quote:Op maandag 28 maart 2022 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je bedoelt het dragball in Paradiso?
Tof! Ik ben bij de vorige editie geweest. Dat was wel leuk.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
Kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan.
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar zie je geen echte mensen in.
Dat was geen tekenfilm, dat was een animatie/live-actionfilm.quote:
Volgens IMDB is het een Animation/Adventure/Comedy, precies hetzelfde als Madagascar.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was geen tekenfilm, dat was een animatie/live-actionfilm.
Nooit van gehoord, maar het klinkt stiekem wel leukquote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
Ik heb weer kaartjes voor Superball
Ah, dan waren we er tegelijkertijd. Vind het echt geweldig, al die mensen doen wat ik nooit zou durven of mijzelf zie doenquote:Op maandag 28 maart 2022 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tof! Ik ben bij de vorige editie geweest. Dat was wel leuk.
Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTubequote:Op maandag 28 maart 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het klinkt stiekem wel leuk
Ach, volgende week weer een kansquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Dankje!
Beetje jammer dat @:Strani al m'n trueno steelt
Leukquote:Op maandag 28 maart 2022 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTube
Jaquote:
Dank je wel!!quote:Op maandag 28 maart 2022 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Strani!!
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅quote:Op maandag 28 maart 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa ome @:strani is jarig!![]()
(Weer een jaar ouder)
Speciaal voor jou - Je favoriete spaanse inzending! Celebration! Celebration!![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
Ik heb weer kaartjes voor Superball
quote:
Dank jullie wel!quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Meke het volgende:
Oja ik zit de hele tijd alleen maar mensen te beledigen op hun verjaardag in plaats van ze te feliciteren![]()
Compleańos feliz @:strani
In theorie is het mogelijk dat je een oom hebt die jonger is dan jezelfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik kwam om 7:30 uur op kantoor binnen en toen gelijk de klok op zomertijd gezet, dus ik kan al gelijk een uur boeken op klok goed zetten.
Ja, ongeveer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Windsor Castlequote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
quote:Van den Broeks collega in Buckingham Palace heeft het nog iets drukker: die neemt daar 600 klokken voor zijn rekening.
Hij had de klok horen luiden, maar wist niet welke klepel het was.quote:
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben zwaar toe aan betere slaap, dat klok verzetten heeft m'n systeem toch een beetje in de war geschopt. Ik ben constant aan het gapen
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallen![]()
Al begin ik nu ook te gapen
Dat zou een oplossing zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Dat is zo irritant hčquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing zijn![]()
Heb jij ook dat als je zegt dat jij last hebt van de overgang naar zomertijd er meteen mensen komen 'Nee joh, heerlijk juist!' met daarbij een kulargument als dat het weer nu beter wordt?
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al lichtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Kan je lekker bijtijds de export van een bestand aan zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al licht![]()
Dat heeft Weeronline ook al voorgesteld, maar daar waren ook weer bezwaren tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Compromis voor de discussie winter- en zomertijd zonder de klok te hoeven verzetten: er precies tussenin gaan zitten. Opgelost, slotje!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut wordt de running order voor de eerste semi bekend gemaakt. Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Gunstig wel denk ik. Tussen deze twee nummers.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut wordt de running order voor de eerste semi bekend gemaakt. Spannend.
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is mooi dat er weer meer te doen is tegenwoordig, maar keuzestress is dan wel weer onhandig.
Op zaterdag de 30ste na heb ik alle zaterdagen in april iets. Op de 16de heb ik twee feestjes. Eentje in de middag en eentje in de avond, dus dat is dan wel weer lekker te combineren.![]()
Dit weekend was er geen HHB omdat Nederland-Denemarken op NPO1 moest, vandaag is Nederland-Duitsland en dat is wel op NPO3
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Goedenavond ESFriends!
Ik was op kantoor vandaag en ik was druk![]()
Die klok verzetten vind ik ook verschrikkelijk. Het grootste drama was nog wel, dat mijn telefoon met wekker uiteraard automatisch op de nieuwe tijd stond, maar mijn klokje naast het bed was ik vergeten te verzetten. Toen ik vanmorgen om 5:40 op mijn klokje keek, was ik helemaal blij dat ik nog ruim een uur zou kunnen slapen. Maar toen ging 5 minuten later de wekker op mijn telefoon al![]()
![]()
![]()
Ja ze promoten wel dat naar kantoor gaan bevorderlijk is voor de sociale contacten, maar als het druk is dan is een beetje fatsoenlijk FOK!ken er niet meer bijIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Godsamme wat was het druk vandaag.Lekker gewerkt hoor, daar niet van.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nee precies! Ze hadden een heel blik met collega's die weer op kantoor gingen werken opengetrokkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:16 schreef H_T het volgende:
Ja ze promoten wel dat naar kantoor gaan bevorderlijk is voor de sociale contacten, maar als het druk is dan is een beetje fatsoenlijk FOK!ken er niet meer bijen daar moest ik dus mee kletsen. En verder moest ik ook nog eens Moeilijke Problemen oplossen (slechts deels gelukt) en ik had nog een meeting en voordat ik het wist was de dag toen alweer om. Ik had helemaal geen tijd voor jullie
![]()
![]()
‘Bang’ voor mindere kijkcijfers misschien voor HHB?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:44 schreef H_T het volgende:
Dit weekend was er geen HHB omdat Nederland-Denemarken op NPO1 moest, vandaag is Nederland-Duitsland en dat is wel op NPO3![]()
Fixed!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Bang’ voor mindere kijkcijfers misschien vdoor HHB?![]()
Over mijn buik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En uit de andere gaatjes ging de helft van de waterstralen niet meer recht omlaag, maar alle kanten op?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef zorro28 het volgende:
Net de douchekop schoongemaakt. Dat was ook wel nodig, de helft van de gaatjes waren verstopt
Ik merk ook altijd echt verschil als de douchekop weer ontkalkt is![]()
![]()
Ik moest ook allerlei dingen doen. Kost zoveel tijd, dat werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee precies! Ze hadden een heel blik met collega's die weer op kantoor gingen werken opengetrokkenen daar moest ik dus mee kletsen. En verder moest ik ook nog eens Moeilijke Problemen oplossen (slechts deels gelukt) en ik had nog een meeting en voordat ik het wist was de dag toen alweer om. Ik had helemaal geen tijd voor jullie
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
Over mijn buik:Nou ja, het is in elk geval een uitslag. Nu maar hopen dat het een beetje onder controle te houden is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Pretparkfans: je kan je weer opgeven bij Toverland om 24 uur in een achtbaan te gaan zitten voor het goede doelIk ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
Over mijn buik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu nog even werken, want ik viel vanmiddag zo bijna in slaap dat ik maar een dutje heb gedaan![]()
![]()
Je mag zo mee hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukIk ben best benieuwd hoe het is om bij zo'n evenement te zijn
![]()
Het is vooral kijken naar mensen die in hun element zijn![]()
![]()
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je mag zo mee hoor![]()
Het is vooral kijken naar mensen die in hun element zijnIk denk dat het voor een eerste keer bij een dragevenement zijn misschien wat veel is in een keer
Ik ben de kleur MAGENTA
Dacht dat hij lager wilde beginnenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:44 schreef Fred_B het volgende:
Ruud van Nistelrooy de nieuwe coach van PSV![]()
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihahoquote:
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zoiets had ik verwacht jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihaho
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.maar toch de aanbieding niet kunnen weerstaan blijkbaar
![]()
![]()
Als ik zie wat voor staf ze om hem heen plaatsen, met Rutten als assistent en Hiddink als adviseur, snap ik de stap toch wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien wil hij even een jaar iets doen dat niets met voetbal te maken heeft hihaho
Ik had in zijn geval ook eerder iets anders gedaan. Bijvoorbeeld een jaartje assistent bij Kees van Wonderen in Heerenveen. Een vertrouwde oud-club, die waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaat, want het geld is daar al tijden op. Dat zou een goede leerschool zijn, met een goede hoofdcoach ernaast.
Hij wordt niet in een keer in het diepe gegooid, kan toch wel leren 'on the job' van een paar ervaren rotten, als hij ook echt de tijd krijgt, kan dat best wel waardevoller zijn dan je carričre opbouwen via clubs als Heerenveen of all places
Overigens wel jammer, er gingen verhalen dat Heracles ook bezig was met Rutten als trainer, dat zou een hele mooie optie zijn geweest. Maar goed, nu niet meer dus![]()
![]()
Fredsj is overal binnen een mum van tijd met ruzie weg en Guus heeft tegenwoordig de scherpte van Trijntje met een fles sherry op. Als het dan minder gaat, en waarom zou het dat niet gaan, dan straalt dat toch op Ruud af.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor staf ze om hem heen plaatsen, met Rutten als assistent en Hiddink als adviseur, snap ik de stap toch wel!
Hij wordt niet in een keer in het diepe gegooid, kan toch wel leren 'on the job' van een paar ervaren rotten, als hij ook echt de tijd krijgt, kan dat best wel waardevoller zijn dan je carričre opbouwen via clubs als Heerenveen of all places
Overigens wel jammer, er gingen verhalen dat Heracles ook bezig was met Rutten als trainer, dat zou een hele mooie optie zijn geweest. Maar goed, nu niet meer dusDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ome Strani klinkt toch beter dan Opa Strani. Maar als jij daar de voorkeur aan geeft..quote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅![]()
Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jong Oranje tegen Zwitserland.
Koel en donker bewaren![]()
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).Koel en donker bewaren![]()
Intens is het zeker ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
LiefIk denk dat het voor een eerste keer bij een dragevenement zijn misschien wat veel is in een keer
![]()
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh Jong Oranje boeit me al helemaal niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, bij een nederlaag word het halen van Parijs 2024 een stuk lastigerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd die wel ergens om gaat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @:Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).En ik boycot het thuis ook. Als ik ergens word uitgenodigd ga ik waarschijnlijk wel, maar dat is dan meer voor de gezelligheid dan omdat ik voetbal wil zien
Ik ben de kleur MAGENTA
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]En ik boycot het thuis ook. Als ik ergens word uitgenodigd ga ik waarschijnlijk wel, maar dat is dan meer voor de gezelligheid dan omdat ik voetbal wil zien
Of allebei natuurlijk.
Koel en donker bewaren![]()
Vooral omdat ik voetbal niet boeiend vind, dat ik nu kan doen alsof ik een moreel verantwoord punt maak is een bonusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar is dat uit principe of omdat je voetbal toch al niet boeiend vindt?Of allebei natuurlijk.
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja, dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:39 schreef Em31 het volgende:
Gaat het publiek het volkslied van Duitsland weer uitfluiten ja of neeAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nederland-Duitsland huuuu
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik wil niet verliezen van Duitsland
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nou, dan moet je vaker scoren dan dat je er tegen krijgt.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: