Ik vind het nog netjes dat we al die lui bij elkaar hebben gekregenquote:Op maandag 28 maart 2022 15:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja, we moesten toch wat voor de verjaardag van @:Strani
Welkom terugquote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis van ons lange weekend weg / minivakantie. Ik had nog wel een dag of twee langer willen blijven, het was weer heerlijk. En ik heb altijd moeite met weer "terugschakelen" naar het normale leven
Ja precies. Wel jammer dat @Em31 niet mee op de foto wilde. Terwijl niemand haar zou hebben herkend in dat Lordi pak.quote:Op maandag 28 maart 2022 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het nog netjes dat we al die lui bij elkaar hebben gekregen
Dan weet je nu waar je voortaan terecht kan als je zonder paaseitjes zit zoals laatstquote:Op maandag 28 maart 2022 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
Er staat nu een heel grote pot met paaseitjes hier op kantoor.
Gemeen gewoon.
Lekker om er even tussenuit te zijn hè? Ik ben ook alweer iets aan het plannen om gewoon eventjes weg te zijn er leuke dingen te doen. Ging dus ook goed met je buik, dat is wel een plus!quote:Op maandag 28 maart 2022 16:53 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis van ons lange weekend weg / minivakantie. Ik had nog wel een dag of twee langer willen blijven, het was weer heerlijk. En ik heb altijd moeite met weer "terugschakelen" naar het normale leven
Ja, was echt lekkerquote:Op maandag 28 maart 2022 18:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan weet je nu waar je voortaan terecht kan als je zonder paaseitjes zit zoals laatst
[..]
Lekker om er even tussenuit te zijn hè? Ik ben ook alweer iets aan het plannen om gewoon eventjes weg te zijn er leuke dingen te doen. Ging dus ook goed met je buik, dat is wel een plus!
Dat krijgt van mij altijd een duimpje omhoogquote:
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascarquote:
Madagascar is toch een tekenfilm?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascar
Dat dacht ik ook, voor een film ofzo, maar dan zouden ze dat ondertussen wel bekend hebben gemaakt toch, want Will Smith wordt nu al uren afgemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Will Smith hier al uitgebreid besproken is![]()
Voor dat soort uitspraken van die komiek (Wie is de komiek eigenlijk?) heb ik ooit gelezen dat je de "Rico-Methode" moet gebruiken. Dit is ook goed te gebruiken voor vrouw-onvriendelijke uitspraken
En het is heel simpel: Zou je dit ook zeggen tegen de vriendin van Rico Verhoeven als hij naast haar stond?![]()
![]()
Het zou me alleen niets verbazen als het allemaal in scene was gezet. Het is en blijft Hollywood natuurlijk
Ja, ik zie het probleem al. Ik kijk nooit filmsquote:Op maandag 28 maart 2022 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Chris Rock, bekend van films als Rush Hour en Madagascar
Je weet hoe het werkt met tekenfilms?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Madagascar is toch een tekenfilm?
Ja, daar zie je geen echte mensen in.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je weet hoe het werkt met tekenfilms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |