Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jong Oranje tegen Zwitserland.
Intens is het zeker ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
LiefIk denk dat het voor een eerste keer bij een dragevenement zijn misschien wat veel is in een keer
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.
Ja, bij een nederlaag word het halen van Parijs 2024 een stuk lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @:Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]En ik boycot het thuis ook. Als ik ergens word uitgenodigd ga ik waarschijnlijk wel, maar dat is dan meer voor de gezelligheid dan omdat ik voetbal wil zien
Vooral omdat ik voetbal niet boeiend vind, dat ik nu kan doen alsof ik een moreel verantwoord punt maak is een bonusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?Of allebei natuurlijk.
Ja, dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:39 schreef Em31 het volgende:
Gaat het publiek het volkslied van Duitsland weer uitfluiten ja of nee
Nou, dan moet je vaker scoren dan dat je er tegen krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |