan als de reacties die ontstonden naar aanleiding van het La La Land / Moonlight debacle. Oude foto’s dus van een paar jaar geleden.quote:
Ja het was fake newsquote:Op maandag 28 maart 2022 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken in elk geval een deel ervan als de reacties die ontstonden naar aanleiding van het La La Land / Moonlight debacle. Oude foto’s dus van een paar jaar geleden.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef Guanabana het volgende:
Ben je wel weer een beetje beter @:Strani?
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benquote:Op maandag 28 maart 2022 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Janog even kijken hoe het met de vermoeidheid gaat maar op dat na ben ik eigenlijk al een paar dagen asymptomatisch. En jij?
Als jij en ik samen op een meet komen ooit en jij doet de speech, wil ik je graag nog even op dit moment wijzen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:05 schreef Redefine het volgende:
En ik heb net ook de beelden van Will Smith bij de Oscars gezien. WTFNou kon die grap van Chris Rock niet, aangezien je niet zo in het openbaar grappen maakt over iemands ziekte, maar een klap uitdelen
Ahh fijn!! Ja, ik moet ook heel af en toe hoesten inderdaad maar dat is ook verwaarloosbaarquote:Op maandag 28 maart 2022 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benAlleen af en toe nog hoesten maar dat mag geen naam hebben.
Energie is ook wel weer terug op het oude (matige, oke) niveau.
Mijn grappen zijn nooit zo onder de gordel als die van Chris Rockquote:Op maandag 28 maart 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij en ik samen op een meet komen ooit en jij doet de speech, wil ik je graag nog even op dit moment wijzen.
Nee maar ja ik grijp alles aan h.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn nooit zo onder de gordel als die van Chris Rock
Geweld is inderdaad nooit een oplossing voor wat dan ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:05 schreef Redefine het volgende:
En ik heb net ook de beelden van Will Smith bij de Oscars gezien. WTFNou kon die grap van Chris Rock niet, aangezien je niet zo in het openbaar grappen maakt over iemands ziekte, maar een klap uitdelen
Gewoon een bitchslap aan Putin geven. Dan houdt ie wel op met die 'oorlog' van hem.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Het was ook echt zo'n bitchslap.![]()
En dat wilde president worden.![]()
[ afbeelding ]
Oh, wil je een naamtopic?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgen
Ook echt 's nachts?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaal
Hoeraquote:Op maandag 28 maart 2022 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benAlleen af en toe nog hoesten maar dat mag geen naam hebben.
Energie is ook wel weer terug op het oude (matige, oke) niveau.
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te makenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweld is inderdaad nooit een oplossing voor wat dan ook.
Tenzij je zo’n plastic dichtgesealde verpakking voor een schaar wil openmaken.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 28 maart 2022 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, wil je een naamtopic?
Anyway, gefeliciteerd
Dan kan je naar de winkel om een schaar te kopen om je schaar open te maken en die zit dan ook weer in zo’n onopenbare verpakkingquote:Op maandag 28 maart 2022 12:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te maken
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 12:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te maken
Done!quote:
Het cadeau is dat ik niet mee hoef?quote:Op maandag 28 maart 2022 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond naar sushitent![]()
Voor @:Strani zijn verjaardag omdat ik weet hoeveel hij daarvan houdt
Zou toch even een testje doen dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
Het begint inmiddels toch wel te kriebelen.Nog 1.5 maand ofzo.
Wat is jouw standpunt in deze kwestie?quote:
Dank jequote:Op maandag 28 maart 2022 13:26 schreef summer52 het volgende:
@:Strani van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Als je de TT in het Engels zou lezen ben je wel een sport.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf vermoeiend genoeg om als sport aangeduid te kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja snel alquote:Op maandag 28 maart 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
Het begint inmiddels toch wel te kriebelen.Nog 1.5 maand ofzo.
Ach ja, we moesten toch wat voor de verjaardag van @Straniquote:
Regel een afleiding en sla je slag!quote:Op maandag 28 maart 2022 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
Er staat nu een heel grote pot met paaseitjes hier op kantoor.
Gemeen gewoon.
Ik vind het nog netjes dat we al die lui bij elkaar hebben gekregenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja, we moesten toch wat voor de verjaardag van @:Strani
Welkom terugquote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis van ons lange weekend weg / minivakantie. Ik had nog wel een dag of twee langer willen blijven, het was weer heerlijk. En ik heb altijd moeite met weer "terugschakelen" naar het normale leven
Ja precies. Wel jammer dat @Em31 niet mee op de foto wilde. Terwijl niemand haar zou hebben herkend in dat Lordi pak.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het nog netjes dat we al die lui bij elkaar hebben gekregen
Dan weet je nu waar je voortaan terecht kan als je zonder paaseitjes zit zoals laatstquote:Op maandag 28 maart 2022 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
Er staat nu een heel grote pot met paaseitjes hier op kantoor.
Gemeen gewoon.
Lekker om er even tussenuit te zijn h? Ik ben ook alweer iets aan het plannen om gewoon eventjes weg te zijn er leuke dingen te doen. Ging dus ook goed met je buik, dat is wel een plus!quote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis van ons lange weekend weg / minivakantie. Ik had nog wel een dag of twee langer willen blijven, het was weer heerlijk. En ik heb altijd moeite met weer "terugschakelen" naar het normale leven
Ja, was echt lekkerquote:Op maandag 28 maart 2022 18:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan weet je nu waar je voortaan terecht kan als je zonder paaseitjes zit zoals laatst
[..]
Lekker om er even tussenuit te zijn h? Ik ben ook alweer iets aan het plannen om gewoon eventjes weg te zijn er leuke dingen te doen. Ging dus ook goed met je buik, dat is wel een plus!
Dat krijgt van mij altijd een duimpje omhoogquote:
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascarquote:
Madagascar is toch een tekenfilm?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascar
Dat dacht ik ook, voor een film ofzo, maar dan zouden ze dat ondertussen wel bekend hebben gemaakt toch, want Will Smith wordt nu al uren afgemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Will Smith hier al uitgebreid besproken is![]()
Voor dat soort uitspraken van die komiek (Wie is de komiek eigenlijk?) heb ik ooit gelezen dat je de "Rico-Methode" moet gebruiken. Dit is ook goed te gebruiken voor vrouw-onvriendelijke uitspraken
En het is heel simpel: Zou je dit ook zeggen tegen de vriendin van Rico Verhoeven als hij naast haar stond?![]()
![]()
Het zou me alleen niets verbazen als het allemaal in scene was gezet. Het is en blijft Hollywood natuurlijk
Ja, ik zie het probleem al. Ik kijk nooit filmsquote:Op maandag 28 maart 2022 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascar
Je weet hoe het werkt met tekenfilms?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Madagascar is toch een tekenfilm?
Ja, daar zie je geen echte mensen in.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je weet hoe het werkt met tekenfilms?
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
Ik heb weer kaartjes voor Superball
quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je bedoelt het dragball in Paradiso?
Tof! Ik ben bij de vorige editie geweest. Dat was wel leuk.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
Kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar zie je geen echte mensen in.
Dat was geen tekenfilm, dat was een animatie/live-actionfilm.quote:
Volgens IMDB is het een Animation/Adventure/Comedy, precies hetzelfde als Madagascar.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was geen tekenfilm, dat was een animatie/live-actionfilm.
Nooit van gehoord, maar het klinkt stiekem wel leukquote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
Ah, dan waren we er tegelijkertijd. Vind het echt geweldig, al die mensen doen wat ik nooit zou durven of mijzelf zie doenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof! Ik ben bij de vorige editie geweest. Dat was wel leuk.
Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTubequote:Op maandag 28 maart 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het klinkt stiekem wel leuk
Ach, volgende week weer een kansquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Dankje!
Beetje jammer dat @:Strani al m'n trueno steelt
Leukquote:Op maandag 28 maart 2022 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTube
Jaquote:
Dank je wel!!quote:Op maandag 28 maart 2022 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Strani!!
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅quote:Op maandag 28 maart 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa ome @:strani is jarig!![]()
(Weer een jaar ouder)
Speciaal voor jou - Je favoriete spaanse inzending! Celebration! Celebration!![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
quote:
Dank jullie wel!quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Meke het volgende:
Oja ik zit de hele tijd alleen maar mensen te beledigen op hun verjaardag in plaats van ze te feliciteren![]()
Compleaos feliz @:strani
In theorie is het mogelijk dat je een oom hebt die jonger is dan jezelfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik kwam om 7:30 uur op kantoor binnen en toen gelijk de klok op zomertijd gezet, dus ik kan al gelijk een uur boeken op klok goed zetten.
Ja, ongeveer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Windsor Castlequote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
quote:Van den Broeks collega in Buckingham Palace heeft het nog iets drukker: die neemt daar 600 klokken voor zijn rekening.
Hij had de klok horen luiden, maar wist niet welke klepel het was.quote:
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben zwaar toe aan betere slaap, dat klok verzetten heeft m'n systeem toch een beetje in de war geschopt. Ik ben constant aan het gapen
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallen![]()
Al begin ik nu ook te gapen
Dat zou een oplossing zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Dat is zo irritant hquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing zijn![]()
Heb jij ook dat als je zegt dat jij last hebt van de overgang naar zomertijd er meteen mensen komen 'Nee joh, heerlijk juist!' met daarbij een kulargument als dat het weer nu beter wordt?
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al lichtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Kan je lekker bijtijds de export van een bestand aan zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al licht![]()
Dat heeft Weeronline ook al voorgesteld, maar daar waren ook weer bezwaren tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Compromis voor de discussie winter- en zomertijd zonder de klok te hoeven verzetten: er precies tussenin gaan zitten. Opgelost, slotje!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut wordt de running order voor de eerste semi bekend gemaakt. Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gunstig wel denk ik. Tussen deze twee nummers.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut wordt de running order voor de eerste semi bekend gemaakt. Spannend.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is mooi dat er weer meer te doen is tegenwoordig, maar keuzestress is dan wel weer onhandig.
Op zaterdag de 30ste na heb ik alle zaterdagen in april iets. Op de 16de heb ik twee feestjes. Eentje in de middag en eentje in de avond, dus dat is dan wel weer lekker te combineren.![]()
Dit weekend was er geen HHB omdat Nederland-Denemarken op NPO1 moest, vandaag is Nederland-Duitsland en dat is wel op NPO3
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Goedenavond ESFriends!
Ik was op kantoor vandaag en ik was druk![]()
Die klok verzetten vind ik ook verschrikkelijk. Het grootste drama was nog wel, dat mijn telefoon met wekker uiteraard automatisch op de nieuwe tijd stond, maar mijn klokje naast het bed was ik vergeten te verzetten. Toen ik vanmorgen om 5:40 op mijn klokje keek, was ik helemaal blij dat ik nog ruim een uur zou kunnen slapen. Maar toen ging 5 minuten later de wekker op mijn telefoon al![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja ze promoten wel dat naar kantoor gaan bevorderlijk is voor de sociale contacten, maar als het druk is dan is een beetje fatsoenlijk FOK!ken er niet meer bijIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Godsamme wat was het druk vandaag.Lekker gewerkt hoor, daar niet van.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nee precies! Ze hadden een heel blik met collega's die weer op kantoor gingen werken opengetrokkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:16 schreef H_T het volgende:
Ja ze promoten wel dat naar kantoor gaan bevorderlijk is voor de sociale contacten, maar als het druk is dan is een beetje fatsoenlijk FOK!ken er niet meer bijen daar moest ik dus mee kletsen. En verder moest ik ook nog eens Moeilijke Problemen oplossen (slechts deels gelukt) en ik had nog een meeting en voordat ik het wist was de dag toen alweer om. Ik had helemaal geen tijd voor jullie
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
‘Bang’ voor mindere kijkcijfers misschien voor HHB?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:44 schreef H_T het volgende:
Dit weekend was er geen HHB omdat Nederland-Denemarken op NPO1 moest, vandaag is Nederland-Duitsland en dat is wel op NPO3![]()
Fixed!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Bang’ voor mindere kijkcijfers misschien vdoor HHB?![]()
Over mijn buik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
En uit de andere gaatjes ging de helft van de waterstralen niet meer recht omlaag, maar alle kanten op?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef zorro28 het volgende:
Net de douchekop schoongemaakt. Dat was ook wel nodig, de helft van de gaatjes waren verstopt
Ik merk ook altijd echt verschil als de douchekop weer ontkalkt is
Ik moest ook allerlei dingen doen. Kost zoveel tijd, dat werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies! Ze hadden een heel blik met collega's die weer op kantoor gingen werken opengetrokkenen daar moest ik dus mee kletsen. En verder moest ik ook nog eens Moeilijke Problemen oplossen (slechts deels gelukt) en ik had nog een meeting en voordat ik het wist was de dag toen alweer om. Ik had helemaal geen tijd voor jullie
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
Over mijn buik:Nou ja, het is in elk geval een uitslag. Nu maar hopen dat het een beetje onder controle te houden is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Pretparkfans: je kan je weer opgeven bij Toverland om 24 uur in een achtbaan te gaan zitten voor het goede doelIk ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
Over mijn buik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu nog even werken, want ik viel vanmiddag zo bijna in slaap dat ik maar een dutje heb gedaan![]()
![]()
Je mag zo mee hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukIk ben best benieuwd hoe het is om bij zo'n evenement te zijn
![]()
Het is vooral kijken naar mensen die in hun element zijn![]()
![]()
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je mag zo mee hoor![]()
Het is vooral kijken naar mensen die in hun element zijnIk denk dat het voor een eerste keer bij een dragevenement zijn misschien wat veel is in een keer
Ik ben de kleur MAGENTA
Dacht dat hij lager wilde beginnenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Ruud van Nistelrooy de nieuwe coach van PSV![]()
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihahoquote:
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zoiets had ik verwacht jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihaho
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.maar toch de aanbieding niet kunnen weerstaan blijkbaar
![]()
![]()
Als ik zie wat voor staf ze om hem heen plaatsen, met Rutten als assistent en Hiddink als adviseur, snap ik de stap toch wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihaho
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.
Hij wordt niet in een keer in het diepe gegooid, kan toch wel leren 'on the job' van een paar ervaren rotten, als hij ook echt de tijd krijgt, kan dat best wel waardevoller zijn dan je carrire opbouwen via clubs als Heerenveen of all places
Overigens wel jammer, er gingen verhalen dat Heracles ook bezig was met Rutten als trainer, dat zou een hele mooie optie zijn geweest. Maar goed, nu niet meer dus![]()
![]()
Fredsj is overal binnen een mum van tijd met ruzie weg en Guus heeft tegenwoordig de scherpte van Trijntje met een fles sherry op. Als het dan minder gaat, en waarom zou het dat niet gaan, dan straalt dat toch op Ruud af.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor staf ze om hem heen plaatsen, met Rutten als assistent en Hiddink als adviseur, snap ik de stap toch wel!
Hij wordt niet in een keer in het diepe gegooid, kan toch wel leren 'on the job' van een paar ervaren rotten, als hij ook echt de tijd krijgt, kan dat best wel waardevoller zijn dan je carrire opbouwen via clubs als Heerenveen of all places
Overigens wel jammer, er gingen verhalen dat Heracles ook bezig was met Rutten als trainer, dat zou een hele mooie optie zijn geweest. Maar goed, nu niet meer dusDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ome Strani klinkt toch beter dan Opa Strani. Maar als jij daar de voorkeur aan geeft..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅![]()
Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jong Oranje tegen Zwitserland.
Koel en donker bewaren![]()
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).Koel en donker bewaren![]()
Intens is het zeker ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
LiefIk denk dat het voor een eerste keer bij een dragevenement zijn misschien wat veel is in een keer
![]()
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, bij een nederlaag word het halen van Parijs 2024 een stuk lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @:Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).En ik boycot het thuis ook. Als ik ergens word uitgenodigd ga ik waarschijnlijk wel, maar dat is dan meer voor de gezelligheid dan omdat ik voetbal wil zien
Ik ben de kleur MAGENTA
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]En ik boycot het thuis ook. Als ik ergens word uitgenodigd ga ik waarschijnlijk wel, maar dat is dan meer voor de gezelligheid dan omdat ik voetbal wil zien
Of allebei natuurlijk.
Koel en donker bewaren![]()
Vooral omdat ik voetbal niet boeiend vind, dat ik nu kan doen alsof ik een moreel verantwoord punt maak is een bonusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?Of allebei natuurlijk.
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja, dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:39 schreef Em31 het volgende:
Gaat het publiek het volkslied van Duitsland weer uitfluiten ja of neeAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nederland-Duitsland huuuu
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik wil niet verliezen van Duitsland
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nou, dan moet je vaker scoren dan dat je er tegen krijgt.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: