Ik herken in elk geval een deel ervan als de reacties die ontstonden naar aanleiding van het La La Land / Moonlight debacle. Oude foto’s dus van een paar jaar geleden.quote:
Ja het was fake newsquote:Op maandag 28 maart 2022 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken in elk geval een deel ervan als de reacties die ontstonden naar aanleiding van het La La Land / Moonlight debacle. Oude foto’s dus van een paar jaar geleden.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2022 10:30 schreef Guanabana het volgende:
Ben je wel weer een beetje beter @:Strani?
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benquote:Op maandag 28 maart 2022 11:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Janog even kijken hoe het met de vermoeidheid gaat maar op dat na ben ik eigenlijk al een paar dagen asymptomatisch. En jij?
Als jij en ik samen op een meet komen ooit en jij doet de speech, wil ik je graag nog even op dit moment wijzen.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:05 schreef Redefine het volgende:
En ik heb net ook de beelden van Will Smith bij de Oscars gezien. WTFNou kon die grap van Chris Rock niet, aangezien je niet zo in het openbaar grappen maakt over iemands ziekte, maar een klap uitdelen
Ahh fijn!! Ja, ik moet ook heel af en toe hoesten inderdaad maar dat is ook verwaarloosbaarquote:Op maandag 28 maart 2022 11:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja kan eindelijk wel weer zeggen dat ik helemaal beter benAlleen af en toe nog hoesten maar dat mag geen naam hebben.
Energie is ook wel weer terug op het oude (matige, oke) niveau.
Mijn grappen zijn nooit zo onder de gordel als die van Chris Rockquote:Op maandag 28 maart 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij en ik samen op een meet komen ooit en jij doet de speech, wil ik je graag nog even op dit moment wijzen.
Nee maar ja ik grijp alles aan hè.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn nooit zo onder de gordel als die van Chris Rock
Geweld is inderdaad nooit een oplossing voor wat dan ook.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:05 schreef Redefine het volgende:
En ik heb net ook de beelden van Will Smith bij de Oscars gezien. WTFNou kon die grap van Chris Rock niet, aangezien je niet zo in het openbaar grappen maakt over iemands ziekte, maar een klap uitdelen
Gewoon een bitchslap aan Putin geven. Dan houdt ie wel op met die 'oorlog' van hem.quote:Op maandag 28 maart 2022 11:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Het was ook echt zo'n bitchslap.![]()
En dat wilde president worden.![]()
[ afbeelding ]
Oh, wil je een naamtopic?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:55 schreef Strani het volgende:
[..]
* Wenkt voorzichtig naar een mod om de aandacht te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |