Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTubequote:Op maandag 28 maart 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar het klinkt stiekem wel leuk
Ach, volgende week weer een kansquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Dankje!
Beetje jammer dat @:Strani al m'n trueno steelt
Leukquote:Op maandag 28 maart 2022 22:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is het ook! Er staan Aftermovies van eerdere jaargangen op YouTube
Jaquote:
Dank je wel!!quote:Op maandag 28 maart 2022 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Strani!!
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅quote:Op maandag 28 maart 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa ome @:strani is jarig!![]()
(Weer een jaar ouder)
Speciaal voor jou - Je favoriete spaanse inzending! Celebration! Celebration!![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd Straan.
Ik heb weer kaartjes voor Superball
quote:
Dank jullie wel!quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Meke het volgende:
Oja ik zit de hele tijd alleen maar mensen te beledigen op hun verjaardag in plaats van ze te feliciteren![]()
Compleaños feliz @:strani
In theorie is het mogelijk dat je een oom hebt die jonger is dan jezelfquote:Op dinsdag 29 maart 2022 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je!! Ik vind ome toch wat oud klinken hoor 😅
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik kwam om 7:30 uur op kantoor binnen en toen gelijk de klok op zomertijd gezet, dus ik kan al gelijk een uur boeken op klok goed zetten.
Ja, ongeveer wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Windsor Castlequote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 400 klokken zoals Buckingham Palace?
quote:Van den Broeks collega in Buckingham Palace heeft het nog iets drukker: die neemt daar 600 klokken voor zijn rekening.
Hij had de klok horen luiden, maar wist niet welke klepel het was.quote:
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:57 schreef molloot200 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben zwaar toe aan betere slaap, dat klok verzetten heeft m'n systeem toch een beetje in de war geschopt. Ik ben constant aan het gapen
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het vaak ook helemaal niks en kan er echt een week last van hebben. Dit jaar lijkt het vooralsnog mee te vallen![]()
Al begin ik nu ook te gapen
Dat zou een oplossing zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Dat is zo irritant hèquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing zijn![]()
Heb jij ook dat als je zegt dat jij last hebt van de overgang naar zomertijd er meteen mensen komen 'Nee joh, heerlijk juist!' met daarbij een kulargument als dat het weer nu beter wordt?
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al lichtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat die permanente wintertijd er een keer van gaat komen
Kan je lekker bijtijds de export van een bestand aan zettenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker om 4 uur 's nachts al licht![]()
Dat heeft Weeronline ook al voorgesteld, maar daar waren ook weer bezwaren tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Compromis voor de discussie winter- en zomertijd zonder de klok te hoeven verzetten: er precies tussenin gaan zitten. Opgelost, slotje!
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Over een minuut wordt de running order voor de eerste semi bekend gemaakt. Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |