Ricky Gervais was wel echt genietenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaalquote:Op maandag 28 maart 2022 09:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om een highlight van de Oscars te checken 😅
Ik keek ze wel toen ik in Colombia woonde want de tijdzone was toen handig, maar ik vind ze eigenlijk vooral heel saaiquote:Op maandag 28 maart 2022 10:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk 'm altijd elk jaar helemaal
Ik vond het ook wel raar dat het net een soort ingestudeerde klap leek..quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Ja ik kijk het uiteraard niet livequote:Op maandag 28 maart 2022 10:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik keek ze wel toen ik in Colombia woonde want de tijdzone was toen handig, maar ik vind ze eigenlijk vooral heel saai
Werd vanochtend wakker toen m’n zus het filmpje doorstuurde en ik dacht “ja het zal vast zo’n gescript dingetje zijn waarvan de ingedutte kijker weer van z’n stoel op gaat veren” maarquote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Guanabana het volgende:
Wtf Will Smith?![]()
![]()
Net filmpje gezien en ik zit van???
https://nos.nl/artikel/24(...)duwt-zijn-oscarwinstquote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Will gedaan? Wat heb ik gemist?
quote:Op maandag 28 maart 2022 08:45 schreef molloot200 het volgende:
Gefeliciteerd @:Strani
Speciaal voor jou wat muziek:
Het voorpagina nieuws blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat heeft Will gedaan? Wat heb ik gemist?
Dit kon je verwachten idd...quote:Op maandag 28 maart 2022 10:05 schreef Strani het volgende:
Eerste referentie aan 'he got in one little fight' op Twitter al gespot
De klap zag eruit als een filmklap inderdaad, maar dat Will daarna zat te schelden kan onmogelijk de bedoeling zijn geweest. Dat vinden Amerikanen doodeng, iemand die 'fuck' zegt op national television. Behalve bij HBO.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel raar dat het net een soort ingestudeerde klap leek..
[ twitter ]
Daarom vind ik het ook zo surrealistisch. Het was op 't oog zowel echt als nep..quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De klap zag eruit als een filmklap inderdaad, maar dat Will daarna zat te schelden kan onmogelijk de bedoeling zijn geweest. Dat vinden Amerikanen doodeng, iemand die 'fuck' zegt op national television. Behalve bij HBO.
Ja die zijn van toen Moonlight had gewonnen en La La Land niet, toch?quote:
Oh jezus en dan zeggen dat het van gisteren was, mensen zijn kutquote:Op maandag 28 maart 2022 10:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die zijn van toen Moonlight had gewonnen en La La Land niet, toch?
Was ook al zo'n leuke ophef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |