Door het tweede krijg je geen like.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin geïnteresseerd is)
en dat ik het oneens ben met de TT.
Dat is niet voor het eerstquote:Op zondag 27 maart 2022 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond wel dat Max veel aan het klagen was over Leclerc.
De TT blijft de TTquote:Op zondag 27 maart 2022 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ja als het in de TT staat is het natuurlijk helemaaaaal waar.
Het is goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Wel teleurgesteld dat NIEMAND de Dirkjan classic gepost heeft vannacht
Getverdemmequote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik meld me even om te verkondigen dat ik een pizza met zeevruchten gemaakt heb(voor wie daarin geïnteresseerd is)
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jouquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Walgelijk!quote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lekker een pizza met zeeappel, zeekiwi en oceaansinaasappelquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En in de zomer weer klagen dat het zo warm isquote:
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog een restje melk over, maar geen cacaopoeder, dus heb ik 2 chocoladeeitjes in de melk gedaan en warm dat nu op. Ik ben benieuwd of het een beetje smaakt
Al het groen staat links.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experimentquote:Op zondag 27 maart 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat ons je resultaat weten. Ik ben wel benieuwd of dat werkt.
Fijn je weer even te zien Rodzjquote:Op zondag 27 maart 2022 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:
Huh ik snap hem niet?quote:
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijdquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Dit kan nietquote:Op zondag 27 maart 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen met een bakstenen tuin![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik keek er nog eens goed naar toen ik die op Facebook langs zag komen en die is meer van toepassing op de overgang naar de wintertijd
Ojaquote:
Er stond drie uur in het plaatje dat ik zag, en dat is voor zomer- naar wintertijd. Maar net even gezocht en daar staat twee uur op het plaatje, wat weer toepasselijker is van winter- naar zomertijd.quote:
Jij hebt duidelijk de memo gemist dat we jou hiervoor hadden aangewezenquote:Op zondag 27 maart 2022 20:43 schreef Meke het volgende:
Helemaal top.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het is nog best goed gelukt. Ik heb twee witte chocolade-eitjes in de melk gestopt en het smaakt niet verkeerd. Eigenlijk denk ik wel dat melk of puur iets lekkerder is, maar dit smelt beter, dus was handiger voor het experiment
quote:
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.itquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wintquote:Op zondag 27 maart 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeg je maar op FOK.it
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij wilt dat Sainz het kampioenschap wint
Waarom like je mijn postquote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |