Ook echt 's nachts?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaal
Hoeraquote:Op maandag 28 maart 2022 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benAlleen af en toe nog hoesten maar dat mag geen naam hebben.
Energie is ook wel weer terug op het oude (matige, oke) niveau.
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te makenquote:Op maandag 28 maart 2022 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweld is inderdaad nooit een oplossing voor wat dan ook.
Tenzij je zo’n plastic dichtgesealde verpakking voor een schaar wil openmaken.
Nu je het zegt!quote:Op maandag 28 maart 2022 11:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, wil je een naamtopic?
Anyway, gefeliciteerd
Dan kan je naar de winkel om een schaar te kopen om je schaar open te maken en die zit dan ook weer in zo’n onopenbare verpakkingquote:Op maandag 28 maart 2022 12:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te maken
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 12:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ergste zijn scharen die in zo'n verpakking zitten en dat je dan geen schaar hebt om 'm open te maken
Done!quote:
Het cadeau is dat ik niet mee hoef?quote:Op maandag 28 maart 2022 13:18 schreef Guanabana het volgende:
Vanavond naar sushitent![]()
Voor @:Strani zijn verjaardag omdat ik weet hoeveel hij daarvan houdt
Zou toch even een testje doen dan?quote:Op maandag 28 maart 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
Het begint inmiddels toch wel te kriebelen.Nog 1.5 maand ofzo.
Wat is jouw standpunt in deze kwestie?quote:
Dank jequote:Op maandag 28 maart 2022 13:26 schreef summer52 het volgende:
@:Strani van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Als je de TT in het Engels zou lezen ben je wel een sport.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf vermoeiend genoeg om als sport aangeduid te kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja snel alquote:Op maandag 28 maart 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
Het begint inmiddels toch wel te kriebelen.Nog 1.5 maand ofzo.
Ach ja, we moesten toch wat voor de verjaardag van @Straniquote:
Regel een afleiding en sla je slag!quote:Op maandag 28 maart 2022 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
Er staat nu een heel grote pot met paaseitjes hier op kantoor.
Gemeen gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |