Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet isquote:Op zondag 27 maart 2022 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik gun dit jaar Ferrari ook wel beide kampioenschappen
Jij bent inderdaad in slechts 0,0000000005% van de gevallen voor Spaanse sporters.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bijna nooit specifieke voorkeur voor Spaanse sporters.
Idem hier. En bij zoveel beleefdheid hoort dan weer een beleefde like.quote:
Echt een verademing.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
Eensquote:Op zondag 27 maart 2022 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij niet per se, maar ik vind het wel leuk dat Mercedes eindelijk een keer niet meer de grote favoriet is
100% dit.quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt een verademing.
Even geen Toto Wolff en de hele PR-machine van Mercedes
Als het hierbij blijft heb ik er vrede meequote:Op zondag 27 maart 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
100% dit.
En daarom vind ik het alleen maar jammerder dat Hamilton nét weer die 3e plek pakte vorige week door geluk, en nu nét ook weer 1 puntje pakte. Doe dan lekker 11e en 0 punten pakken
Zou geweldig zijn als dit om een uur of twee was. Toen keek ik nl ook de blauwe lucht in en moest niezen.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rog! Ik keek vandaag in de blauwe lucht en toen moest ik niezen en dacht ik nog aan jou
quote:
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.quote:
Ik had jou al op mijn lijstje gezetquote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
Ik denk dat we @TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.quote:Op maandag 28 maart 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Noteert Em31 en GeorgeM in het lijstje met geen en/of slechte smaak. Zet @:TheFreshPrince daar ook bij, ik zie die like wel.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 07:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat we @:TheFreshPrince vanaf vandaag sowieso wel met andere ogen bekijken.
Je was dus gisteren niet scherp.quote:Op maandag 28 maart 2022 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik was vergeten mijn wekker op zomertijd te zetten.
Maar vandaag enorm scherp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |