Door het tweede krijg je geen like.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin genteresseerd is)
en dat ik het oneens ben met de TT.
Dat is niet voor het eerstquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond wel dat Max veel aan het klagen was over Leclerc.
De TT blijft de TTquote:Op zondag 27 maart 2022 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ja als het in de TT staat is het natuurlijk helemaaaaal waar.
Het is goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Wel teleurgesteld dat NIEMAND de Dirkjan classic gepost heeft vannacht
Getverdemmequote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin genteresseerd is)
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jouquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Walgelijk!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lekker een pizza met zeeappel, zeekiwi en oceaansinaasappelquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En in de zomer weer klagen dat het zo warm isquote:
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog een restje melk over, maar geen cacaopoeder, dus heb ik 2 chocoladeeitjes in de melk gedaan en warm dat nu op. Ik ben benieuwd of het een beetje smaakt
Al het groen staat links.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experimentquote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.
Fijn je weer even te zien Rodzjquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
Huh ik snap hem niet?quote:
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijdquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijd
Ojaquote:
Er stond drie uur in het plaatje dat ik zag, en dat is voor zomer- naar wintertijd. Maar net even gezocht en daar staat twee uur op het plaatje, wat weer toepasselijker is van winter- naar zomertijd.quote:
Jij hebt duidelijk de memo gemist dat we jou hiervoor hadden aangewezenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Helemaal top.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experiment
quote:
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.itquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wintquote:Op zondag 27 maart 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.it
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wint
Waarom like je mijn postquote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet isquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij bent inderdaad in slechts 0,0000000005% van de gevallen voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Idem hier. En bij zoveel beleefdheid hoort dan weer een beleefde like.quote:
Echt een verademing.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
Eensquote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
100% dit.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
Als het hierbij blijft heb ik er vrede meequote:Op zondag 27 maart 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
100% dit.
En daarom vind ik het alleen maar jammerder dat Hamilton nt weer die 3e plek pakte vorige week door geluk, en nu nt ook weer 1 puntje pakte. Doe dan lekker 11e en 0 punten pakken
Zou geweldig zijn als dit om een uur of twee was. Toen keek ik nl ook de blauwe lucht in en moest niezen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jou
quote:
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.quote:
Ik had jou al op mijn lijstje gezetquote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
Ik denk dat we @TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.
Je was dus gisteren niet scherp.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik was vergeten mijn wekker op zomertijd te zetten.
Maar vandaag enorm scherp.quote:
Ik vind het maar raar. Al snap ik het wel waarom hij gerriteerd is. Mijn moeder heeft alopecia en daar kun je als vrouw echt heel onzeker van worden en die opmerking was dan gewoon niet handig. Dat is alsof je tegen een persoon die net z'n benen is verloren een grap maakt over de marathon rennen. En dan snap ik wel dat je als man je vrouw wil beschermen. Maar de manier waarop het ging vind ik heeeeeeeeel bijzonder.quote:
Ja ergens snap ik het ook. Maar jeetje, op deze manier inderdaad. Hier helpt hij haar ook helemaal niet mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Al snap ik het wel waarom hij gerriteerd is. Mijn moeder heeft alopecia en daar kun je als vrouw echt heel onzeker van worden en die opmerking was dan gewoon niet handig. Dat is alsof je tegen een persoon die net z'n benen is verloren een grap maakt over de marathon rennen. En dan snap ik wel dat je als man je vrouw wil beschermen. Maar de manier waarop het ging vind ik heeeeeeeeel bijzonder.
Nee, hier help je niemand mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ergens snap ik het ook. Maar jeetje, op deze manier inderdaad. Hier helpt hij haar ook helemaal niet mee.
Zeker. Amerikaanse televisie kennende vonden ze het vloeken erger dan het slaanquote:Op maandag 28 maart 2022 09:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, hier help je niemand mee.
Kan hooguit nog zeggen dat het een vrij "beheerste" klap was, geen vuist in het gezicht ofzo.
Maar juist als je je in andere situaties goed kan verwoorden moet je zoiets met woorden af kunnen.
Denzel Washington schijnt met 'm naar achteren gelopen te zijn, die lijkt me iets stabieler op dat vlak
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:49 schreef Strani het volgende:
En het precedent dat dit schept is ook niet echt handig voor awardshows.
Ja, met 2 blauwe ogen als je niet oppast.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:52 schreef Strani het volgende:
Ik kijk wel opeens met hele andere ogen naar je @:TheFreshPrince
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.
Aan de andere kant, het lijkt soms ook maar alsof alles maar gezegd moet kunnen worden uit de naam van "humor".
Kijk, ga je vrijwillig bij een "roast" zitten dan weet je dat je zoiets over je heen kan krijgen.
Maar dit zijn de Oscars...
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, met 2 blauwe ogen als je niet oppast.
Ja, die heeft ze aardig ge-Epsteind.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nope, dan staat straks Chris Rock met The Rock naast zich op het podium.
Aan de andere kant, het lijkt soms ook maar alsof alles maar gezegd moet kunnen worden uit de naam van "humor".
Kijk, ga je vrijwillig bij een "roast" zitten dan weet je dat je zoiets over je heen kan krijgen.
Maar dit zijn de Oscars...
Het had meer kracht gehad als hij het podium op was gelopen en het bij z'n tekst gelaten had, die klap leidt de aandacht nogal af van de boodschap.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het ook hoor, je moet alles kunnen zeggen, maar je hoeft niet alles zomaar te slikken. Dit is een nogal ruwe manier om ermee om te gaan, en Will Smith zal er vermoedelijk ook niet trots op zijn. Maar dat dit een keertje gebeurt heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee.
Eindelijk een reden om een highlight van de Oscars te checken 😅quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Guanabana het volgende:
Wtf Will Smith?![]()
![]()
Net filmpje gezien en ik zit van???
Dit zou Gervais nooit gezegd hebben. Die gaat heel ver, maar wel altijd op de persoon zelf. Mevrouw Smith kan er toch niks aan doen dat Will Smith daar zit? Gervais snapt dat, Chris Rock niet.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ricky Gervais heeft die grens aardig verlegd maar is er nooit zo overheen gegaan als Chris Rock nu deed, denk ik.
Ik zie hier niks bijzonders in.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgen
Ricky Gervais was wel echt genietenquote:Op maandag 28 maart 2022 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |